Paha kysymys

peacock

Nyt pistän pahan kysymyksen kaikille:
Eli mikä on mielestänne paras yksittäinen kappale RHCP:ltä? Mikä iskee lujimmin ja saa ihokarvat pystyyn?

Pystyykö kukaan vastaamaan tähän?

Tiedän, tää on ihan mahoton kysymys. Itte en ainakaan pysty sanomaan mikä on paras biisi kaikilta niiltä 9 albumilta plus tietty kaikki b-puolet mukaan luettuna!! On ne kuitenki tehny niin loistavaa musaa niin kauan, ettei mikään yksittäinen biisi nouse ylitse muiden. Kyllä aika moni kappale saa mut ihan "ding-dong" pisteeseen. :D YeaaaHH

Mutta sen pystyn sanomaan että parasta RHCP:n musassa on BASSOT. Flea=KINGi!!

14

1542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

No kylläpä todellakin pistit pahan.. Mä olen tota miettinyt ja miettinyt, mutta en vaan pysty nimeämään yhtä parasta.. Mulla on enemmänkin sellaisia kausia, jolloin joku tietty biisi on silleen hitusen ylitse muiden, mutta jonkin ajan kuluttua se on taas joku ihan eri. Viimeksi puhkisoiton kohteena oli Blood sugar sex magik -biisi. Yeah!!

Ja mitä Fleaan tulee.. Aivan uskomaton!

• pöysti

tai no, ei helppo, mutta vastaan soul to squeeze. se kolisee aina.

• Mikilii

CALIFORNICATION on mielestäni kappale joka on tuonut itselleni mielenrauhaa,lohdutusta,kipinää,toivoa,iloa.Parhaita kappaleita mitä ikinä tiedän.

• AK-07

Mullakin on semmosia kausia, joita jollain muullakin oli. Yleensä kuuntelen levyjen kappaleita järjestyksessä, mutta nyt aina "I Could Have Lied"-biisin kohdalla palaan aina taaksepäin ja kuuntelen vielä pari kertaa uudestaan.
      Muita lemppareita esim. Venice Queen, Scar Tissue, Soul the Squeeze ja Under The Bridge.

• ..vaihtoehtoa:

Give It Away ja Otherside.

Mutta kun on yksi valittava niin: GIVE IT AWAY.

• voi olla

kenekään mielestä hyvä piisi toi 'kipruvei'. Cheesus!

• että...

... Subway to Venus.

Siinä on sitä oikeeta asennetta.

• se on

Under The Bridge. Ja Otherside ja Soul To Squeeze.

• sikamikanico

sanoisin kaikki jos voisin... mutta kyllä 2 parasta osaan sanoa: quixoticelixer tai no chump love sucker :D tietyski sikamikanico on kans kova :D

• paras kappale

..on...

SUBWAY TO VENUS!

YEAH, kova meno, hyvä svengi. Kaikki toimii siinä kappaleessa!

Täytyy nyt kattoa että koska kyllästyn siihen..:)

• _Martzu_

Hirveen vaikee :/ :D
        Varmaa 21.st century taai So much I taaiAround the world taai Right on time :D

• tilt

enemmän vanhasta funk-rock Red Hotista. Suosikkeja tällä hetkellä on If You Want Me to Stay, Hollywood, Backwoods, Behind the Sun, Knock Me Down, I Could Have Lied, Apache Rose Peacock ja Show Me Your Soul. Jos paras pitää valita niin... hmmm... kyllä se on tuo Hollywood.

• .............

eikös se ole cover-biisi. Ei ommaa kamaa siis. Vaikka ihan hyvä versio kyseisestä kappaleesta..

• dryautumnleaf
        ............. kirjoitti:

eikös se ole cover-biisi. Ei ommaa kamaa siis. Vaikka ihan hyvä versio kyseisestä kappaleesta..

Tällä hetkellä taidan sanoa että Fortune Faded. Siinä on kaikki kohdallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe