Onko jollakulla kokemusta yleensäkin Kymco skoottereista.. Onko ollu esim. paljo vikoja tai lähteekö pakkasella ollenkaan käyntiin.. Oon himonnu tuota Super8:a jo kauan ja oottelen että se tulee maahan.. Jos jollakulla on kuitenki jotain huonoa Kymcoista niin eikun vastaatte tähän niin mietin sitte uuestaan kun oon vähän viisaampi..
Kymco?
4
1519
Vastaukset
- no minäb
joo mulla on kymco agility 50 ja se hajos 2800km kohalla mutta sain takuuta vastaan uuden tilalle.kyllä nää kymkon skootterit ovat melko hyviä,mutta jos virittää haluu niin sitten kyllä minä ottaisin jonkun 2-tahtisen skootterin en kymcoo
- sgreyhb
Itelläni on tuo kymco zx super fever. Talvella lähtee hyvin käyntiin kerta polkasulla ja välillä lähtee ihan startistakin. Tuo super fever on hirmu nopea kiihtymään eikä siihen sen takia tehoja tarvi kovin lisätä. itelläni on vaan se vika että kaasarin säädökset on huonosti eikä se nyt taho oikeen lähtä käyntiin ja tulppa siitä kastuu nopeesti. Kyllä nuo kymcot kiinanmopot voittaa ja ovat kilpailu kykyisiä japania vastaan. Eli kyllä tuo kymco monet muut skodet voittaa. Kymco on varma peli mut vikojakin kyllä löytyy esim. mun kymcolla on ajettu päälle 17000km ja eipä siinä oo sen kummemmin mitään remonttii oo ollu ku kone remppa jossa porattiin pytty, ku edellinen omistaja oli ajanu jossakin hiekkateillä ja päästäny hiekkaa koneeseen. jos Kymcoo haluut on se melko varmatoiminen ja pitkä ikäinen näin skootteriksi.
- super 9 ajellu
sgreyhb kirjoitti:
Itelläni on tuo kymco zx super fever. Talvella lähtee hyvin käyntiin kerta polkasulla ja välillä lähtee ihan startistakin. Tuo super fever on hirmu nopea kiihtymään eikä siihen sen takia tehoja tarvi kovin lisätä. itelläni on vaan se vika että kaasarin säädökset on huonosti eikä se nyt taho oikeen lähtä käyntiin ja tulppa siitä kastuu nopeesti. Kyllä nuo kymcot kiinanmopot voittaa ja ovat kilpailu kykyisiä japania vastaan. Eli kyllä tuo kymco monet muut skodet voittaa. Kymco on varma peli mut vikojakin kyllä löytyy esim. mun kymcolla on ajettu päälle 17000km ja eipä siinä oo sen kummemmin mitään remonttii oo ollu ku kone remppa jossa porattiin pytty, ku edellinen omistaja oli ajanu jossakin hiekkateillä ja päästäny hiekkaa koneeseen. jos Kymcoo haluut on se melko varmatoiminen ja pitkä ikäinen näin skootteriksi.
oon ajellu tommosella super 9 parisen vuotta ja voin sanoa että se on hyvä vehe, 2 tahti ja kiihtyy vakioksi hyvin! ja toi sgreyhb,n kommentti kertoi hyvin kymcon kestävyydestä, kaikista vähiten vikoja
- josuki
super fever
täyttänyt odotukset
työnnetty 0 km 16000 km ajettu
bensaa ja 2-tahti öljyä vain haettu
niin myöskin tulpat vaihdettu
moottorihan se "sydän on"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1287736Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?947262Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317182Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t186532Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736341Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465468Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195445Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475190