Anustapeista?

Nanna*

Kokeilunhaluisena kyselisin, että onko kukaan koskaan pitänyt anustappia sisällään kauaa?

Ajalla tarkoitan vaikkapa muutamaa tuntia. Minusta se olisi jo melko pitkä aika pitää tappia pepussa.

Itseäni (nainen) kiihottaisi pitää tappia ikään kuin esileikkinä. Se valmistaisi peppua peppuseksiin, jolloin varsinainen peppuun työntyminen olisi helpompaa, kun peppu olisi jo "valmiiksi" rentona.

Kirjoitelkaa mitä mieltä olette!

22

12176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttänyt

      Heippa!
      Mulla on ollut tappi pepussa useesti koko päivän.
      Olen käyttänyt tappia jo useemman vuoden,ihan aloittelijalta parituntia pitempään tapin pitäminen voi alkaa tuntua jo pahalle,harjoitus autta pikkuhiljaa.
      Tappi tosiaan rentouttaa peppua valmiiksi ottamaan muutakin sinne sisään.
      Mulla ainakin tappi pysyy hyvin sisällä kun pukee päälle tiukahkot pikkarit tai sitten tiukahkot housut jalkaan niin ettei tappi pääse karkaaman pepusta.

      • Akateemisesti koulutettu

        Siis ethän ole tosissasi, ethän? Miksi ihmeessä joku pitäisi tappia perseessään päiviä? Tämä alkaa olla jo oikeasti aika spookya. Noh, se mitä olen ensiapupoliklinikan työntekijöiltä kuullut, kyllä ihmisillä tosiaan mielikuvitusta riittää sen suhteen, mitä kaikkea reikiinsä voi työnnelllä... Onneksi itselleni riittää normaali seksuaalisuus.


      • pippelisi näki.
        Akateemisesti koulutettu kirjoitti:

        Siis ethän ole tosissasi, ethän? Miksi ihmeessä joku pitäisi tappia perseessään päiviä? Tämä alkaa olla jo oikeasti aika spookya. Noh, se mitä olen ensiapupoliklinikan työntekijöiltä kuullut, kyllä ihmisillä tosiaan mielikuvitusta riittää sen suhteen, mitä kaikkea reikiinsä voi työnnelllä... Onneksi itselleni riittää normaali seksuaalisuus.

        Vain sinä olet provo,estoinen luuseri, joka kannat niin hirmuisen suurta murhetta siitä millä lailla muut ihmiset nautiskelevat. Hittoako se sinulle kuuluu?

        Väitän, että olet amiksen (ammattikoulun) kesken jättänyt vanhempiesi luona asuva n. 30 v kundi, jonka ensimmäinen yritys seksiin sen ensimmäisen ja ainoaksi jääneen tyttöystävän kanssa meni pieleen, kun tyttöystävä näki seisovan pippelisi ja räjähti nauramaan.


      • ihan päällikköä...
        pippelisi näki. kirjoitti:

        Vain sinä olet provo,estoinen luuseri, joka kannat niin hirmuisen suurta murhetta siitä millä lailla muut ihmiset nautiskelevat. Hittoako se sinulle kuuluu?

        Väitän, että olet amiksen (ammattikoulun) kesken jättänyt vanhempiesi luona asuva n. 30 v kundi, jonka ensimmäinen yritys seksiin sen ensimmäisen ja ainoaksi jääneen tyttöystävän kanssa meni pieleen, kun tyttöystävä näki seisovan pippelisi ja räjähti nauramaan.

        :D totta! mitähän tämä "normaali seksuaalisuus" mahtaa käsittää? kymppiuutisten jälkeen valot pois ja lähetyssaarnaajaa 5min ja nukkumaan" HURRAA hieno seksielämä!! \m/ :D


      • Nainen.
        Akateemisesti koulutettu kirjoitti:

        Siis ethän ole tosissasi, ethän? Miksi ihmeessä joku pitäisi tappia perseessään päiviä? Tämä alkaa olla jo oikeasti aika spookya. Noh, se mitä olen ensiapupoliklinikan työntekijöiltä kuullut, kyllä ihmisillä tosiaan mielikuvitusta riittää sen suhteen, mitä kaikkea reikiinsä voi työnnelllä... Onneksi itselleni riittää normaali seksuaalisuus.

        oon joskus monta tuntia pitäny anustappia, käyny kaupassakin anustappi pyllyssä. Siis se tuntuu hyvälle ja kiihottavalle!!! jokaisella omat kuviot mitkä kiihottaa


      • väärässä
        pippelisi näki. kirjoitti:

        Vain sinä olet provo,estoinen luuseri, joka kannat niin hirmuisen suurta murhetta siitä millä lailla muut ihmiset nautiskelevat. Hittoako se sinulle kuuluu?

        Väitän, että olet amiksen (ammattikoulun) kesken jättänyt vanhempiesi luona asuva n. 30 v kundi, jonka ensimmäinen yritys seksiin sen ensimmäisen ja ainoaksi jääneen tyttöystävän kanssa meni pieleen, kun tyttöystävä näki seisovan pippelisi ja räjähti nauramaan.

        Minä olen kokoajan kuvitellut että TÄMÄ on se ainut kokemus ko akateemisella ylipäätään sukupuolielämään, paitsi mitä kirjoista lukenut lisääntymisestä. Mut mitäs siinä onhan nämä sivut avartavia akateemikollemmekin. terveisiä vaan sinne tylsälään, ja tsemppiä


      • spouse

        ettet ole minun nainen :(
        Ideasi on huippu, esileikkiä koko päivän sitten...


      • Nanna*
        spouse kirjoitti:

        ettet ole minun nainen :(
        Ideasi on huippu, esileikkiä koko päivän sitten...

        ..illalla kiimaista seksiä kun paikat on "auki"..


    • eiks..

      kakkapökäleen pidättäminen siellä ajais vähä niinku saman asian..?

    • Kuulostaa ihan hyvältä ja järkevältä ajatukselta. Ei muuta kuin nopeesti testiin.

    • tosimies82

      en ole anustappia nähnytkään, mutta miettinyt et pystyykö nainen kävelemään sen kanssa?
      tappihan on aika pieni ja muotoiltu niin et ei se ulos tule ku vetämäl?

      ja jos näin on niin eikö löysät vaatteet olisi parhaat, niin et jos muodokas peppu ni kävelles pakarat suorastaan leipoo tappia perseessä. ainakin joillain naisilla peppu keinuu niin vahvasti et varmaan tuntuis hyvältä? tai sit ei

      • Tiedän mistä puhun

        Anustappa on muotoiltu niin, että se levenee tyveen päin, jolloin leventää anusta aasteittain. Sen saa pientä lihasponnistusta käyttäen punnerrettua pois reiästä. Sellaisiakin tappeja on, jotka tyven levennyksen jälkeen apenevat reilusti (muodostavat pienen varren)ja levenevät jälleen littanaksi renkaaksi. Tällöin tappia ei missään nimessä saa työntää liian syvälle. Se voi tosiaankin jäädä paikalleen. Anusreikää ei ole tarkoitettu siihen, että sinne työnnetään jotain mikä levenee kärkeen päin tms. Olkaa alkuun aina varovaisia ja kun alatte tuntemaan oman kehonne on silloin asia eri.


      • Nanna*

        Kerran kokeilin kävelyä tappi pepussa, ja kuten arvelitkin, niin pakarat liikutti sitä ulos jäänyttä osaa niin paljon, että sisällä tappi tuntui soutavan edestakaisin. Kiihottavaa, mutta hankala kävellä.

        Tuli sellainen nolo olo, pelkäsin että tappi näkyisi pakaroiden välistä, vaikka yksin kotona olinkin..


    • aabc

      Ankkateeminen koulutus...

    • kuulamalli

      Vanha ketju, mutta ajaton aihe. Kokeilkaa sellaista tappia jossa on kuula sisällä. Antaa kuulema mielyttäviä värähtelyitä, mutta ilmeisesti melko vaimeita (?).

      • Tekee muuten hyvää nämä värisevät anustapit. Himokas fiilis, kun kävin tänäön anustappi perseessä kaupassa.


    • Tykkään peppu sexistä. Oisko naista leikkiin mukaan pks alue ja Päijät Häme.
      Paksuterskainen terve mies.
      Savuton.

    • Tappi pyllystä pitkin päivää,tuntuu mukavalta kunhan tottuu.
      Metallinen suht painava on paras.

    • Anonyymi

      Ole n pitänyt tappia 24h yhteen menoon. Pelissä

    • Anonyymi

      Sellainen 1-2 tuntia kun käyn asioilla ,esimerkiksi kaupassa käydessä olen pitänyt 70 mm halkaisija oleva anustappia , on kyllä kiihottavaa. Kotona nussin anaalia isommilla tapeilla , noin 10 cm halkaisija , iso tappi tuntuu kyllä hyvältä.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      Joo, on pidetty paksuhkoa tappia ainakin sen aikaa, mitä kaupoissa ja kahviloissa asiointeihin ja muuhun on aikaa kulunut. Yksi neuvo olisi: älkää käyttäkö vesiliukoista liukastetta, se kuivuu ja tappi jää kiinni. Vaseliini ei kuivu.

      • Anonyymi

        Käytän myös vaseliini tappien kanssa . Sitä keltaisessa purkissa , apila vaseliini mikä saa ainakin S marketista ja Prismoista , liukuu hyvin ja ei kuivu.
        M 64 CD 💃


    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe