Meni hermo =/

Murahdus

Ärrrh!
Onko muita Jellonia jotka ovat onnistuneet ärsyttämään ystävänsä?! Miten tällä luonteella pyydetään anteeksi huonoakäytöstä ilman, että se näyttää alentavalta, hölmöltä ja you know?!

4

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *sinuhe*

Leijonaalle pitä näyttää suoraan mitä haluat häneltä,
      Kun,leijona on epätietoinen tulevasta,hän on tosi ärsyttävä.näyttää hänelle mitä tahdot hänestä.hän hyväksy aina tappionsakin!

Anna hänellä jotain itsestäsi,mitä vain.

• leijonat,

ei halua elää minkään sortin epätietoisuudessa, ahdistutaan ja suututaan sillon. Leijonan kanssa toimivan ystävyyden luomiseen tarvitaan sellasia koukkuja, että niille pitää sanoa asiat rehellisesti ja mielellään valottaa tulevia juttuja. Arvostella saa, kunhan EI LOUKKAA jellonan omanarvontuntoa. Sit on homma hanskassa ja hanska hukassa jos tollaseen erehtyy. Ulkonäöllisiin seikkoihin ei siis pureuduta muuta kun kehumismielessä. ;) Leijona on kanssa yleensä vähän besserwisser, eli olevinaan kovasti oikeassa aina, mutta kyllä se melkeen lopulta aina ymmärtää ettei ole. Sitäkin piirrettä täytyy vaan oppia ymmärtämään.
        Leijona on hyväsydäminen ja rehti kaveri, kunhan osaa vaan toimia sen kanssa oikein! ;)

• nöyrä ilme

vain, ja ovelle koputtelemaan..ei se maailma siihen kaadu,, vaikka itseä harmittaisikin, kun joutuu ns. nöyristelemään, usko pois tiedän tunteen......
      Mutta jos ystäväsi tahdot pitää ei se muu taida auttaa.. tai jos tilanne on hirveän paha, vie jokin pieni kiva lahja ovelle,josta tiedät että ystäväsi varmasti pitää,ja pieni lappunen johon kerrot anteeksipyyntösi, niin sekin on varmasti ihan hyväksyttävää.seuraava tapaamiskerta on sitten hieman outo,mutta olet vain oma itsesi,muttet syyllisty siihen mikä meni vikaan,että riidoihin päädyitte, niin kyllä se siitä. :)
      Hyvää jatkoa, toivottavasti pärjäät!
      t: leijonanainen

• mariska22

virsi kaunis. Käsitin toisin, kuin aiemmin sinulle vastanneet. Toisin sanoee, tässä leijona suututti ei suuttunut ? Itse olen leijona, minulle ei tuota vaikeuksia pyytää anteeksi, teen sen vielä yleensä suurieleisesti, jotta sen varmasti muistaa. Nöyristelemään en ala. Rehellinen anteeksi olin väärässä kera ruusun. Se joko menee läpi tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      45
      4906
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      62
      2767
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1084
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1064
    5. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1055
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      127
      1016
    7. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      214
      1012
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      984
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      885
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49