Montako

täältä löytyy

jotka myöntää tehneensä virheen liikenteessä???
Oletan että 2-3 asiallista vastaajaa ja loput haistattelijoita. siis kaikista tämän lukevista.

10

909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pysty henkilöitymään

myöntämään että erään kerran tein arviointi virheen ajoneuvoyhdistelmällä talvella ja vain tarkkaavaisen henkilöautoilijan kulku pelasti hänen henkensä hetken haukottuani ilmaa jatkoin pitkää matkaani tämä tuli päälimmäisenä mieleeni

• juuri näin

oli tarkoitus. Siis ei nimiä.

• Min vaa

Myönnän tekeneeni useita virheitä liikenteessä, niin monta etten edes ala arvioimaan niiden määrää!

Sellaisiakin virheitä on useita joissa on tullut taloudellisia menetyksiä, muttei vielä ainakaan ole kukaan loukkaantunut saatikka kuollut.

• keskivertoa parempi

En myönnä tehneeni ajovirheitä.

-kolaroinut en ole
      -vaaratilanteista useimmat olen välttänyt ennakoimalla
      -nopeat reaktioni ovat pelastaneet pari törppöä syyllisyydeltä

Ylinopeutta ajan ja muutenkin rikon sääntöjä kun siitä ei muille ole vaaraa.

• Olen tehnyt virheitä liikenteessä, sen tarkemmin erittelemättä.

• ja monta, monta virhettä

Henkilöautolla olen ajellut enimmäkseen, Suomessa ja muualla, suunnilleen 3 miljoonaa kilometriä.

On siihen mahtunut monta mokaa ja virhettä. Ylinopeutta, kun en ole hoksannut liikennemerkkiä, ohituksia risteysalueella, ja ihan sitä kaikkea mahdollista.

Kaksi lievää peltikolhua, vastapuoli syyssä, ja yksi kunnon oma moka; huoltoaseman pihasta suoraan viisihenkisen perheen Corollan kylkeen rautapuskurisella maasturilla. Corollan kylki kuoriutui auki, mutta ei kuhmun kuhmua kenellekään! Hirveä tuuri...

Se joka ei ole yhtään virhettä liikenteessä tehnyt on jo tehnyt yhden pahan virheen: syyllistynyt asennevammaan.

Kun liikkuu niin väistämättä tekee virheitä, ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti kuitenkin pieniä, ja toivottavasti tuurit ovat kohdallaan.

Aika paljon turvallisempaa olisi liikenne jos kiinnittäisimme enemmän huomiota omiin virheisiimme kuin toisten, ja pyrkisimme niitä omia virheitämme karsimaan.

• stycke

Kyllä jokaiselle sattuu virheitä, tärkeää on huomata ne myös itse ja yrittää oppia niistä. Muutama vuosi sitten kun hommasin korttiin lisää kirjaimia ajoin hyvinkin itsekriittisesti, ja jossain määrin se tapa jäikin päälle. Täytyy vähän kehuakin, tuon tuloksena D-inssin vastaanottajan ainoa kommentti ajokokeesta oli "mukavaa kyytiä se oli".

Virheitä sattuu minulle edelleen, mutta pyrin havaitsemaan ne ja olemaan toistamatta niitä.

• Tällaisia vastauksia

harvoin näkee.

Tarkoitukseni oli juuri saada lukija muistelemaan ajoansa ihan alkumetreistä asti koska virheistä oppii ja kukaan ei ole seppä syntyessään.

• Kallonkutistaja

Yhden kerran olen vilkuttanut risteyksessä vasemmalle, vaikka olin ajamassa suoraan.:)

Onhan toki vakavampiakin virheitä sattunut. Ja ajokilometrien myötä niitä omia virheitään huomaa kokemuksen lisääntyessä aina vaan enemmän. Uutena kuljettajanahan ei huomannut omia virheitä ollenkaan, eikä silloin ollut kyse välttämättä asennevammasta. Ajokilometrien myötä virheiden määrä tosiaan tuntuu lisääntyvän, mutta niiden vakavuus onneksi pienenee.

• Aika monta

Eipä ole kauaa aikaa siitä kun rampilta alas tullessani olin ajaa rekan alle. Ei ollut kun parista sentistä kiinni että olisin ollut rekan alla. Onneksi myös rekkakuski reagoi nopeasti.
      Sateinen keli, enkä vaan nähnyt rekkaa. Olisi pitänyt katsoa paremmin ja pysyä omalla kaistalla pidempään eikä luottaa siihen että yleensä rampilta tultaessa saa hyvin tilaa siirtä toiselle kaistalle.
      Kyllä silloin sydän jyskytti niin että oli pakko nousta heti seuraavasta rampista ylös ja pyssätä huoltoaseman pihaan vähän rauhoittumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1718
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1319
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      866
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      857
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe