Ravuista eripersoonia

vaikka kuvataan yhdenlaiseksi

Mietin tässä, et rapuja sanotaa herkiksi, tunteellisiksi ja takertuvaiseksi. Mut sitte ku tutkii näitä ihmisinä eikä kirjan teksteinä löytyy eripersoonallisia rapuja. (kolmannespersoonaksella asiaa tähän?) Tutustuin viiteen rapuun, ja jokaine on eripersoona. Juttelin heidän kanssaan pari kuukautta ja he antoivat tällaisen kuvan:

1.Rapu oli ujo herrasmies. varattu, naimisissa ja lapsen isä. Hän ei ollut kovin takertuvaine, mutta
piti huolta perheestään (vaimo kertoi näin) Hän oli myös puolustushaluinen.

2. Rapu oli temperamenttinen. Hän haastoi riitaa vittuilijoiden kanssa, mutta oli silti ystävällinen. Hauska ja menevä ihminen.

3. Rapu oli enemmän takertuva, mutta ei kovin.
Hän oli tunteellinen, ja viisas (muutkin oli)
Välillä hän näsäviisasteli ja oli sarkastinen

4.Rapu oli perusrapua. Paitsi että hän oli energinen, tulinen ja urheilullinen. Lisäksi oli kovin arka.

5. Rapu oli vempula. Joka paikassa, teki kaikkea, tutki ja joutui välillä ongelmiin. Mukava jätkä, kieltämättä. Hän oli kova punastumaan ja oli ujon puoleinen

Luulen, että persoonallisuuskolmannes ja nouseva merkki vaikuttavat tähän osana mutta ei kovasti.
Yleensä, oma luonne, ei kehity astrologian horoskooppi tiedoista kokonaan. Voi olla joitain samoja piirteitä mutta oma persoona, oma luonne ja oma minäkuva kehittyy itse.

Mut, kieltämättä, Ravut ovat taivaanlahja maalle ;)

3

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapu tyttö

Mä olen aika muuntuva huolehtivainen herkkä. Toisten murheita kannan, oikeudenmukainen, ystävällinen. olen sillä tavalla ailahteleva vaikka keksin kaikkea hulluakin kyllä mieli on maassakin ja pelkää aina toisen jättävän. Osaatko sanoa mikä merkki minulle sopisi? Tai osaako kukaan? Mikä sun horoskooppimerkki on?

• rrapuu

Tunnistin itseni heti tuosta 2 vaihtoehdosta :)

• Miä oon itte Kala

Sulle sopii vesi-ja maamerkit parhaiten. Sillä itelläni sopii ne parhaiten. Kyl ne muutki menee, mut ehkä sulle just toiset ravut, skorpionit, kalat ja härät ois parhaimpii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      191
      1115
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe