siksi koska järjestämme nämä viisut
Sijoittuu häntäpäähän
5
287
Vastaukset
- jikkeee
Miksette ihmiset ette voi olla kaikki Hanna puolella!! Tommonen varmasti auttaa hirveesti Hannaa euroviisuissa et saa kommenttia et "viimeseks jäät"! Luottakaa kaikki vaa Hannaan et Hanna tekee parhaansa ja vähän enemmän. Se riittää... Ei spekuloida etukäteen vaa kehutaan ja haukutaan sit euroviisut on menny!! Jos me ei uskota biisin niin miten silloin eurooppakaan vois siitä tykätä?? Ja empä usko et kovinkaan moni viittii tuhlata laskua äänestämällä jotakin kappaletta sen takia vaan, että siellä on kotikisat...
- buihig
kyllä mä ainakin tuhlaisin saldoa suomen ja isänmaan puolesta!!!
- jikkee
buihig kirjoitti:
kyllä mä ainakin tuhlaisin saldoa suomen ja isänmaan puolesta!!!
"kyllä mä ainakin tuhlaisin saldoa suomen ja isänmaan puolesta".Ootko vähä tyhmä? Jos tiesit niin omaa maata ei saa äänestää!!!
- EIHÄN SUOMALAISET
jikkee kirjoitti:
"kyllä mä ainakin tuhlaisin saldoa suomen ja isänmaan puolesta".Ootko vähä tyhmä? Jos tiesit niin omaa maata ei saa äänestää!!!
SAA ÄÄNESTÄÄ KOTIMAATAAN,
SIKSI HANNA EI PISTEITÄ SAA. - hannafani 89
EIHÄN SUOMALAISET kirjoitti:
SAA ÄÄNESTÄÄ KOTIMAATAAN,
SIKSI HANNA EI PISTEITÄ SAA.Katotaa vaa niin Hanna tuoo Suomelle sen toiseksi parhaan sijoituksen euroviisuista eli kuues tai parempi! En itekkään usko et voittaa mun hyvä top-5:n sijoitus. Ja näillä näkymin ruotsilta tulis täyet 12 pistettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840