Neitsyt-mies ja jouskari-nainen?

pienisuloinenjaviaton

Oon jousimies-nainen ja tutustunut juuri hurmaavaan neitsyt-mieheen. Hirveästi ei olla puhuttu tai muuta, joten sen takia ajattelin näin horoskooppien perusteella kysyä yhteensopivuutta :)
En tiedä onko mies perus neitsyt, mutta itse ainakin olen suht perus jouskari (sama nousevana merkkinä).

Kuinka tällainen suhde toimisi? Onko joku tällaisessa suhteessa?

Ystävänä mulla on neitsyt-tyttö, joka on mulle erittäin tärkeä vaikka ei aina täysin samoilla aaltopituuksilla ollakaan (tämä kys. tyttö on ainoa ystävistäni, joka on saanut mut itkemään).

6

2036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen jousimiesnainen olin naimisissa neitsyt miehen kanssa vajaat 38 vuotta,mieheni kuoli .Koko suhde kesti tollaset 41 vuotta.Suhde pelasi kyllä mielestäni hyvinkin ainahan sitä liitoissa on huonompiakin hetkiä.Neitsyt mies on luotettava ja uskollinen kumppani,joten voin suositella sinulle jatkoa neitsytmiehen kanssa.Onnea matkaan

      • Näinkinpäin..

        Hei!

        Seurustellut nyt vuoden päivät jouskarimiehen kanssa, ja loistavasti menee.Kemiat käy yksiin uskomattoman hienosti, iloa ja lämpöä on riittänyt!Kuumiksia osataan olla molemmat, niin hyvässä kuin pahassa, neitsyt on kuitenkin lopulta se rauhoittavampi osapuoli meillä, kun menoa ja murhettakin osuu kohdalle elämässä.
        Olen siis neitsyt, nouseva jousimies, kuukaksonen.Mies ei tiedä syntymäkellonaikaansa, joten nousevasta ei tietoa.Jousimies-mieheni on ilopillerini,ulospäinsuuntautuva, vahvamielinen lämmin mies.Olemme onnekkaita onnellisia!:)


    • Nuoli nainen

      Neitsyt miestä miettivälle.Mä perus jousimiesnaisena olen tutustunut myös neitsyt-mieheen ja se kyllä tyssäsi ainakin sen kyseisen tapauksen vakavamielisyyteen ja liikaan takertuvaisuuteen.Ainaskin mä tykkään miehestä joka ei ole vaikea mut ei takerrukkaan. Ja huumoria on löydyttävä! Yllättävää mutta olen huomannut tätä piirrettä muos leijonamiehissä! Vai liekö vika sit siinä et jouskanainen satuttaa nuolillaan vaikka ei tarkoita..Hei kiinnostas onx kokemusta oinaasta tai härästä?

      • littie

        Oon ite jousimiesnainen ja kokemusta löytyy niin oinaasta kuin härästäkin..
        Oinas oli älyttömän mustasukkainen ja kielsi ystävät sun muut ja siinä suhteessa todella ahdistui niin, että mä lähdin aika nopeasti.
        Härkä oli aika takertuva ja mustasukkainen ja taas mä lähdin. Mutta ystäväni on härkänainen ja hän seurustelee jousimiesmiehen kanssa ja ovat olleet jo 2v onnellisesti yhdessä..
        Itelläni ainakin toimi kaksosmiehen kanssa todella hyvin suhde, mutta hän kuoli. Neitsytmiehen kanssa ei oikein tullut mitään..
        Onko muita kokemuksia miespuolisten eläinradanmerkkien kanssa??


    • lecrolyn

      olen itse kanssa jouskari n ja seurustelen neitsyt miehen kanssa.

      meillä ainakin takkuilee JA PAHASTI.
      mies ei anna tarvitsemaani vapautta ja on todella mustasukkainen sekä takertuu liikaa.

      • vapautta???

        Sitä että pääset pettämään silloin kun sinulle sopii vai??? Voi tota Jouskarin "vapauden kaipuuta". Milloin teillä alkaa kunnioitus toista ihmistä kohtaan???

        Itse annoin vapautta jouskarille, koska kaipaan sitä itsekin. Vapaus hänelle tarkoitti kuitenkin toisia naisia niin paljon kun sielu sieti. No se on nyt historiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2415
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      79
      2010
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      243
      1970
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe