pieni rivi tuli tänään laitettua...
1 FC Honka Tampere Utd 2 hongalla kolmosveskari, tamu alkaa saamaan runkopelaajansa kentälle
2 Gnistan HyPS 1 gnistan kovempi ryhmä
3 Hannover 96 En.Cottbus 1 kotietuun luotetaan, varmistuksia olisi voinut laittaa
4 Ajaccio Metz x2 ykkönenkään ei poissuljettu vaihtoehto, mutta luotetaan metzin jatkavan pelaamista
5 Chateauroux Caen x2 caen tarvitsee pisteitä
6 Grenoble Bastia x2 kotijoukkue rajusti ylipelattu, voitto-osuutta on jostain pakko kasvattaa
7 Gueugnon Libourne x molemmat tarvitsevat vielä muutamat pisteet, jotta ovat kuivilla
8 Guingamp Niort x molemmat tarvitsevat pisteitä, varovaista peliä, niortia olisi voinut hakea - alipelattu
9 Istres Reims 1 kotijoukkueella pakkovoiton paikka mikäli aikoo pyristellä sarjapaikasta
10 Le Havre Dijon 1 pakkovoitto
11 Tours Amiens 2 vierailija pakkovoiton edessä, kotijoukkue halunnee näyttää kotiyleisölle
12 Strasbourg Brest 12 molemmat tarvitsevat ehdottomasti pisteitä, brestin voitto ei ole aivan mahdoton
perjantaivakio
theBET
1
382
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548