Joo, tuonpa minäkin oman mielipiteeni tähän keskusteluun. Nimittäin mitenkähän fiksun ja filmaattisen näköisiä olivat lordin edustajat, ja voitto tuli! Vai pitääkö aina olla maski ettei omat muodot näkyisi? Siis Hanna saa olla siellä oma itsensä, lauluthan siinä kilpailevat, se ei ole mikään missikisa tämä euroviisu. Sitäpaitsi viikossako sitä sitten laihtuisi niin että se oikein näkyisi?
Voih eih!
Lauluthan viisuissa kilpail...
3
484
Vastaukset
- vikaa on
Hannan ulkonäössä? Olenko ymmärtänyt jotain väärin mutten älyä?
- ulkonäössä
mutta biisissä on, Hannan ainoa apu on ulkonäkö joka ei juuri muiden maiden vastaavista erotu.
- HALOO....
ulkonäössä kirjoitti:
mutta biisissä on, Hannan ainoa apu on ulkonäkö joka ei juuri muiden maiden vastaavista erotu.
Musiikki tärkein, Hanna häntäpään laulaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052