Skorpparit kovia

ottamaan?

Oletteko te kaikki skorpparit jotain piiloalkoholisteja? Tuntuu siltä, että kaikki tuntemani skoput ovat tilaisuuden tullen ihan hirveitä sieniä.

Mulla on sellainen teoria, että kun kerran skoput kätkevät niin paljon tunteita sisälleen, niin he käyttävät alkoholia ikään kuin vapautuakseen. Eli selvinpäin skopu pitää itsensä tiukasti kurissa ja herran nuhteessa, mutta salaa hän aina kaipaa kännejä, jotta voisi olla oma rönsyilevä ja hullu itsensä. Olenko oikeilla jäljillä?

7

1786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentoi

      Mihin tämä tälläinen teoria perustuu..? Ja joo, kyllä toisinaan tulee otettua salakännejä, jotta kulissit pysyisivät pystyssä ;)

    • ihan nappiin menny

      En ole piiloalkoholisti, enkä ole ollutkaan, mutta kuppi maistui aikoinaan ja ihan liikaakin. Eli skopulla saattaa mennä hiukan överiks ryypiskely.
      Alkoholi kyllä vapauttaa mukavasti kertomaan asioita sisältään.

      • skopumieheni

        jaksaa ottaa olvia ja joskus teräviäkin päälle!
        No, onneksi ei montaa ehdi kitata, kun jo nukkua tursottaa nojatuolissa kun TV:ta töllää!
        Usein on mukavalla ja puheliaalla tuulella, mutta kyllä osaa v,,,,,lla ja usein kännissä tulee ne haukut ulos!
        Sanotaanhan, että lapsen ja humalaisen suusta tulee totuus, ei humalassa uskaltaa sano sen mitä selvänä on ajatellut ja purkaa kiukkunsa!
        Ja kyllä se osaa sitten olla mustis!
        Minä, joka olen ollut koko ikäni uskollisuuden perikuva, luulee vaikka mitä, kun olen vielä miesvaltaisessa työpaikassa ainoa nainen!

        Jos ei sitä sielujen sympatiaa olisi vielä, niin kyllä on monta kertaa tehnyt mieli kävellä ulos ja jättää mokoma!


      • *-*

        olen huomannut saman asian poikakaveristani joka on skorpiooni, että kun ottaa niin juttua riittää.. ja tulee tunnustettua asioita ja juteltua muutenkin paljon enemmän mitä selvin päin.. näyttää tunteensakkin silloin paljon paremmin.. Toisaalta hyvä toisaalta ei...!?


      • Maaliskuun Idus
        *-* kirjoitti:

        olen huomannut saman asian poikakaveristani joka on skorpiooni, että kun ottaa niin juttua riittää.. ja tulee tunnustettua asioita ja juteltua muutenkin paljon enemmän mitä selvin päin.. näyttää tunteensakkin silloin paljon paremmin.. Toisaalta hyvä toisaalta ei...!?

        Hieman ottaneena miehestä tulee oikein maratonpuhuja. Tunteensakin näyttää selvinpäin ainoastaan teoin, vasta kun on pikkusen holia nokassa sanoo ännen rakastavansa.


    • skorpparinainen

      En juo, enkä ole koskaan juonutkaan. Ei ole tarvis. Toisenkin skorpionin tiedän, naisen, joka ei juo ollenkaan.

    • polku*

      joskus otetaan rennosti, mutta ei skorppari juo siksi ettei saa sanotuksi mitä haluaa sanoa:).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe