käynnistän internet explorerin ja ruutuun pamahtaa seuraava error:
microsoft visual c runtime library
X runtime error!
program: C:/OHJELMATIEDOSTOT/INTERNET EXPLORER.EXE
This appilcation has requested the runtime to terminate it in an unusual way. please contact the application´s support team for more help.
olen koettanut käynnistää uudestaan useita kertoja...koneen käynnistyessä tulee ruutuun samanlainen error paitsi iexplorerin tilalla on joku faquill tai joku vastaava nimi. OK:ta klikatessa explorer menee yksinkertaisesti kiinni, kaikki muu toimii normaalisti. muut selaimet toimivat hyvin, mutta explorer on ainoa selain joku näyttää quicktime systeemejä (opera on tällä romulla turhan hidas ja videot tökkii).
onko mitään mahdollisuutta korjata vai pitääkö raa-asti formaattia vain?
~ 4miz
c++ runtime library error
4miz
3
1098
Vastaukset
- 4miz
kyseessä on sitten windows 98 SE käyttis
- vialla
"opera on tällä romulla turhan hidas"
Windowsisi on pahasti kuralla jos tuo pitää paikkansa. Opera on normaalitilanteessa selvästi nopeampi kaikissa toimissaan kuin IE.
Haiskahtaa siltä että puhtaalta pöydältä aloittaminen saa hommat taas vähäksi aikaa kuntoon jos olet kerran päättänyt jatkaa taistelua windowsin kanssa.- 4miz
oikeastaan opera on sivujen lataamisessa nopeampi, mutta esimerkiksi youtuben videot lataavat todella hitaasti ja tökkivät operalla....iexplorerilla ei ole ongelmaa ollut koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467