Miten passaa yhteen rapuN ja neitsytM?
Vastaukset 5
- passaa!!!
Vanhempani äiti neitsyt ja isä rapu ovat rakastaneet toisiaan jo liki 60 vuotta.
- arska-46
Olen tosi ihastunut Rapunaiseen ja itse olen Neitsytmies,toivon aidosti,että toimii!!Neitsytmies on herkkä ja tunteellinen.Jos saa hellyyttä,niin myös antaa sitä.
- Nimetön
Sopivat tosi hyvin yhteen. Molemmat hellän luonteisia ja arvostavat pitkälti samoja asioita. Ja seksi loistavaa.:))
- nyt apua!
Nimetön kirjoitti:
Sopivat tosi hyvin yhteen. Molemmat hellän luonteisia ja arvostavat pitkälti samoja asioita. Ja seksi loistavaa.:))
mie tapasin neitsyt miehen ja olen itse rapu nainen....
kaikki muu on kuin unelmaa mutta sängyssä saisi olla hiukka enempi sutinaa!!!
tai sitten ole rapunaisen piirteilläni säikäyttänyt neitsyt paran ihan suunniltaan,..... ? Josko ajan kanssa? riittääkö minulla hermo siihen etten vain pyörähdä kuoreni ympäri ja täräytä kuonoon..? No en voi kun muuten niin ihana.. - neitsytmies
nyt apua! kirjoitti:
mie tapasin neitsyt miehen ja olen itse rapu nainen....
kaikki muu on kuin unelmaa mutta sängyssä saisi olla hiukka enempi sutinaa!!!
tai sitten ole rapunaisen piirteilläni säikäyttänyt neitsyt paran ihan suunniltaan,..... ? Josko ajan kanssa? riittääkö minulla hermo siihen etten vain pyörähdä kuoreni ympäri ja täräytä kuonoon..? No en voi kun muuten niin ihana..on loistava seksissä ja sutinaa löytyy, riippuu vaan siitä toisesta osapuolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44409Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404