sepram

..viekö haluja

vaikuttaako sepram heikentävästi seksuaalisuuteen ? kuvittelenko vain ? onko syyt muut vaiko lääkkeeni ?

5

550

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

Minä en ole Sepramia käyttänyt, sen sijaan Cipramilia, Seromexiä jne. Olen mies, minulla halut eivät menneet, sen sijaan tuli joidenkin ehkä toivoma "pitkäkestävyys", ts. orgasmia oli vaikeaa saada. Kyllä se kuitenkin tuli, kun jaksoi yrittää. Voin kyllä hyvin uskoa, että halut voivat mennä, koska se sopisi toimintamekanismiin, ainakin siis tunteiden tasaamiseen. Voi myös olla, että annostus tai lääke eivät ole sinulle oikeat.

• Sepramia nyt käyttänyt ja kestoa on liiankin paljon. Aina ei vain jaksa loppuun. Toki kiinnostus seksiin on vähentynyt, aika paljonkin. Näin oli toki muillakin lääkkeillä.

• ei tärkeintä

Viehän se ja on vaikeampaa saada tyydytys.
      Mutta masentuneena ei juuri haluta niitä asioita
      ja tärkeintä on saada itsensä terveeksi.
      Ne halut kyllä palautuvat itsestään.

• saman huomannut

Mulla on citalopram lääkitys (20mg) ja melko heti sen aloitettuani aloin ihmetellä että enkö mä enää tunne mitään seksuaalisesti:) Ennen mä olin enemmän tunteella elävä ja mulla oli vilkas mielikuvitus, ehkä olin vähän neuroottinen taiteilijasielu mutta nyt tuntuu että mikään ei saa mua syttymään:) Tosin asia ei sikäli ole vakava, koska en seurustele, niin siitä ei ainakaan kärsi kukaan toinen osapuoli.. Vain joskus harvoin mulle tulee niitä "sellaisia" ajatuksia ja ne voivat tulla mitä ihmeellisimmissä tilanteissa:)Toivoisin että haluni edes jonkun verran palaisivat, koska mun on muutenkin vaikea tutustua uusiin ihmisiin ja olla fyysisesti lähellä, niin johan menee hankalaks jos mua ei saa sit mikään syttymään, eheh:)

• näin on

ja niin meni halutkin. Mutta nyt kokee itsensä normaaliksi, joten mielummin näin kuin jokahetkinen ahdistus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      196
      1727
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      259
      1169
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      180
      857
    4. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      758
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      224
      750
    6. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      741
    7. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      715
    8. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      63
      693
    9. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      78
      646
    10. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      43
      641
    11. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      74
      621
    12. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      41
      614
    13. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      613
    14. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      136
      597
    15. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      590
    16. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      559
    17. 31
      548
    18. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      24
      546
    19. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      30
      507
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      24
      502
    Aihe