Skorpparit kovia

ottamaan?

Oletteko te kaikki skorpparit jotain piiloalkoholisteja? Tuntuu siltä, että kaikki tuntemani skoput ovat tilaisuuden tullen ihan hirveitä sieniä.

Mulla on sellainen teoria, että kun kerran skoput kätkevät niin paljon tunteita sisälleen, niin he käyttävät alkoholia ikään kuin vapautuakseen. Eli selvinpäin skopu pitää itsensä tiukasti kurissa ja herran nuhteessa, mutta salaa hän aina kaipaa kännejä, jotta voisi olla oma rönsyilevä ja hullu itsensä. Olenko oikeilla jäljillä?

7

1829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentoi

Mihin tämä tälläinen teoria perustuu..? Ja joo, kyllä toisinaan tulee otettua salakännejä, jotta kulissit pysyisivät pystyssä ;)

• ihan nappiin menny

En ole piiloalkoholisti, enkä ole ollutkaan, mutta kuppi maistui aikoinaan ja ihan liikaakin. Eli skopulla saattaa mennä hiukan överiks ryypiskely.
      Alkoholi kyllä vapauttaa mukavasti kertomaan asioita sisältään.

• skopumieheni

jaksaa ottaa olvia ja joskus teräviäkin päälle!
        No, onneksi ei montaa ehdi kitata, kun jo nukkua tursottaa nojatuolissa kun TV:ta töllää!
        Usein on mukavalla ja puheliaalla tuulella, mutta kyllä osaa v,,,,,lla ja usein kännissä tulee ne haukut ulos!
        Sanotaanhan, että lapsen ja humalaisen suusta tulee totuus, ei humalassa uskaltaa sano sen mitä selvänä on ajatellut ja purkaa kiukkunsa!
        Ja kyllä se osaa sitten olla mustis!
        Minä, joka olen ollut koko ikäni uskollisuuden perikuva, luulee vaikka mitä, kun olen vielä miesvaltaisessa työpaikassa ainoa nainen!

Jos ei sitä sielujen sympatiaa olisi vielä, niin kyllä on monta kertaa tehnyt mieli kävellä ulos ja jättää mokoma!

• *-*

olen huomannut saman asian poikakaveristani joka on skorpiooni, että kun ottaa niin juttua riittää.. ja tulee tunnustettua asioita ja juteltua muutenkin paljon enemmän mitä selvin päin.. näyttää tunteensakkin silloin paljon paremmin.. Toisaalta hyvä toisaalta ei...!?

• Maaliskuun Idus
        *-* kirjoitti:

olen huomannut saman asian poikakaveristani joka on skorpiooni, että kun ottaa niin juttua riittää.. ja tulee tunnustettua asioita ja juteltua muutenkin paljon enemmän mitä selvin päin.. näyttää tunteensakkin silloin paljon paremmin.. Toisaalta hyvä toisaalta ei...!?

Hieman ottaneena miehestä tulee oikein maratonpuhuja. Tunteensakin näyttää selvinpäin ainoastaan teoin, vasta kun on pikkusen holia nokassa sanoo ännen rakastavansa.

• skorpparinainen

En juo, enkä ole koskaan juonutkaan. Ei ole tarvis. Toisenkin skorpionin tiedän, naisen, joka ei juo ollenkaan.

• polku*

joskus otetaan rennosti, mutta ei skorppari juo siksi ettei saa sanotuksi mitä haluaa sanoa:).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7517
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3429
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2375
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      69
      1522
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      370
      1458
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1376
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1373
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1081
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe