Mielestäni hanna on helvetin ruma lehmä. Ja musiikki vielä kauheempaa. Ei varmana tule voittoa tuolla sonnalla.
hanna on lihava & ruma possu
9
1558
Vastaukset
- tytti
hame ei sovi pakarisella. Liian miesmäinen.
- agh
oot vissii vaan kateellinen läski itse
- ...
Eikö sokea fanipoika kestä muiden mielipiteitä? Imeppä isukkiasi.
- Molemmat..
Tällä kannustuksella varmasti Hanna pärjää. Mitä helvettiä pitää yrittää kiskoa mattoa aina toisen jalkojen alta jo ennen kisaa?? Miettikää sitä ite luuserit, kun ette uskalla ite mitään yrittää. Puratte vaan omaa yksinkertaisuuttanne noilla kommenteilla.
- Naiskauneus kunniaan
Hanna on hyvä esimerkki useimmista suomalaisista naisista, jotka sattuvat muuten olemaan mielestäni todella kauniita. Hanna ehkäpä yksi kauneimmista, ja juuri siksi että on hieman lihaa luun ympärillä. Lihava on jotain muuta kuin normaali. Biisi on loistava, vaikkakin viime vuoden Lordi onkin enemmän omaan makuuni. Nähtäväksi jää mikä on lopullinen sijoitus, Hannan ulkonäköön se ei kuitenkaan kaadu!
- agh
totta hanna ei kaadu mihinkään vaan voittaa
- on tämä
Ei Hanna ole ruma, joskin ei mikään missikään, ihan tavis. Hanna näyttää joissakin kuvissa jollainlailla miesmäiseltä kasvonpiirteiltään, mutta ei toi Hannan ulkonäkö mua häiritse. Tohon lihavuuteen sanoisin, että kyllähän Hannalla löytyy muutama ylimääräinen kilo, mutta ei se laulamiseen vaikuta.
Pointti on se, että Hannan musiikki on tylsää ja mitäänsanomatonta, euroviisubiisi mukaanluettuna. Myöskään Hanna persoonana ei herätä mielenkiintoa, joten ei ole mun juttu. - Reetta vaan
Hanna on muuten upea ja muodokas vartaloltaan, mutta käsivarsissa on liikaa hyllyvää lihaa. Tarttis vähän bodata, että kiinteytyisivät. Toivottavasti Ida Jokikunnas ymmärtää tehdä sellaisen vaatteen, joka peittää käsivarret.
Ja kasvoistaanhan Hanna on valtavan kaunis. - Hannafani 89
Tää on sun kommenttis on iha turhanpäivänen! Kaikkihan sen tietää tommosia kommentteja laittavat on semmosia yksinäisiä, hyljettyjä ja läskejä, jotka mussuttelee kotonaan! Sitten tulee semmonen olo et pakko ees jotenkin saada itteään julki ku kukaan ei kuuntele ja sitten tullaan tänne laittamaan tollasta paskaa et olo ees vähä helpottus!!! Mun tutulla oli joskus muutama vuos sitten samanlainen tilanne, mut nykyään sen elämä on taas raiteillaan. Eli hae apua!!
Hanna on just sopivan kokoinen nainen, jossa ei oo mitään liikaa. Nykyään on tullu semmonen käsitys et vain laiheliinit voi olla kauniitaa ja sitten vielä tää maallimaailma vaa vahvistaa tätä käsitystä. Kaikki on kauniita omalla tavallaan, mutta satakertaa tärkeämpää on se mitä sisällä on!!
Ja Hannalle tsemppejä euroviisuihin!! Leave me alone on just iha paras kappale ja uskon et se tulee ainakin kymmenen kärkeen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019