Alfa Romeo GT

mpk63

Kertokaa kokemuksia kyseisestä mallista!?

20

12945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfa GT

      Jos ostat Alfa GT:n olet joka paikassa ihailun ja kateuden kohde,naiset vauvasta mummoon palvovat sinua,sellaista ihailua et saa millään muulla merkillä(ehkä kuitenkin Ferrarilla)?Jos olet luonteeltasi vaatimaton ja haluat elää huomaamattomasti osta vaikka joku "riisikiikku"mutta jos olet nautiskelija on oikea valintasi Alfa GT!

      • Cayenne S

        Jos valitset Alfa GT:n saat "nauttia" todella kovasta ja pompottavasta kyydistä hurjan rengasmetelin säestämänä lisättynä tietenkin todella vaatimattomilla sisätiloilla ja kovalla arvon alentumisella.

        Ei myöskään kannattane unohtaa automerkin yleistä mainetta vikaherkkänä ja laaduttomista osista autonsa tekevänä valmistajana. Myös etuveto tällaisessa autossa tietää sitä, että ajonautinnosta ei ole tietoakaan, varaudu siis todella vetelevään ohjaukseen kiihdytettäessä ja jarrutettaessa, sekä huonoon ohjautuvuuteen liukkailla keleillä...myös suuntavakuus hakee vertaistaan, siis surkeudessaan ja myös jokaisen uran ja kuopan huomaat siitä, että saat vääntää rattia kaksin käsin pitääksesi auton tiellä.

        Jos siis olet aito egoisti, jolta löytyy myös ripaus narsistisia luonteenpiirteitä, niin siinä tapauksessa uskon tämän automallin sopivan sinulle kuin....


      • ex alfisti.
        Cayenne S kirjoitti:

        Jos valitset Alfa GT:n saat "nauttia" todella kovasta ja pompottavasta kyydistä hurjan rengasmetelin säestämänä lisättynä tietenkin todella vaatimattomilla sisätiloilla ja kovalla arvon alentumisella.

        Ei myöskään kannattane unohtaa automerkin yleistä mainetta vikaherkkänä ja laaduttomista osista autonsa tekevänä valmistajana. Myös etuveto tällaisessa autossa tietää sitä, että ajonautinnosta ei ole tietoakaan, varaudu siis todella vetelevään ohjaukseen kiihdytettäessä ja jarrutettaessa, sekä huonoon ohjautuvuuteen liukkailla keleillä...myös suuntavakuus hakee vertaistaan, siis surkeudessaan ja myös jokaisen uran ja kuopan huomaat siitä, että saat vääntää rattia kaksin käsin pitääksesi auton tiellä.

        Jos siis olet aito egoisti, jolta löytyy myös ripaus narsistisia luonteenpiirteitä, niin siinä tapauksessa uskon tämän automallin sopivan sinulle kuin....

        kaikenmaaiman asiantuntijat täällä mielipiteitään jakelee LOL


      • ja maine.
        Cayenne S kirjoitti:

        Jos valitset Alfa GT:n saat "nauttia" todella kovasta ja pompottavasta kyydistä hurjan rengasmetelin säestämänä lisättynä tietenkin todella vaatimattomilla sisätiloilla ja kovalla arvon alentumisella.

        Ei myöskään kannattane unohtaa automerkin yleistä mainetta vikaherkkänä ja laaduttomista osista autonsa tekevänä valmistajana. Myös etuveto tällaisessa autossa tietää sitä, että ajonautinnosta ei ole tietoakaan, varaudu siis todella vetelevään ohjaukseen kiihdytettäessä ja jarrutettaessa, sekä huonoon ohjautuvuuteen liukkailla keleillä...myös suuntavakuus hakee vertaistaan, siis surkeudessaan ja myös jokaisen uran ja kuopan huomaat siitä, että saat vääntää rattia kaksin käsin pitääksesi auton tiellä.

        Jos siis olet aito egoisti, jolta löytyy myös ripaus narsistisia luonteenpiirteitä, niin siinä tapauksessa uskon tämän automallin sopivan sinulle kuin....

        Ketä kiinnostaa. Alfistit eivät perusta valintojaan Essonbarin vyölaukkujengin mielipiteisiin.


      • GT kuski
        ja maine. kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa. Alfistit eivät perusta valintojaan Essonbarin vyölaukkujengin mielipiteisiin.

        Ihan mielettömän hyvä ajaa ja sikamakea ulkonäkö. Herättää huomiota hyvässä ja pahassa. Suosittelen kymppitonnin kokemuksella. Ja eipä ole muuten siinä ollut mitään vikaa.....


      • ALFA MYYJÄ KON....
        GT kuski kirjoitti:

        Ihan mielettömän hyvä ajaa ja sikamakea ulkonäkö. Herättää huomiota hyvässä ja pahassa. Suosittelen kymppitonnin kokemuksella. Ja eipä ole muuten siinä ollut mitään vikaa.....

        tuotanto loppu,keräilytavaraa jo nyt,päästöarvot ei kelpaa eu:lle. Hieno URHEILUAUTO.


      • Maazerati
        ALFA MYYJÄ KON.... kirjoitti:

        tuotanto loppu,keräilytavaraa jo nyt,päästöarvot ei kelpaa eu:lle. Hieno URHEILUAUTO.

        Minä olen kyllä sitä mieltä, että aidossa urheilu/urheilullisessa autossa kuuluu olla joko takaveto tai neliveto, etuvetoa ja urheilullisuutta en mielelläni kuulisi mainittavan samassa lauseessa..tuo 3.2 v6 moottori on kyllä ihan toimiva ja urheilullinenkin, mutta auto sen ympärillä ( siis GT ) kuin eri planeetalta, tarkoitan siis sanan negatiivisessa merkityksessä..ikävä kyllä.


      • Mie vuan
        Maazerati kirjoitti:

        Minä olen kyllä sitä mieltä, että aidossa urheilu/urheilullisessa autossa kuuluu olla joko takaveto tai neliveto, etuvetoa ja urheilullisuutta en mielelläni kuulisi mainittavan samassa lauseessa..tuo 3.2 v6 moottori on kyllä ihan toimiva ja urheilullinenkin, mutta auto sen ympärillä ( siis GT ) kuin eri planeetalta, tarkoitan siis sanan negatiivisessa merkityksessä..ikävä kyllä.

        Tokihan takaveto on aina takaveto, mutta turha tätä maailmaa on lähteä kategorisoimaan noin, että etuveto ei voi olla urheiluauto. Yhtä hyvin joku voi sanoa, että neliovinen tai automaattivaihteinen tai dieselmoottorinen tai amerikkalainen tai valkoinen tai hyvin varusteltu auto ei voi olla urheiluauto.

        Eli mikä on urjeiluauton määritelmä? Määritelmä ei voi olla sellainen, että 2-ovinen, tehokas ja takavetoinen... silloinhan Viva Magnum olisi täysverinen urheiluauto?

        Onko urheiluauto sellainen, jolla harjoitetaan autourheilua: siis Sitroen Xsara ja C4, Ford Focus, Mitsubishi Lancer, Skoda Octavia...

        Tätä kysymystä pohti Tuulilasi-lehtikin 80-luvulla koeajaessaan Alfa Romeo Sprintiä. He totesivat, että takaveto, kivikova jousitus tai musertava moottorinteho eivät vielä tee urheiluautoa. Sen sijaan Alfa Sprint on urheiluauto (Tuulilasin mukaan), sillä se on suunniteltu viihdyttävää ja tehokasta etenemistä silmälläpitäen.

        Sitten on sekin koulukunta, joiden mielestä Urheiluautoja ovat Ferrarit, Lambot, tehokkaimmat Porschet,,, Aston Martinin ollessa liian painava ja exklusiivinen ja Mersujen taas liian arkisia.


      • Niin se vaan on...
        Maazerati kirjoitti:

        Minä olen kyllä sitä mieltä, että aidossa urheilu/urheilullisessa autossa kuuluu olla joko takaveto tai neliveto, etuvetoa ja urheilullisuutta en mielelläni kuulisi mainittavan samassa lauseessa..tuo 3.2 v6 moottori on kyllä ihan toimiva ja urheilullinenkin, mutta auto sen ympärillä ( siis GT ) kuin eri planeetalta, tarkoitan siis sanan negatiivisessa merkityksessä..ikävä kyllä.

        Se, vetääkö auto edestä vai työntääkö takaa, on aivan yks paskan hailee. Jos joku haukkuu toista, kertoo se vaan sen ettei kyseinen kuski osaa ajaa kun toisella.... Ja pienenä lisänä... Alfa Romeo GT:tä on myös nelivetoisena...;)


      • Takatzuuppari
        Niin se vaan on... kirjoitti:

        Se, vetääkö auto edestä vai työntääkö takaa, on aivan yks paskan hailee. Jos joku haukkuu toista, kertoo se vaan sen ettei kyseinen kuski osaa ajaa kun toisella.... Ja pienenä lisänä... Alfa Romeo GT:tä on myös nelivetoisena...;)

        Autoista en tiedä, mutta itse vedän kyllä mieluusti takaa..:)


      • ex alfisti
        Niin se vaan on... kirjoitti:

        Se, vetääkö auto edestä vai työntääkö takaa, on aivan yks paskan hailee. Jos joku haukkuu toista, kertoo se vaan sen ettei kyseinen kuski osaa ajaa kun toisella.... Ja pienenä lisänä... Alfa Romeo GT:tä on myös nelivetoisena...;)

        paskat kyllä GT:tä on tullut tehtaanlinjoilta vain etupotkuna.

        spideria, Breraa ja 159:ä saa nelivetoisena..ja edellisestä mallistosta 156 Crosswagonia..


      • BLV
        Mie vuan kirjoitti:

        Tokihan takaveto on aina takaveto, mutta turha tätä maailmaa on lähteä kategorisoimaan noin, että etuveto ei voi olla urheiluauto. Yhtä hyvin joku voi sanoa, että neliovinen tai automaattivaihteinen tai dieselmoottorinen tai amerikkalainen tai valkoinen tai hyvin varusteltu auto ei voi olla urheiluauto.

        Eli mikä on urjeiluauton määritelmä? Määritelmä ei voi olla sellainen, että 2-ovinen, tehokas ja takavetoinen... silloinhan Viva Magnum olisi täysverinen urheiluauto?

        Onko urheiluauto sellainen, jolla harjoitetaan autourheilua: siis Sitroen Xsara ja C4, Ford Focus, Mitsubishi Lancer, Skoda Octavia...

        Tätä kysymystä pohti Tuulilasi-lehtikin 80-luvulla koeajaessaan Alfa Romeo Sprintiä. He totesivat, että takaveto, kivikova jousitus tai musertava moottorinteho eivät vielä tee urheiluautoa. Sen sijaan Alfa Sprint on urheiluauto (Tuulilasin mukaan), sillä se on suunniteltu viihdyttävää ja tehokasta etenemistä silmälläpitäen.

        Sitten on sekin koulukunta, joiden mielestä Urheiluautoja ovat Ferrarit, Lambot, tehokkaimmat Porschet,,, Aston Martinin ollessa liian painava ja exklusiivinen ja Mersujen taas liian arkisia.

        Omalla GT:llä 50tkm ajettuna voin sanoa sen olevan paras talviauto joka minulla on ollut.
        Urheiluautoa siitä ei saa tekemälläkään, ehkä sporttinen olisi oikeampi termi. Alusta on mielestäni liian pehmeä, kovuutta voisi olla enemmänkin. Rengasmelu 225:lle Nokioilla on keväisellä moottoritiellä kammottava.
        Auto on toiminut ja kukkunut hyvin niin kauan kuin Delta-Auto ei ole koskenut siihen. Mitäs muuta?
        Ainakin penkin ovat erinomaiset omalle vartalalloni, radion herkkyys on surkea...
        Syy miksi hankin GT:n oli se että se oli kaunein auto mihin minulla rahat riittivät.


      • ekipeki
        Cayenne S kirjoitti:

        Jos valitset Alfa GT:n saat "nauttia" todella kovasta ja pompottavasta kyydistä hurjan rengasmetelin säestämänä lisättynä tietenkin todella vaatimattomilla sisätiloilla ja kovalla arvon alentumisella.

        Ei myöskään kannattane unohtaa automerkin yleistä mainetta vikaherkkänä ja laaduttomista osista autonsa tekevänä valmistajana. Myös etuveto tällaisessa autossa tietää sitä, että ajonautinnosta ei ole tietoakaan, varaudu siis todella vetelevään ohjaukseen kiihdytettäessä ja jarrutettaessa, sekä huonoon ohjautuvuuteen liukkailla keleillä...myös suuntavakuus hakee vertaistaan, siis surkeudessaan ja myös jokaisen uran ja kuopan huomaat siitä, että saat vääntää rattia kaksin käsin pitääksesi auton tiellä.

        Jos siis olet aito egoisti, jolta löytyy myös ripaus narsistisia luonteenpiirteitä, niin siinä tapauksessa uskon tämän automallin sopivan sinulle kuin....

        Kukahan on keksinyt kaikkien tiedossa olevan kuin totena pidetyn hokeman: "Alfat vikaherkkiä". Tämä on täysin saksalaisten autolehtien keksintöä. Alfassa EI ole yhtään enempää vikoja kuin mersuissa, Bemareissa tai Audeissa. Katsokaa vaikka Hesarin listasta. Nämä Sakslaisten autolehtien tilastot ovat aivan heidän omaa markkinointihommaansa. Vaikka olisi Ferrari vastaan Vw Polo, niin varmaan Polo voittaisi kirkkaasti. Katsokaa vaan, ketkä voittavat F1:ssä ja myös WTC:ssä. DTM-kisat on keksitty siksi, että AINA saataisiin sakalainen voittaja. Näppärää. Autot kestää just niin hyvin kuin huolletaan ja pidetään.


      • ekipeki
        BLV kirjoitti:

        Omalla GT:llä 50tkm ajettuna voin sanoa sen olevan paras talviauto joka minulla on ollut.
        Urheiluautoa siitä ei saa tekemälläkään, ehkä sporttinen olisi oikeampi termi. Alusta on mielestäni liian pehmeä, kovuutta voisi olla enemmänkin. Rengasmelu 225:lle Nokioilla on keväisellä moottoritiellä kammottava.
        Auto on toiminut ja kukkunut hyvin niin kauan kuin Delta-Auto ei ole koskenut siihen. Mitäs muuta?
        Ainakin penkin ovat erinomaiset omalle vartalalloni, radion herkkyys on surkea...
        Syy miksi hankin GT:n oli se että se oli kaunein auto mihin minulla rahat riittivät.

        Mikä sitten on urheiluauto? Mielestäni Alfa GT on ja esim BMW coupé on jne. Ei Jaguarkaan sen urheilillisempi ole. Seuraavalla tasolla ovat sitten jo kilpa-autoluokkaan kuuluvat, esim. Alfa GT Evoluzione, siinä on heppoja melkein 400!!! ja on taatusti kova alusta. Competizionesta nyt puhumattakaan. Mutta sehän on kilpa-auto. Kyllä miä sanoisin GT:tä ihan täydeksi urheiliautoksi. Kilpa-ja rata-autot ovat sitten oma luokkansa.


      • ekipeki
        ja maine. kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa. Alfistit eivät perusta valintojaan Essonbarin vyölaukkujengin mielipiteisiin.

        Alfoja myydään määrällisesti niin paljon ja erityiselle kohderyhmälle, ettei näille autoille pysty kehittymään Suomen kokoisilla markkinoilla esim. Toytota Corollan jne kaltaisia markkinoiden kysynnän ja tarjonnan mukaista arvonmääritystä. Corollan hinta on kuin pörssikurssi. Alfan hinta määriytyy aivan eri markkinamatematiikan perusteelta. Hyvä näin, sillä Alfa on hinta-laatusuhteessa erittäinen kilp.kykyinen auto.


    • ekipeki

      Auto on aivan erinomainen. Itelläni 2.0JTS 2005,ajettu 42tkm ja hyvinon pelannut. Sitä ennen oli 2 156:ta. Hankin niiden tilalle 166:n 2.0Ts:n ja 156:n tilalle gt:n (olisi muuten liikaa sedaneita). On on hyvin viimeistelty ja einomainen ajaa,kuten myös on 156:n ja myös 166, vaikka on ns. iso "ministeri-Alfa". Yhtä hyvä ajaa kuin miltä näyttääkin. Takatilan ollakseen coupe ovat hyvät,paremmat kuin Brerassa. Gt ei myöskään kärsi Breran ja 159:n raskaasta olemuksest.Siinä on sitä alfoille aina olennaista ketteryyttä, kaarteissa varsinkin. Ainoa vertailtava on tietysti GTA tai 156:n loistavalla 2.5V6 koneella. GT:n 3.2V6 on aivan huikea menemään. Bensankulutus on vain älytön, siksi 2.0 on järkevä valinta (jos alfojen suhteen onkaan mitää järkeviä valntoja) Riippuu tietty, mitä arvostaa. 159 ja Brera varsinkin ovat kauniita autoja, mutta verrattuna gt:n tai 156/166, 164 jne, jotain hieman puuttuu. Kandee lukea gt:stä brittiläisiä sivustoja, niissä ato ylistetään maasta taivaaseen.

      • GT:tä ostamassa

        Mitenhän lie, mahtuuko 190 cm pitkä kaveri istumaan kuskin paikalle, onko kokemuksia?


      • Mikke
        GT:tä ostamassa kirjoitti:

        Mitenhän lie, mahtuuko 190 cm pitkä kaveri istumaan kuskin paikalle, onko kokemuksia?

        Tere, itse olen 186 cm ja olen koeistunut GT:n muutama vusi sitten. Muistaakseni mahduin sinne hyvin. Ajovalo.net sivuilla oli gt koeajettu ja siinä kritisoitiin kyllä pääntilaa edessä.

        Nyt olen hieromassa kauppoja kyseisestä autosta, eikä ihan kotikulmilla ole ko mallia koeistuttavana.

        Eli miten on onko tuoreita kokemuksia asiasta


      • eetu287
        Mikke kirjoitti:

        Tere, itse olen 186 cm ja olen koeistunut GT:n muutama vusi sitten. Muistaakseni mahduin sinne hyvin. Ajovalo.net sivuilla oli gt koeajettu ja siinä kritisoitiin kyllä pääntilaa edessä.

        Nyt olen hieromassa kauppoja kyseisestä autosta, eikä ihan kotikulmilla ole ko mallia koeistuttavana.

        Eli miten on onko tuoreita kokemuksia asiasta

        Hei,

        itselläni 2 litrainen GT - 2 kk takana ja hymyyn vetää vieläkin suupielet. Itse olen 190cm ja hyvin on tilaa.


    • ExAlfistiNykCaddysti

      Itse ajattelin hankkia nyt GT:n. Tuossa hintaluokassa ei mielestäni saa tyylikkäämpää ja laadukkaampaa autoa kuin GT:n. Hyvä että auto herättää tunteita puolesta ja vastaan. Kellään tuskin on kovin kiivasluontoista sanottavaa esim Corollasta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

      Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      38
      3289
    2. Niin voimakkaat tunteet

      Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2595
    3. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

      sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2564
    4. Puhe on halpaa

      Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1816
    5. Halaisin sua mies

      Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1536
    6. Oletko harrastanut

      seksiä kaivattusi kanssa? 🤔
      Ikävä
      121
      1301
    7. Nainen, se on vain karu totuus, että

      sinut on luotu synnyttämään ja mies siittämään. Niin on luomakunnassa säädetty ja niin se on. Sinut luotiin heikoksi ja
      Ikävä
      279
      1258
    8. Joko aiheuttamani pettymys

      on lieventynyt? Toivottavasti. Uskallan heittää lentosuukon näin etäältä ja nimettömänä 😘.
      Ikävä
      90
      1229
    9. Kosulan Keisari karviossa

      Non ni. Kosulan keisari karviossa käväsemässä,kamera pyöri ja tubetulot lopsahti tilille,myös VEROVÄHENNYLSIIN ajo
      Tuusniemi
      24
      1146
    10. Arvasin että sen profiilin takana on sinä

      Ja nyt suutuit. Pidähän tuo äläkä enää haikaile sitten, rakas 😉
      Tunteet
      13
      1110
    Aihe