Onko tämä komistus vielä vapailla markkinoilla vai rengatettu?
Missäpäin hänet voi tavata hengailemassa ja mikä mahtaa olla herran lempi kapakka?
Tuomo Ruutu
37
36243
Vastaukset
- KALJAMAHA.
MOSKOVASSA VAI?
- onnellinen orjatar
tarkoitan ihan täällä Suomessa..Missä mahtaa käydä yleensä juhlimassa ja missa päin voi tavata? Kaikki tieto on plussaa :)
- Hah
Epäilen vahvasti, että muutamalla sadalla muullakin typykällä kuin sinulla on samansuuntaisia aikeita, mutta mikäs siinä jos intoa riittää. Herralla taitaa samanlaisia tyrkkyjä olla tarjolla rapakon molemmin puolin solkenaan, joten parasta olisi keksiä jotain omaperäisempää kuin "käytsä usein täällä". Onnea matkaan!
- junou
Samaa mieltä!!! Ehdottomasti! itse tunnen henk.koht. muutaman "pikkumissin", joka matkustaa herran perään eri puolelta Suomea ihan vaa nähdäkseen, jutellakseen ja kenties jotain muutakin...
- villimimmi
junou kirjoitti:
Samaa mieltä!!! Ehdottomasti! itse tunnen henk.koht. muutaman "pikkumissin", joka matkustaa herran perään eri puolelta Suomea ihan vaa nähdäkseen, jutellakseen ja kenties jotain muutakin...
Voi luoja, eikö ihmisillä oo tosiaan mitään muuta tekemistä...pimeetä tommonen julkkiksen perässä juokseminen! ylipätään hakata rahaa perässä juoksemiseen kun ei tunne tyyppiä ollenkaan. Ite en välttämättä lämpiäis vainoojille =D Kaippa meitä on joka junaan, onneks en ite oo samassa...
- tyttönen_
villimimmi kirjoitti:
Voi luoja, eikö ihmisillä oo tosiaan mitään muuta tekemistä...pimeetä tommonen julkkiksen perässä juokseminen! ylipätään hakata rahaa perässä juoksemiseen kun ei tunne tyyppiä ollenkaan. Ite en välttämättä lämpiäis vainoojille =D Kaippa meitä on joka junaan, onneks en ite oo samassa...
Bongasin Tuomo ruudun hesan kampin kauppakeskuksen edessä!! Ihan joitakin päiviä sitten! Ei mun mielestä mitään outoa kun tuomoa metsästää...;) Mä oon siis samassa veneessä kysyjän kans =) Onhan se silmäniloa vaikka en vakavissani ketään metsästä...
- missifani
Niin, kuinkahan moni näistä joka kaupunkiin ja baariin pesiytyneistä lätkäimmistä olisi tuomosta kiinnostunut jos se olisikin työtön levyseppähitsari kuusamosta.
Töitteni takia olen ollut usean ammattikiekkoilijan kanssa tekemisissä ja nämä vaanijat ja perässäroikkujat ihan oikeasti ärsyttävät useimpia. Yleisestihän luullaan, että kaikki kiekkoilijat ovat hirveitä häntäheikkejä, vaikka useimmat ovat todellisuudessa kilttejä perheenisiä tai sitoutuneita muuten vakaaseen parisuhteeseen.
Sitten kun kiekkoilija tai muu julkkis yrittää ystävällisesti kieltäytyä tarjotusta seurasta parhaimmillaan koko baari tai ravintola saa kuulla ko. bändärin vuodatuksen siitä, kuinka ylpeä/homo/huono tämä entinen idoli on ilman mitään syytä.
Yrittäkää siis arvon naiset ymmärtää, että vaanimalla ei välttämättä saa sitä toivomaanne lopputulosta- tyttö kaukaisuudesta
On totta, että tällaisia lätkämimmejä riittää, jotka haikeilevat vain komeuden perään. Tosiasia on se, että pelkällä ulkokuorella ei tässä maailmassa pärjätä. Ihmisen kun on tapana vanhatessaan muuttua. Mutta onneksi kaikki naiset eivät ole samanalaisia, joten kaikki lätkämimmit eivät siis ole pelkästään komeuden perään, jopa moni mimmi tietää lätkästä paljon.
Itekin työskentelen urheilun parissa, mutta en todellakaan lähe metsästämään mitään urheilijamiehiä. Kieltämättä komeita urheilijoita löytyy, kuten esim. Ruutu.
Kukin tekee miten tykkää, mutta pitää muistaa ettei ihan mahdottomuuksiin mennä. Loppujen lopuksi Tuomo Ruutukin on varmaan ihan tavallinen kaveri. Se nyt on vaan jääkiekkoilija ja kuuluisa. Julkisuudella on välillä haittansa.
Mies petturin ei tarvitse olla julkkis, tavallinen mies voi loukata yhtä pahasti. Jos on pettäjä (olkoon nainen tai mies) ei ole väliä mikä hän on ammatiltaan. Meitä ihmisiä mahtuu tähän maailmaan niin montaa sorttia. - -M-
tyttö kaukaisuudesta kirjoitti:
On totta, että tällaisia lätkämimmejä riittää, jotka haikeilevat vain komeuden perään. Tosiasia on se, että pelkällä ulkokuorella ei tässä maailmassa pärjätä. Ihmisen kun on tapana vanhatessaan muuttua. Mutta onneksi kaikki naiset eivät ole samanalaisia, joten kaikki lätkämimmit eivät siis ole pelkästään komeuden perään, jopa moni mimmi tietää lätkästä paljon.
Itekin työskentelen urheilun parissa, mutta en todellakaan lähe metsästämään mitään urheilijamiehiä. Kieltämättä komeita urheilijoita löytyy, kuten esim. Ruutu.
Kukin tekee miten tykkää, mutta pitää muistaa ettei ihan mahdottomuuksiin mennä. Loppujen lopuksi Tuomo Ruutukin on varmaan ihan tavallinen kaveri. Se nyt on vaan jääkiekkoilija ja kuuluisa. Julkisuudella on välillä haittansa.
Mies petturin ei tarvitse olla julkkis, tavallinen mies voi loukata yhtä pahasti. Jos on pettäjä (olkoon nainen tai mies) ei ole väliä mikä hän on ammatiltaan. Meitä ihmisiä mahtuu tähän maailmaan niin montaa sorttia.Tuskinpa sillä niitten jäkiksen pelaajien perässä kulkeminen johtaa mihinkään, uskon että se vaan enemmän ärsyttää kun kiehtoo niitä. Mutta myönnän kyllä, että hottihan se tuomo on, että jos livenä näkisin niin varmasti kattosin kahdesti...ja ehkä kolmestikin:).
- Ujo fanittaja
-M- kirjoitti:
Tuskinpa sillä niitten jäkiksen pelaajien perässä kulkeminen johtaa mihinkään, uskon että se vaan enemmän ärsyttää kun kiehtoo niitä. Mutta myönnän kyllä, että hottihan se tuomo on, että jos livenä näkisin niin varmasti kattosin kahdesti...ja ehkä kolmestikin:).
Edelliset kommentit ovat totta, monet lätkänpelaajat ovat aivan tavallisia ihmisiä, jotka myös taatusti haluaisi tutustua ns tavallisiin jalat maassa tyyppeihin. Tottahan moni tyttö varmasti unelmoi rakastumisesta lätkänpelaajaan ja varsinkin nhl:ssä pelaavaan kiekkoilijaan..tulevaisuus olisi turvattu, näin moni tytsy hiljaa haaveissaan ajattelee.
Mutta on niitäkin ketkä ajattelee erilailla ja toivoo vain löytävänsä elämänsä rakkauden: niinkuin allekirjoittanut.
Näin t.ruudun hiljattain baarissa ja hänen käyttäytyminen baarissa oli tosi ihailtavaa :) Joko hänellä on jo joku tyttö tai sitten hän ei ainakaan ole sellainen pelimies, joka etsii baarista vain sänkykaveria..
En ikinä uskaltaisi mennä juttelemaan hänelle (toisin kuin jotkut nuoret tytöt menivät), ihan vain siitäkin syystä etten haluaisi antaa tunkeilevaa kuvaa. On taatusti vaikea tuomonkin tutustua tosissaan johonkin tyttöön, ns varoa onnenonkijoita.. Itse pitkään sinkkuna olleena toivoisin vain löytäväni itselleen elämän rakkauden, kyllähän sen sitten tietää kun se tulee kohdalle.
Kesäisiä terveisiä Tuomolle ja kaikille hänen faneilleen :) - ...
Ujo fanittaja kirjoitti:
Edelliset kommentit ovat totta, monet lätkänpelaajat ovat aivan tavallisia ihmisiä, jotka myös taatusti haluaisi tutustua ns tavallisiin jalat maassa tyyppeihin. Tottahan moni tyttö varmasti unelmoi rakastumisesta lätkänpelaajaan ja varsinkin nhl:ssä pelaavaan kiekkoilijaan..tulevaisuus olisi turvattu, näin moni tytsy hiljaa haaveissaan ajattelee.
Mutta on niitäkin ketkä ajattelee erilailla ja toivoo vain löytävänsä elämänsä rakkauden: niinkuin allekirjoittanut.
Näin t.ruudun hiljattain baarissa ja hänen käyttäytyminen baarissa oli tosi ihailtavaa :) Joko hänellä on jo joku tyttö tai sitten hän ei ainakaan ole sellainen pelimies, joka etsii baarista vain sänkykaveria..
En ikinä uskaltaisi mennä juttelemaan hänelle (toisin kuin jotkut nuoret tytöt menivät), ihan vain siitäkin syystä etten haluaisi antaa tunkeilevaa kuvaa. On taatusti vaikea tuomonkin tutustua tosissaan johonkin tyttöön, ns varoa onnenonkijoita.. Itse pitkään sinkkuna olleena toivoisin vain löytäväni itselleen elämän rakkauden, kyllähän sen sitten tietää kun se tulee kohdalle.
Kesäisiä terveisiä Tuomolle ja kaikille hänen faneilleen :)missäs baarissa Tuomo viiletti? :D
- Nätti naama
auttaa molemmin päin. Tuomo Ruudulla sellainen on, joten varmaan saisi seuraa työttömänä levyseppähitsarinakin. Oli sitten homo tai hetsku.
Itse en kylläkään varattuna Tuomoa tai muita miehiä metsästä, enkä ole missään suhteessa missimäinen. Pakko yrittää päteä muilla keinoin. :)
- mogöfdd
no onkos kukaan tuomoon kesän mittaan törmäilly ..:D tai jutellu tai mitään? :D
- Tietäjä2007
... eli heinäkuussa Tammerfestissa, kuten viimekin vuonna... vietettiin alkuiltaa samassa porukassa, pussikaljaa ja 69 eyes pauhasi Verkarannan vieressä... siitä sitten Amarilloon...ja pojat takaisin perheen mökille Yöjärvelle, kuten aina.
- emppu18
Tietäjä2007 kirjoitti:
... eli heinäkuussa Tammerfestissa, kuten viimekin vuonna... vietettiin alkuiltaa samassa porukassa, pussikaljaa ja 69 eyes pauhasi Verkarannan vieressä... siitä sitten Amarilloon...ja pojat takaisin perheen mökille Yöjärvelle, kuten aina.
Kyllä se Ruutujen mökki sijaitsee Hämeenkyrössä eikä missään Ylöjärvellä! Tampereen lähellä kuitenkin.
- tietoa?
Onko Tuomolla tyttöystävää?
- dddf
Eipä taida olla, ainaki sinkuiks on Tuomo ittensä julistanu ...
- anna.
Itse olen ihastunut Tuomoon vain ja ainoastaan hänen luonteensa takia. Hän vaikuttaa todella mukavalta ja hän jaksaa olla positiivinen ja hymyillä. Tuomo on tehnyt hyvällä käytöksellään minuun suuren vaikutuksen. Hänestä ei ole jouduttu lukemaan mitään kohu juttuja, joissa hän sekoilee humalassa tai naisten kanssa. Itse arvostan Tuomoa ihmisenä, vaikken häntä tunnekkaan, niin hänen antaman julkisuuskuvan takia. Toki arvostan häntä myös pelaajana ja onhan hän hyvännäköinen, mutta hänestä parempia pelaajiakin löytyy ja paremman näköisiäkin. Silti olen todella ihastunut häneen. En tiedä mikä hänessä viehättää niin paljon, mutta olen todella ihastunut häneen.
Tuomo Ruutu on ihan perheen isä - tyyppiä. Voisin kuvitella, että joku maailman onnekkain nainen saa hänestä hyvän miehen ja hänestä tulee loistava perheen isä. :)- asöaslaölö
Itseasiassa... EI OLE ;);)
- AH.
asöaslaölö kirjoitti:
Mistä tiedät? ;)
- onnellinen orjatar
asöaslaölö kirjoitti:
Onkos sitä mahdollisesti päästy tutustumaan Tuomoon lähemmin? ;)
- kyllä
perheenisä on yhdyssana
- lolle12334
missä asuu?
- ruutu
kai se pääkaupunkiseudulla, vanhemmat ainakin vantaalla.
- suomi
ei oo
- suomi
Tuomo Ruutu on sitten kyllä tosi ihana!:) ja tosi komee ja sillä on ihana luonne!:D Voisin ottaa hänet heti paikalla jos vain sais!:D
- momomoiii
onkohan kukaan nähnyt häntä?
- ...ja tuun näkee!
momomoiii kirjoitti:
onkohan kukaan nähnyt häntä?
...Nightwishin keikalla kesäkuussa ja sen jälkeen Vantaalla useamman kerran. Eiköhän se täällä tuu bongattua jatkossakin. :) Kivaa katottavaa kieltämättä!
- Hietsuun
paidattomana!
- olen
nähnyt ilman paitaa ja useamman kerran
- ipezu
oisit kattonu lätkän MM-kisoja, siellähän se pörräs kokoajan.
- tiiukkainen
justhan siitä oli juttu et tuomo ruudulla on tyttöystävä..
- hp
sorry, sillä on tyttöystävä. lehdessä näin jutun. pitkä blondi tietysti.....
- Onnee Tuomo!!
Ja kihlasormus loistaa Tuomon nimettömässä! Näkyy parissa haastattelussa.
- Ruudun takaa
Hyvä Tuomo !!
Upeeta peliä ja edustusta. MM-KULTAA tuli oikealle MIEHELLE ja oikealle joukkueelle. Onnea - minäääpäää minä
onkos sitä haastista olemassa täällä jossakin internetin syövereissä? Haluaisin tooosi kovasti lukea sen artikkeli :-)
- ketoon beibi ketoon!
Tuomo on paras!
http://www.youtube.com/watch?v=J24kgBgetI8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927