Mietin tässä, et rapuja sanotaa herkiksi, tunteellisiksi ja takertuvaiseksi. Mut sitte ku tutkii näitä ihmisinä eikä kirjan teksteinä löytyy eripersoonallisia rapuja. (kolmannespersoonaksella asiaa tähän?) Tutustuin viiteen rapuun, ja jokaine on eripersoona. Juttelin heidän kanssaan pari kuukautta ja he antoivat tällaisen kuvan:
1.Rapu oli ujo herrasmies. varattu, naimisissa ja lapsen isä. Hän ei ollut kovin takertuvaine, mutta
piti huolta perheestään (vaimo kertoi näin) Hän oli myös puolustushaluinen.
2. Rapu oli temperamenttinen. Hän haastoi riitaa vittuilijoiden kanssa, mutta oli silti ystävällinen. Hauska ja menevä ihminen.
3. Rapu oli enemmän takertuva, mutta ei kovin.
Hän oli tunteellinen, ja viisas (muutkin oli)
Välillä hän näsäviisasteli ja oli sarkastinen
4.Rapu oli perusrapua. Paitsi että hän oli energinen, tulinen ja urheilullinen. Lisäksi oli kovin arka.
5. Rapu oli vempula. Joka paikassa, teki kaikkea, tutki ja joutui välillä ongelmiin. Mukava jätkä, kieltämättä. Hän oli kova punastumaan ja oli ujon puoleinen
Luulen, että persoonallisuuskolmannes ja nouseva merkki vaikuttavat tähän osana mutta ei kovasti.
Yleensä, oma luonne, ei kehity astrologian horoskooppi tiedoista kokonaan. Voi olla joitain samoja piirteitä mutta oma persoona, oma luonne ja oma minäkuva kehittyy itse.
Mut, kieltämättä, Ravut ovat taivaanlahja maalle ;)
Ravuista eripersoonia
vaikka kuvataan yhdenlaiseksi
3
843
Vastaukset
- Rapu tyttö
Mä olen aika muuntuva huolehtivainen herkkä. Toisten murheita kannan, oikeudenmukainen, ystävällinen. olen sillä tavalla ailahteleva vaikka keksin kaikkea hulluakin kyllä mieli on maassakin ja pelkää aina toisen jättävän. Osaatko sanoa mikä merkki minulle sopisi? Tai osaako kukaan? Mikä sun horoskooppimerkki on?
- rrapuu
Tunnistin itseni heti tuosta 2 vaihtoehdosta :)
- Miä oon itte Kala
Sulle sopii vesi-ja maamerkit parhaiten. Sillä itelläni sopii ne parhaiten. Kyl ne muutki menee, mut ehkä sulle just toiset ravut, skorpionit, kalat ja härät ois parhaimpii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407831Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303057Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3482028Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422791668Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1411470- 1001219
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh201142En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371122Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191056Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j211012