c++ runtime library error

4miz

käynnistän internet explorerin ja ruutuun pamahtaa seuraava error:

microsoft visual c runtime library

X runtime error!

program: C:/OHJELMATIEDOSTOT/INTERNET EXPLORER.EXE

This appilcation has requested the runtime to terminate it in an unusual way. please contact the application´s support team for more help.

olen koettanut käynnistää uudestaan useita kertoja...koneen käynnistyessä tulee ruutuun samanlainen error paitsi iexplorerin tilalla on joku faquill tai joku vastaava nimi. OK:ta klikatessa explorer menee yksinkertaisesti kiinni, kaikki muu toimii normaalisti. muut selaimet toimivat hyvin, mutta explorer on ainoa selain joku näyttää quicktime systeemejä (opera on tällä romulla turhan hidas ja videot tökkii).

onko mitään mahdollisuutta korjata vai pitääkö raa-asti formaattia vain?

~ 4miz

3

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4miz

kyseessä on sitten windows 98 SE käyttis

• vialla

"opera on tällä romulla turhan hidas"

Windowsisi on pahasti kuralla jos tuo pitää paikkansa. Opera on normaalitilanteessa selvästi nopeampi kaikissa toimissaan kuin IE.

Haiskahtaa siltä että puhtaalta pöydältä aloittaminen saa hommat taas vähäksi aikaa kuntoon jos olet kerran päättänyt jatkaa taistelua windowsin kanssa.

• 4miz

oikeastaan opera on sivujen lataamisessa nopeampi, mutta esimerkiksi youtuben videot lataavat todella hitaasti ja tökkivät operalla....iexplorerilla ei ole ongelmaa ollut koskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2032
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1746
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      746
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      546
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe