Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

eka kerta

biboy21

olen jo pitkään halunnut kokemuksia miesten kanssa. kerran sitten rohkaisin mieleni ja laitoin viestin tekstitv:lle. en rajannut ikää mitenkään ja sain vastauksia laidasta laitaan... paras vastaus oli lähistöllä asuvalta n. 50v. mieheltä.. minua hieman jännitti hänen ehdottama tapaaminen, sillä olen itse 21. suostuin kuitenkin siihen että hän hakee minut autollaan sovitusta paikasta jonka ajattelin niin, että on mahdollista myös poistua paikalta. odottelin hermostuneena paikan päällä, jännitin minkälainen mies minua noutaa. hän oli juuri kuten oli kuvaillut, hieman vatsakas, tumma silmälasipäinen. päätin lähteä mukaan.
matkalla juttelimme vaivautuneesti niitä näitä. pääsimme vihdoin hänen asunnolleen ja sanoin juovani oluen sekä tarjosin hänelle oman kassistani. hän joi sen ja minä omani. sitten hän meni makuuhuoneeseen, riisuitui ja sanoi käskevään sävyyn että "tuleppas poika tänne".
riisuin vaatteet ja menin makuuhuoneeseen. hän kaappasi minut syliinsä ja veti sänkyyn. makasimme vierekkäin sängyllä ja hän alkoi hiplata kovaksi paisunutta kulliani. otin samoin hänen kovasta ja erittäin komeasta kullistaan kiinni ja hyväilimme toisiamme. hän pyysi minua imemään kaluaan ja jännittyneenä ja innokkaana käännyin parempaan asentoon jotta sain kalun suuhuni. se oli iso ja maistui taivaalliselle kun nuolin sitä ja imin ja runkkasin ja sitten hän pyysi lopettamaan ettei laukeaisi liian nopeasti. hieman pettyneenä päästin tuon mahtavan kyrvän suustani ja vaivuin sängylle jolloin hän puolestaan kaappasi oman kaluni suuhunsa.. en ollut ikinä ennen saanut keneltäkään naiselta niin hyvää suihinottoa. voi pojat kyllä mies osaa nuolla kalua! hetken päästä vaihdoimme taas vuoroa ja yritin nousta hänen päälleen että saisin kalun sisääni. hän torjui minut ja painoi pääni haaroväliinsä jolloin aloin ahnaasti imemään taas hänen kaluaan. hän taas käski lopettamaan ettei laukea liian aikaisin mutta kiimaisena halusin saada spermat suuhuni. tunsin kuinka kalu hetken sykki ja sitten maistoin kiihoittavan sperman suussani. jatkoin vain imemistä samalla kun maistelin tuota mälliä ja sain hänen kullinsa veltoksi. mies vaikutti tyytyväiseltä ja hoiteli seuraavaksi minut vuoroin imien ja vuoroin runkaten kunnes mälli lensi vatsalleni.. makasimme hetken vierekkäin ja ehdotin että hän saisi panna vielä minua peppuun. hän totesi että sinne pitää saada kunnolla, joten otetaan ensi kerralla. ei olla pidetty yhteyttä.

jos jotain kiinnosti, niin saa mailata [email protected] ja kertoa mielipiteitään.. :)

7

7164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoitus

      Voi poitsu. Ajattelepas mikä tautivaara. Ilman kondomia ja sopimatonta muutenkin.

    • Anonyymi

      Hiemam vastaavanlainen kokemus minullakin,mutta mies oli vanha perhetuttu vuosien takaa (isäpuoleni hyvä ystävä),mies oli naimisissa mutta bi henkinen top mies ,tapahtui hänen kesämökillään ,olin silloin 21vuotias ja juuri päässyt armeijast kun oli isäpuoleltani kysynyt että voisinko lähteä hänen kanssaan heidän mökille viikoksi ku tarvii kaveri pikku remontti hommissa ja lupasi ettei ilman tarvi hän kyllä korvaa,lupauduin lähtemään kun raha tilanteeni oli huono eli ei ollut latin pyörylää,sovittiin että sunnuntaina lähdetään klo 15 ja ajomatkaa ei ollut kui onneksi 40 km kuulemma ,matka taityui nopeasti ja juttu lensi , Pekka joka oli ammstilltaan lukion lehtori kyseli minulta opiskelu suunitelmistani ym ,keskustelun aiheet poukkoili sinne tänne ja sitten alkoikin jo mökki häämöttään ja olihan se minullekkin tuttu paikka entuudestaan ,Pekka kysyikin että muistatko yhtää koska viimeksi kävit täällä johon täytyi vastata että muistan käyneeni mutta ajankohta on unohtunut johon Pekka sanoi ettö oli silloin 16 ku olit täällä viimeksi äitisi ja Pertin(isäpuoleni)kanssa ja sinulla oli kaverisikin mukana sellainen kivan näköinen punapäinen poika ,nyt muistin että tosiaam paras kaverini joka on yhä parakaverini oli silloin mukana ,muistin myös samalla kun kaverini Rikun kanssa uitiin ja saunottiin niin Pekka oli myös innokas uimaam ja saunimaan kansamme ja ilalla kun vanhempi väki oli muutamia lasillisia viiniä ja äitini ia Pertti olivat jo siinä kunnossa että painuivst yö puulle rupesi Pekka myös hieman humaltuneena ehdotteleen että nyt pojat lömmitetäänki sauna uudelleen ja kylvetään niin että nahka paukkuu ,ei innostuttu ja oltiin niin väsyneitä että mentiin nukkumaan ,yöllä heräsin käydäkseni vessassa ja kun kuljin köytävää pitkin äitini ja Pertin makuuhuoneen ohi kuulin huoneesta tasaista narinaa ja tukahtuneita voihkaisuja ,jumankauta Pertti panee mutsia!vaivaannuin ja ajattelin että nyt ei auta mennä vessaan etteivät tajua että mä kuuntelin niiden naimista ,joten livahdin hiljaa ulos ja saman tien siittä puuliiterin taakse kuselke ,kun sain kustua niin kiersin puuliiterin toiselta puolen ja samalla nöin Pekan äitini ja Pertin huoneen ikkunantakana tirkistelemäsä ja olin melko varma että runkkas.Menun nukkumaan ja ajattelin että tais vaan mielukuvitus tehdä tepposen ,ja aamulla meillä oli niin kivaa että yölliset tapahtumat unohtui nuorelta pojalta.Pekka sanoi että pari makuuhuonetta on nyt pienen pintaremontin alla joten jos haluat nii saat nukkua hänen kanssaan tai sit saat nukkuatuvan lattialla mutta väitän että makuuhuoneessa on meidön kivempi ja naurahti , en oikein ymmärtänyt Pekan huumoria ,mutta päivä saatiin menemään maalaamalla huoneiden seiniä ja ilalla saunan lämpenemistä odotellessa Pekka tarjosi olutta ja niitä näitä juteltuamne saunakin alkoi oleen valmis ja saunaam Pekka varasi olutta lisää ,ilta vierähti saunoessa ja oluttta juodessa ja kun Pekka kysyi yks kaks että pesetkö sinä minun selän niin minä pesen sinun ,no aloun pesemään Pekan selkää ja Pekka alkoi hokemaan ai että tekee niin hyvää ja että tätä vois jatkaa vaikka kuinka kauan ,tuli Pekan vuoro pestä minun selkääni ja olin aivan varma että jokin ehkä Pekan kyrpä hioadi mun pyllyn poskia ,olin hieman häkellyksissä mutta tilanne oli kohta ohi,tuvassa Pekka sanoi että hänellä on aina saunan jälkeen ollut tapana ottaa parit yömyssyt ja kaatoi myös minulle ,noita yö myssyjä tuli sitten enemmänkin ja sitten jo huomasin olevani jo melko tuiskeessa ja sanoin että nyt menen nukkumaan Pekka sanoi että sinä tulet minun viereeni ja sillä selvä ei mitään mutinoita ,kaaduin sänkyyn ja nukahdin välittömästi .En tiedä kaunko olin nukkunut mutta heräsin ja huomasin makaavani mahallani ja alushousut oli nilkoissa ,jumankauta joku silittelee mun persettä ,se ei voi olla muu kuin Pekka ,mitä mä teen ? Pekka oli huomanut heräämiseni ja kuiskas korvaan että älö pelästy ollaan ihan rauhassa vaan mö pidön sua vaan vähän hyvänä ja että mullakin on hyvä tunne koita vaikka ja ohjas samalla mun käden sen kyrvälke ,olin nii turtana väsymyksestä ja alkoholista että vaivuin jonkinlaiseen horrokseen ja kun siittä säpsähdin hereille oli Pekka mun päällä ja sen kalu oli mun pyllyn vaossa ja se teki sellasta hiljaista nylkytysliikettä ,sit rupes tuntuun että kalu on mun reiällä ja kohta se taitaa olla mun sisällä ja jumalattoman kipukohtauksen jälkeen Pekka oli koko mitalla mun sisällä ja sanoi että odotetaam vähän aikaa että kerkiät tottuun ,mutta samalla aloitti jo pientä edestakas liikettä hokien mun korvaan että oot ihana olet kuin Anne ja nai jo tuossa vaiheessa täydellä kullin mitalla mietin siinä rynkytyksessä että kuka hel tin Anne kunnes tajusin että se tarkotti mun mutsia ,sen nimi on Anne.Purin hammasta ja vesi valu silmistä kun Pekka jyskytti ja Peksn humalatilasta johtuen ei meinnannut saada orkkua ,mutta kun se sen sai niin olen varma että myös naapuri mökillä se kuultiin ,karjahti tosi lujaa kun pumpas spermaa muhun.

      • Anonyymi

        Nukahdin ja ilmeisesti Pekkaki n nukahti ja aamulla herätessäni huomasin Pekan olevan keittiössä kahvia juomassa ,menin keittiöön myös ja hyvin vaisut huomenet toivotettuamme keittiöön laskeutu dyvä hiljaisuus jonka Pekka rikkoi hetken kuluttua sanomalla anteeksi olen todella pahoillani ja voitaisiinko sopia että se viime öinen pysyisi meidän välisenä ,olin hetken hiljaa ja sanoin että ok sopii .Kahvia juodessani ja ikkunasta ulos katsllessani kysyin Pekalta että oletko sä pannut mun mutsia? Pekka oli hetken hiljaa ja sano että olen ,olen montakin kertaa ,kysyin että miksi Pekka sanoi että äitisi on vastustamaton kaunotar ja oli hetken hiljaa kunnes sanoi että on sängyssä melkoinen villikissa, kysyin että tietääkö Perti että nait mutsia ei missään nimessä sanoi Pekka kysyin että miten te päädyitte sänkyyn ,Pekka oli hetken hiljaa ja hieman nolostuneena sano että kiristin äidiltäsi pillua sanoin että mitä helvettiä miks?Pekka sanoi ettei voinut vaststustaa kiusausta ja että äitisi on varsin sexikäs ,kysyin mistä tuo kiristys sai alkunsa johon Pekka sanoi että olivatollert kerran erään pankinjohtajan syntymäpäivillä äitisi Pertti hänen vaimonsa Leena Pekka oli jossain vsiheessa lähtenyt pankinjohtajan tiluksia katselemaan kun oli rantasaunan puuvajan ikkunasta vilkaissut sisään ja oli nähnyt äitini nojaavsm seinään hame vyötäröllään ja pankinjohtaja pannut takaapäin puvunhousut nilkoissa ,oli orgasmin saatuaan oli pankinjohtaja sanonut että paras syntymäpäivälahja minkä hän on saanut ,johon Anne oli sanonut että sitä lahjaa saa kyllä muutenkin kun syntymäpäivänä ja kun oli suudelman antanut psnkinjohtajalle oli sen jälkeen sanonut että kiitos siittä huippuefullisesta pankkilainasta.(jatkan tuonnempana)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahdin ja ilmeisesti Pekkaki n nukahti ja aamulla herätessäni huomasin Pekan olevan keittiössä kahvia juomassa ,menin keittiöön myös ja hyvin vaisut huomenet toivotettuamme keittiöön laskeutu dyvä hiljaisuus jonka Pekka rikkoi hetken kuluttua sanomalla anteeksi olen todella pahoillani ja voitaisiinko sopia että se viime öinen pysyisi meidän välisenä ,olin hetken hiljaa ja sanoin että ok sopii .Kahvia juodessani ja ikkunasta ulos katsllessani kysyin Pekalta että oletko sä pannut mun mutsia? Pekka oli hetken hiljaa ja sano että olen ,olen montakin kertaa ,kysyin että miksi Pekka sanoi että äitisi on vastustamaton kaunotar ja oli hetken hiljaa kunnes sanoi että on sängyssä melkoinen villikissa, kysyin että tietääkö Perti että nait mutsia ei missään nimessä sanoi Pekka kysyin että miten te päädyitte sänkyyn ,Pekka oli hetken hiljaa ja hieman nolostuneena sano että kiristin äidiltäsi pillua sanoin että mitä helvettiä miks?Pekka sanoi ettei voinut vaststustaa kiusausta ja että äitisi on varsin sexikäs ,kysyin mistä tuo kiristys sai alkunsa johon Pekka sanoi että olivatollert kerran erään pankinjohtajan syntymäpäivillä äitisi Pertti hänen vaimonsa Leena Pekka oli jossain vsiheessa lähtenyt pankinjohtajan tiluksia katselemaan kun oli rantasaunan puuvajan ikkunasta vilkaissut sisään ja oli nähnyt äitini nojaavsm seinään hame vyötäröllään ja pankinjohtaja pannut takaapäin puvunhousut nilkoissa ,oli orgasmin saatuaan oli pankinjohtaja sanonut että paras syntymäpäivälahja minkä hän on saanut ,johon Anne oli sanonut että sitä lahjaa saa kyllä muutenkin kun syntymäpäivänä ja kun oli suudelman antanut psnkinjohtajalle oli sen jälkeen sanonut että kiitos siittä huippuefullisesta pankkilainasta.(jatkan tuonnempana)

        Ihan hyvää tarinan alkua, mutta käytä pls pisteitä ja isoja kirjaimia ja lyhyempiä lauseita :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      olisin kyllä imenyt uudestaan kovaks ja ratsastanut kunnolla loppuun asti

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe