Ujot skorpparimiehet

Vesinainen

Olen tutustunut kolmeen skorpparimieheen. Kaikki kuumia pakkauksia,mutta kaksi auttamattoman ujoja. Mikä heitä riivaa. Kolmas skoppari ei ujo, mutta kaiken antaa periksi minulle. Ovat miltei anovia. Mikä skorpparimiehiä vaivaa.

8

2456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesinainen

Ja kaikki kolme ovat todella hyvissä ammateissa ja iältään 45 - 50 välillä.

• minä vaan

Totta, kyllä jossain on vikaa.. Mulla sama ongelma ja ikäskaala sama.. Mikä on ettei voi tunnustaa rakkauttaan toiselle jos todella välittää toisesta.. Onko se kasvojen menettämistä vai mikä??

• veskari myös

taitaa olla skorppareitten uhmakkuus ja räväkkyys vain turhaa löpinää. Jännitystä löytyy ehkä kuitenkin muista merkeistä.

• skorpioninainen

Olen törmännyt aivan samaan ongelmaan, mitä en todellakaan ymmärrä. Skorppionimies on kova flirttailemaan ja juttelemaan, mutta tosi paikan tullen ihmeellisen ujo. Minkäänlaista aloitetta ei varmaan ikinä tapahdu ellei itse sitä tee. Olen kuitenkin sen verran vanhanaikainen, että sitähän mies saa odottaa...

• mustakorppi

Vai antaa periksi...Voipi ollakin. Mutta yritäpä panna vastaan! ;)

Se ujous nyt on vähän niin ja näin. Joskus voi (ja ehkä kannattaa) näytellä ujoa, sehän on joskus ihan hauskaakin (hehee:). Toisaalta jos on paljon pelissä, siis käytännössä kaikki, silloin voi oikeasti jo vähän jännittää.

Että siinäpä teille miettimistä!!! D

• kiva leikkiä

ujoa niin naiset tulee tekemään kaikenlaisia tunnustuksia. sitten voi vaan valkkailla (pois) ja naureskella itseensä tyytyväisenä.
        eikö niin, skoput? ;)

• Rapsu83

Itse olen samaa mieltä tästä kyseisestä asiasta. Itse olen kanssa ujo mitä tulee naisten kanssa olemiseen, mutta en todellakaan anna kaikkea periksi mitä toinen pyytää. Sen verran olen kyllä itsepäinen. Ehkäpä tämä asia johtuu siitä, että me scorpionit olemme syntyneet aika loppu vuodesta ja olemme siinä suhteessa vähän jäljessä muista ihmisistä mitä tulee yleiseen kehitykseen. Toisaalta saatamme myös olla vähän epätoivoisia, koska olemme ujoja. Mutta ei kaikkea voi kyllä pistää ujouden piikkiin :)

• *.*

Olen tutustunut yhteen skorppari mieheen ja kyllä on mahottoman ujo tapaus.. Tein itse aloitteen hänen suhteen ja rakkauden tunnustus on aika tiukassa.. toisaalta se ei haittaa, mutta olisi se kiva kuulla muutaman kerran kuussa niin, että ei itse ensin sano.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe