Ärrrh!
Onko muita Jellonia jotka ovat onnistuneet ärsyttämään ystävänsä?! Miten tällä luonteella pyydetään anteeksi huonoakäytöstä ilman, että se näyttää alentavalta, hölmöltä ja you know?!
Meni hermo =/
4
1081
Vastaukset
- *sinuhe*
Leijonaalle pitä näyttää suoraan mitä haluat häneltä,
Kun,leijona on epätietoinen tulevasta,hän on tosi ärsyttävä.näyttää hänelle mitä tahdot hänestä.hän hyväksy aina tappionsakin!
Anna hänellä jotain itsestäsi,mitä vain.- leijonat,
ei halua elää minkään sortin epätietoisuudessa, ahdistutaan ja suututaan sillon. Leijonan kanssa toimivan ystävyyden luomiseen tarvitaan sellasia koukkuja, että niille pitää sanoa asiat rehellisesti ja mielellään valottaa tulevia juttuja. Arvostella saa, kunhan EI LOUKKAA jellonan omanarvontuntoa. Sit on homma hanskassa ja hanska hukassa jos tollaseen erehtyy. Ulkonäöllisiin seikkoihin ei siis pureuduta muuta kun kehumismielessä. ;) Leijona on kanssa yleensä vähän besserwisser, eli olevinaan kovasti oikeassa aina, mutta kyllä se melkeen lopulta aina ymmärtää ettei ole. Sitäkin piirrettä täytyy vaan oppia ymmärtämään.
Leijona on hyväsydäminen ja rehti kaveri, kunhan osaa vaan toimia sen kanssa oikein! ;)
- nöyrä ilme
vain, ja ovelle koputtelemaan..ei se maailma siihen kaadu,, vaikka itseä harmittaisikin, kun joutuu ns. nöyristelemään, usko pois tiedän tunteen......
Mutta jos ystäväsi tahdot pitää ei se muu taida auttaa.. tai jos tilanne on hirveän paha, vie jokin pieni kiva lahja ovelle,josta tiedät että ystäväsi varmasti pitää,ja pieni lappunen johon kerrot anteeksipyyntösi, niin sekin on varmasti ihan hyväksyttävää.seuraava tapaamiskerta on sitten hieman outo,mutta olet vain oma itsesi,muttet syyllisty siihen mikä meni vikaan,että riidoihin päädyitte, niin kyllä se siitä. :)
Hyvää jatkoa, toivottavasti pärjäät!
t: leijonanainen - mariska22
virsi kaunis. Käsitin toisin, kuin aiemmin sinulle vastanneet. Toisin sanoee, tässä leijona suututti ei suuttunut ? Itse olen leijona, minulle ei tuota vaikeuksia pyytää anteeksi, teen sen vielä yleensä suurieleisesti, jotta sen varmasti muistaa. Nöyristelemään en ala. Rehellinen anteeksi olin väärässä kera ruusun. Se joko menee läpi tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003