Syön itse keppraa, deprakineä, frisiumia ja apydania. Voisin sanoa että seksuaalinen kiinnostus on kadonnut kokonaan ja sehän ei näin parisuhteessa elävälle ja myökin lapsia tarkoituksena hankivalle todellakaan ole mikään huippujuttu. Onko teillä muilla ollut vastaavia ongelmia? Mulla tarkoitus saada toi lääkitys niin että keppra ja apydan riittäisivät ja siihen suuntaan on muiden annoksia pienennetty ainakin vielä hyvin tuloksin...
epilääkkeet ja seksuaalisuus
4
1185
Vastaukset
- kokemuksella
niin eiköhän ala sujua. Itsellä oli käytössä pelkkä Deprakine, ja kun vaihdettiin toiseen, niin alkoi taas sujua. Deprakinen aikana ei tapahtunut mitään moneen vuoteen. En tietysti tiedä noiden muiden vaikutuksista, mutta syyttävä sormi osoittaa kyllä heti tuonne Deprakinen suuntaan...
- Trileptalman
Tällainen "ongelma" meillä päin... :D
että Trileptal alentaa SHBG:tä (=sex hormone binding globuline) ja siten sinulla on todennäk. keskimääräistä enemmän vapaata testoa verenkierrossasi.
Sama täällä
- elliminttu
Kyllä samaa olen huomannut. Ja jos ja kun pääsee vauhtiin, orgasmit on paljon laimeampia kuin ennen. Kyllähän se rassaa. Luulin ennen, että Topimax aiheutti mulla tuota, mutta kun se poistettiin, sama innostumisen puute jatkui silti. Nyt mulla on siis Keppra ja Lamictal. Deprakineäkin olen kokeillut, mutta se ei vaikuttanut seksuaalisuuteen, hiusten lähtöön kylläkin. Eikä vienyt edes kohtauksia pois joten se lopetettiin.
Vaan tuntuu että näissä kaikissa on jotain inhottavia sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1022818Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111762- 1201690
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471564Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641282Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841078- 871039
- 571034
- 48946
- 62879