Naisille miehen tyydytysohje tässä

10 pisteen vihje

Mies saa aina paremman orkun runkkaamalla kuin pillua jyystämällä n. 95% tapauksessa , tämä on fakta , pillua hyvin käyttäviä naisia on siis vain n. 5% ja yleensä nämä ovat yli 40 vuotiaita ns. panokoneita jotka osaavat supistella ja lypsää pillulla miehen juuri oikealla hetkellä

Mutta lahnana makaaville naisille annan seuraavan ohjeen jolla tyydytätte miehen kuin miehen 100% varmuudella

Mies selin esim sängylle , jalat ns. pystyyn ja levälleen , käytte jalkopäähän miehen haarojen väliin ja tukeva tanakka ote kyrvän juuresta , liukastatte toisen käden etu ja keskisormen hyvin esim syljellänne ja painatte ne varovasti miehen anukseen , miehen eturauhanen löytyy kullin puolelta n. 5-7 sentin syvyydelta , painelette sitä varovasti samalla kun upotatte terskan suuhun ja hankaatte sitä voimakkaalla imutuksella kitalakea vasten , varsinaista runkkausliikettä kullia puristavalla kädellä ei tarvita , hyvin pintä mahd. mutta puristus on a ja o ja kova imutus ja hakaus kitalaella

nopea orkku miehelle luvassa tyyliin ... kynnet irtoo varpaista

ehkä hieman homoa joillekkin puritaaneille mutta hehän eivät naista osaakkaan tyydyttää

14

7156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja osaava

Olen 29v. ja osaan kyllä lypsää ja supistella oikealla hetkellä. Olen muutamat miehet saanut sekopäisiksi orkun tullessa. Olen tiukkaa tavaraa ja haluan antaa miehellekin täyden nautinnon. Lahnaa minusta ei saa koskaan!

• anusvajaamies

Haisoo omakehu!
        Ja pahalta haisoo.
        Nautinto, aah sitä nautintoa jos osaamme toisillemme puhua.
        Mutta jos olemme kuin hoomoilaset?
        Kysynkin kuinka voi mistään mitään tulla.

• lahna1111111111111

• Nimetön

Ainakin minä saan paljon paremman tyydytyksen ihan aidolla panolla kuin runkkaamalla tai imemällä. Ne ovat mukavia esileikkejä, mutta minulla kunnon seksiin kuuluu penetraatio. Uskoakseni useampi kuin 5 % miehistä on samaa mieltä kanssani.

En ole 3 minuutin mies. 30 minuuttia on minulle passeli aika, joskus menee tunti tai parikin. On ihanaa, jos nainen osaa käyttää lantiotaan, tai jos ei valmiiksi osaa, on ennakkoluuloton opettelemaan. Hyvä viejä osaa viedä epävarmaakin naista niin tanssiparketilla kuin sängyssäkin, mutta toki jotkut ovat parempia vietäviä kuin toiset.

Mies 40

• 50+

Minä olin nuorempana noin minuutin mies, toinen kierros vei sitten jo 5 minuuttia, kolmas 15.

Nykyisin olen 10-15 minuutin mies ja vaimo ei yhtään tykkää. Menee kuulemma liian kauan...

• Nimetön
        50+ kirjoitti:

Minä olin nuorempana noin minuutin mies, toinen kierros vei sitten jo 5 minuuttia, kolmas 15.

Nykyisin olen 10-15 minuutin mies ja vaimo ei yhtään tykkää. Menee kuulemma liian kauan...

Vaimosi taitaa sitten kuulua nopeiden naisten kohtalaisen harvinaiseen joukkoon. Olen minäkin joskus 3 minuutin naisen kanssa ollut, joka ihmetteli, miksen tullut yhtä nopeasti. Se, että monella muulla naisella menee paljon kauemmin ja että olen tottunut sen vuoksi pitkittämään, oli hänestä huono selitys.

Mies 40

• en pitäisi kehuna
        50+ kirjoitti:

No jos nainen sanoo KAIPAAVANSA minuutin naintia nykyisen 10-15 minuutin sijaan, niin en ottais sitä kehuna....

• ...ja liike

Hei!

Kertoisitko mielipiteitäsi toimivasta naisen lantion liikehdinnästä? Olisin halukas oppimaan.

40v. nainen

• Nimetön
        ...ja liike kirjoitti:

Hei!

Kertoisitko mielipiteitäsi toimivasta naisen lantion liikehdinnästä? Olisin halukas oppimaan.

40v. nainen

Helpompi olisi ohjata käytännössä kuin kertoa, kun en ole koskaan ollut vierestä katsomassa omaa rakasteluani ;)

Jos ihan vakavissasi kysyit, niin oleellista on mielestäni pelata yhteen. Kumpikin tulee toistaan kohti samaan aikaan ja vetäytyy poispäin samaan aikaan. Nainen ei vetäydy pois miehen työnnön tieltä; kokenut taituri saattaa toki tehdä satunnaisesti niinkin viekoitellen. Lantiota voi liikuttaa muutenkin kuin ees-taas, joskus hiukan pyörittävä liike tuntuu paremmalta. Kumppania kannattaa "kuulostella" tuntoaistinsa kautta, sillä tavoin huomaa, mikä hänestä tuntuu parhaalta. Jos mies on sisälläsi, hänen peniksensä kovuus saattaa seisokissakin hiukan vaihdella. Kun huomaat sen kovettuvan äärimmilleen, on rakastelunne silloin tai juuri ennen sitä tuntunut hänestä tosi hyvältä.

Lantionpohjalihasten pitäminen kunnossa on tärkeää. Niitä voi harjoittaa koska tahansa puristelemalla, jos tunnistaa lihaksensa. Jos ei tunnista (ja vaikka tunnistaisikin) voi apuna käyttää geishakuulia. Rakastellessa voi sitten muuttaa puristuksensa tiukkuutta rytmikkäästi; mikä tuntuu parhaalta selviää käytännössä huomioimalla sekä omat että kumppanin reaktiot, kun hiukan muuntelee puristustyyliään.

Toki jos rakastellaan kauan, ei nainen välttämättä jaksa koko ajan puristella. Silloin voi olla mukavaa, jos nainen laittaa jalkansa yhteen miehen jalkojen väliin (jos ollaan lähetyssaarnaajassa); tällöin pimppa tuntuu tiukalta, vaikka ei puristelekaan. Nainen ei silloin juurikaan voi liikkua, mutta itse pidän siitä silti, minä kun tykkään olla aktiivisempi osapuoli.

Sitten kun/jos orkku on tulossa, saa rytmi mennä sekaisin, silloin voit antaa mennä niin nopeasti ja sillä tavalla kuin sinusta tuntuu parhaalta. Älä kuitenkaan sekoita rytmiä jatkuvasti pienten tuntemusten pohjalta; osaavassa seurassa kumpikin voi nauttia enemmän pelaamalla yhteen kuin ajattelemalla vain itseään ja omia hetkellisiä tuntemuksiaan.

Vain harjoitus tekee...

Mies 40

• ...ja liike
        Nimetön kirjoitti:

Helpompi olisi ohjata käytännössä kuin kertoa, kun en ole koskaan ollut vierestä katsomassa omaa rakasteluani ;)

Jos ihan vakavissasi kysyit, niin oleellista on mielestäni pelata yhteen. Kumpikin tulee toistaan kohti samaan aikaan ja vetäytyy poispäin samaan aikaan. Nainen ei vetäydy pois miehen työnnön tieltä; kokenut taituri saattaa toki tehdä satunnaisesti niinkin viekoitellen. Lantiota voi liikuttaa muutenkin kuin ees-taas, joskus hiukan pyörittävä liike tuntuu paremmalta. Kumppania kannattaa "kuulostella" tuntoaistinsa kautta, sillä tavoin huomaa, mikä hänestä tuntuu parhaalta. Jos mies on sisälläsi, hänen peniksensä kovuus saattaa seisokissakin hiukan vaihdella. Kun huomaat sen kovettuvan äärimmilleen, on rakastelunne silloin tai juuri ennen sitä tuntunut hänestä tosi hyvältä.

Lantionpohjalihasten pitäminen kunnossa on tärkeää. Niitä voi harjoittaa koska tahansa puristelemalla, jos tunnistaa lihaksensa. Jos ei tunnista (ja vaikka tunnistaisikin) voi apuna käyttää geishakuulia. Rakastellessa voi sitten muuttaa puristuksensa tiukkuutta rytmikkäästi; mikä tuntuu parhaalta selviää käytännössä huomioimalla sekä omat että kumppanin reaktiot, kun hiukan muuntelee puristustyyliään.

Toki jos rakastellaan kauan, ei nainen välttämättä jaksa koko ajan puristella. Silloin voi olla mukavaa, jos nainen laittaa jalkansa yhteen miehen jalkojen väliin (jos ollaan lähetyssaarnaajassa); tällöin pimppa tuntuu tiukalta, vaikka ei puristelekaan. Nainen ei silloin juurikaan voi liikkua, mutta itse pidän siitä silti, minä kun tykkään olla aktiivisempi osapuoli.

Sitten kun/jos orkku on tulossa, saa rytmi mennä sekaisin, silloin voit antaa mennä niin nopeasti ja sillä tavalla kuin sinusta tuntuu parhaalta. Älä kuitenkaan sekoita rytmiä jatkuvasti pienten tuntemusten pohjalta; osaavassa seurassa kumpikin voi nauttia enemmän pelaamalla yhteen kuin ajattelemalla vain itseään ja omia hetkellisiä tuntemuksiaan.

Vain harjoitus tekee...

Mies 40

Kiitos kun vaivauduin vastaamaan perusteellisesti.
        Täytyy myöntää, että kovin kauaa en tunnu jaksavan. Muutenkin kun saan helposti orgasmin (useimmiten),niin sen ison orkun jälkeen menee hetki palautumiseen. Silloin ei ajattele vähään aikaan lantionsa liikettä vaan on vain niin rento olo...

Kivoja "hetkiä" sulle ja kumppanillesi!

• Nimetön
        ...ja liike kirjoitti:

Kiitos kun vaivauduin vastaamaan perusteellisesti.
        Täytyy myöntää, että kovin kauaa en tunnu jaksavan. Muutenkin kun saan helposti orgasmin (useimmiten),niin sen ison orkun jälkeen menee hetki palautumiseen. Silloin ei ajattele vähään aikaan lantionsa liikettä vaan on vain niin rento olo...

Kivoja "hetkiä" sulle ja kumppanillesi!

Jos saat kohtalaisen nopeasti, olet varmaan sitä arvostavalle miehelle hyvää seuraa. Minä saan henkisiä kiksejä siitä, että nainen laukeaa. Sitten voin olla hetken paikallani, ja pikku hiljaa liikehtimällä alkaa houkutella naista uuteen yritykseen. Monen orgasmin jälkeen huohottava rättiväsynyt nainen tuntuu tosi kiihottavalta, ja silloin on ihanaa laueta hänen sisäänsä, vaikka nainen ei enää jaksaisi liikahtaakaan.

Edellä kuvaamani onnistuu vain harvojen naisten kanssa, ikävä kyllä. Useimmat tapaamani naiset eivät ole olleet kovin nopeita, eikä sitä yhtäkään orgasmia ole aina tullut, vaikka on parhaansa yrittänyt. Nuo ovat kuitenkin muistoja aiemmista suhteista. Tällä hetkellä minulla ei ole kumppania, siksi pyörin täällä.

Mies 40

• ...ja liike
        Nimetön kirjoitti:

Jos saat kohtalaisen nopeasti, olet varmaan sitä arvostavalle miehelle hyvää seuraa. Minä saan henkisiä kiksejä siitä, että nainen laukeaa. Sitten voin olla hetken paikallani, ja pikku hiljaa liikehtimällä alkaa houkutella naista uuteen yritykseen. Monen orgasmin jälkeen huohottava rättiväsynyt nainen tuntuu tosi kiihottavalta, ja silloin on ihanaa laueta hänen sisäänsä, vaikka nainen ei enää jaksaisi liikahtaakaan.

Edellä kuvaamani onnistuu vain harvojen naisten kanssa, ikävä kyllä. Useimmat tapaamani naiset eivät ole olleet kovin nopeita, eikä sitä yhtäkään orgasmia ole aina tullut, vaikka on parhaansa yrittänyt. Nuo ovat kuitenkin muistoja aiemmista suhteista. Tällä hetkellä minulla ei ole kumppania, siksi pyörin täällä.

Mies 40

Niin, mistä lie tuo orgasmiherkkyyteni johtuu. Useimpien kumppaneiden kanssa ollut noin. Mutta muistuttaisin, että orgasmi on tulosta myös naisen päänsisäisestä toiminnasta. Pelkkä yhdyntäliike ei aina riitä orgasmin saamiseen. Vaaditaan myös tunteita, niiden lisäksi keskittymistä, häiriintymätön ympäristö, ei liikaa stressiä, täydellistä heittäytymistä, suurta intohimoa juuri tuota miestä kohtaan, oikea tunnelma. No, uskon että sinä näistä tiedätkin. Muistuttelin vaan, etteivät muutkaan miehet "syyttäisi" itseään siitä, ettei kumppani saa orgasmia. Hermostunut mieli, huolet ja moni muu asia vaikuttaa voimakkaasti orgasmin saamiseen. Silti rakastelu tuntuu hyvältä. Yleensä :)

• Ei voi mitään..

Aivan täysin homojen hommaa, vittu miehet tarvi mitään sormea perseeseen, hyvä suihin otto et hampaat ei kyrsi kyrvän vartta ja syvälle ottaa niin se on siinä!

• öhöm ....

Sanoisin että jos nainen änkeää vaikka päänsä miehen persaukkoon niin se ei ole homoutta tekemälläkään. Miettikäähän pikkusen sitä mitä homous on , se on sitä että on mies ja on kiinnostunut miehistä , EI sitä että tykkää persepanosta ! Ja tämähän on ihan biologinen fakta että joka miehellä siellä persereijässä on eturauhanen jota hieromalla oikein ei voi tuntua pahalta ....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe