käynnistän internet explorerin ja ruutuun pamahtaa seuraava error:
microsoft visual c runtime library
X runtime error!
program: C:/OHJELMATIEDOSTOT/INTERNET EXPLORER.EXE
This appilcation has requested the runtime to terminate it in an unusual way. please contact the application´s support team for more help.
olen koettanut käynnistää uudestaan useita kertoja...koneen käynnistyessä tulee ruutuun samanlainen error paitsi iexplorerin tilalla on joku faquill tai joku vastaava nimi. OK:ta klikatessa explorer menee yksinkertaisesti kiinni, kaikki muu toimii normaalisti. muut selaimet toimivat hyvin, mutta explorer on ainoa selain joku näyttää quicktime systeemejä (opera on tällä romulla turhan hidas ja videot tökkii).
onko mitään mahdollisuutta korjata vai pitääkö raa-asti formaattia vain?
~ 4miz
c++ runtime library error
4miz
3
1098
Vastaukset
- 4miz
kyseessä on sitten windows 98 SE käyttis
- vialla
"opera on tällä romulla turhan hidas"
Windowsisi on pahasti kuralla jos tuo pitää paikkansa. Opera on normaalitilanteessa selvästi nopeampi kaikissa toimissaan kuin IE.
Haiskahtaa siltä että puhtaalta pöydältä aloittaminen saa hommat taas vähäksi aikaa kuntoon jos olet kerran päättänyt jatkaa taistelua windowsin kanssa.- 4miz
oikeastaan opera on sivujen lataamisessa nopeampi, mutta esimerkiksi youtuben videot lataavat todella hitaasti ja tökkivät operalla....iexplorerilla ei ole ongelmaa ollut koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498