onko muilla naisilla kiintymystä kaasunaamareihin/latex asuihi iteselläni on kokovartalon peittävä latex kissapuku ja kaasunaamari!harrastan puolisoni kanssa seksiä kyseisessä varustukessa ja se on ihanaa minun mielestä...pankaa viestiä rohkeesti jos teillä on saman laisia kokemukksia!
naamari
8
3085
Vastaukset
- tuttu juttu
Olihan tuo aika yllätys kun kerran työmatkalta vaimo toi tuliaiseksi kaasunaamarin. Ahkerassa käytössä se on ollut ja yleensä vaimon kasvoilla.
- piereskele
ehkä kaasunaamari tuli siksi.
- olis kyllä
mutta muija kun ei suostu lämpenemään ajatukselle, ei sitten millään. Ja mun mielestä kun noi lateksijutut naamareineen on ihan siellä kärkikolmikossa.
- jepuliss
taitaa muijas olla sen verran kotkan näköinen että parempi kun pitää pärstänsä naamarin peitossa
muunkinlaisista maskeista 8:)
- Minä kun luulin
että naiset eivät koskaan ole kiinnostuneet kaasunaamareista, usein ei edes latex-asusteista. Olet ihana, jatka samaan malliin!
- toki..
vaimoni tykkää maskeista, ei kaasunaamareista mutta muista, kuten myös latex asuista. Useita catsuit:eja ja muita asuja. Hän kysyy usein, haluaisinko että hän pukeutuu niihin. Vastauksen tiedättekin jo. Se on sitten menoa.
Onhan noita olemassa. Mikäs sen ihanampaa kuin pukea latexit kaasarit päälle ja viettää pitkä ilta kahden kesken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522