Tilanne on tämä: ostimme syksyllä uudet ns.baarituoölit vuokrahuoneistoomme. Huoneistossa on parkettilattia johon muutaman kuukauden tuolien käytön jälkeen huomasimme tulleen tummat pyöreän muotoiset rinkulat tuoliemme kohdalle. Tuolien pohjassa on noin puolen millin paksuiset kumit, joista luulemme että jäljet on jäänyt lattiaan. Asiasta kun olen yrittänyt kysyä, on monet sanoneet että kumin ei pitäisi jättää jälkiä parkettiin, ellei lakkaus ole pettänyt..? Voiko jälkiä puhdistaa mitenkään lattiasta pois vai onko tämä lakkauksessa oleva virhe?
Apua parketin tummentuman poistoon
5
3313
Vastaukset
- minäkyllätiedän
Näkemättä vaikea sanoa, mutta kokeileppa tavallisella pyyhekumilla varovasti.....lähtikö?
- muutto_siivous
ja kiitos jo valmiiksi vinkistä. Kaikki avut on tarpeeseen :) Huomenna käydään siellä kämpällä niin kokeilen silloin samalla, ilmoitan miten käy!
- ,,,
muutto_siivous kirjoitti:
ja kiitos jo valmiiksi vinkistä. Kaikki avut on tarpeeseen :) Huomenna käydään siellä kämpällä niin kokeilen silloin samalla, ilmoitan miten käy!
Lähtisivätköhän taikasienellä?
- Sillälailla
virhe...Niin tietysti, eihän teidän tuoleista muuten olis voinu jälkiä jäädä. Hmm. mitenhän käy takuuvuokran takaisin saamisen kanssa ? Mahtaa kauhistuttaa.
- Anonyymi
Auttaisikohan tämä sama niihin tuolinjalkatummentumiin? -- Kissanpissatummentumat lattialla 🙂 🙂
Netissä oli jotta niille ei mahda mitään, parketti pitää uusia. Mutta, minäpä keksin keinon - väkevää vetyperoksidia päälle, niin kolmen yön jälkeen alkoi jo olla pois 🙂 Lakkakaan ei ilmeisesti kärsinyt, mutta sitä on helppoa vetää vähän päälle.
Apteekissa on 30 %:sta, mutta he saavat myydä vain 10 %:ksi laimennettuna. Edes pro auctore -reseptillä ei saanut väkävämpää, olisi vaatinut poliisiviranomaisen luvan. Hampaita valkaistaan samalla systeemillä 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368