Niin..onko ne. Ainakin niillä on tyylitajua, mutta ulkonäöstä en tiijä oikein..
Ovatko Vaa'at hyvännäköisiä?
52
7553
Vastaukset
- vähän,
mitä tarkotat tyylitajulla.
Ainakin mun tuttavapiirin vaaoista naiset ovat enemmänkin hörsöihin, rimpsrampsuihin ja ylipukeutumiseen kallellaan (myös ylikalustamiseen) ja miehet taitavat olla yhtä lukuun ottamatta värisokeita.- Vaakanainen ei
ylipukeudu, eikä ylisisusta!
Tyylitaju on asia numero yksi näillä naisilla.
Ei missään nimessä rimpsuja eikä krumeluuria, ei liikoja koruja (jos niitä on ollenkaan), ei räikeitä värejä!
Sisustus on äärimmäisen tarkkaan ja hyvällä maulla suunniteltu, kauniita klassikko huonekaluja, tai tyylikalusteet hyvällä maulla, värit hienostuneita ja mieluiten vähän utuisia.
Turhaa krääsää ei tyypillisen vaakanaisen huushollissa näy. - Poikkeukset...
Vaakanainen ei kirjoitti:
ylipukeudu, eikä ylisisusta!
Tyylitaju on asia numero yksi näillä naisilla.
Ei missään nimessä rimpsuja eikä krumeluuria, ei liikoja koruja (jos niitä on ollenkaan), ei räikeitä värejä!
Sisustus on äärimmäisen tarkkaan ja hyvällä maulla suunniteltu, kauniita klassikko huonekaluja, tai tyylikalusteet hyvällä maulla, värit hienostuneita ja mieluiten vähän utuisia.
Turhaa krääsää ei tyypillisen vaakanaisen huushollissa näy.vahvistavat säännön mutta ainakin minulle tulee naispuolisista vaakatutuista mieleen lastenlaulu pynttäytyneestä täti Moonikasta, joka on menossa torille.
Samaa pynttäämistä ja koristetilpehöörien runsautta on myös heidän asunnoissaan.
Olen joskus miettinyt, että asialla on jotain telemistä vaakojen päättämättömyyden kanssa.
Koska valintojen tekeminen on vaikeaa, vaakarouvat ja -neiti valitsevat varmuuden vuoksi paljon ja monen moista yhtä aikaa. - Never never
Poikkeukset... kirjoitti:
vahvistavat säännön mutta ainakin minulle tulee naispuolisista vaakatutuista mieleen lastenlaulu pynttäytyneestä täti Moonikasta, joka on menossa torille.
Samaa pynttäämistä ja koristetilpehöörien runsautta on myös heidän asunnoissaan.
Olen joskus miettinyt, että asialla on jotain telemistä vaakojen päättämättömyyden kanssa.
Koska valintojen tekeminen on vaikeaa, vaakarouvat ja -neiti valitsevat varmuuden vuoksi paljon ja monen moista yhtä aikaa.Ei mitään Täti Monika-lookia!
Vaaka rakastaa kauneutta, tyyliä ja harmoniaa, ja inhoaa rumuutta, epäjärjestystä, värien yhteensopimattomuutta!
Tietäisitpä, miten paljon käytän aikaa luovaan työhön katsellessani kaunista kotiani, miettiessäni miten saisin siitä vielä kauniimman ja tyylikkäämmän.
Pukeutumiseen ei mene niinkään aikaa, koska tiedän tarkalleen mitä laitan päälleni, olenhan hankkinut kaikki vaatteeni keskenään yhteensopiviksi erilaisiksi kokonaisuuksiksi. Väreinä ei sitten todellakaan ole mitään räikeää, ei lilaa, ei keltaista, ei punaista..
Siinä oletoikeassa, että päättäminen on vaikeaa, mutta ei päätöksen tarvitse johtaa mauttomaan lopputulokseen.
Vai Täti Monika :o)....
- toivottomia
pukeutumisen ja hiusten laiton suhteen.Vierestä seuranneena jo toista kymmentä vuotta 3 eri vaakaa.
Lilat housut,kirkuvan punainen tiukka trikoopusero ja keltavalkoiset kesä sandaalit,se värisokeus on näillä yksilöillä silmiinpistävää:).
Miespuolisella tukka sikin sokin tai tylsästi vesikammattu jakaukselle,pepusta roikkuvat 10e farkut tennarit tai sukat ja sandaalit,firman logopaita,tjääh...- enemmänkin
tutuiltani leijonanaisilta! Heillä on juuri tuo tyyli.
- Vaakawoman
enemmänkin kirjoitti:
tutuiltani leijonanaisilta! Heillä on juuri tuo tyyli.
yhtyä tohon , samoin minun leijona ystävät ovat juuri tollaisii.:)
- Vaaàtar
Vaaka ei aina viitsi välittää miltä näyttää koska on niin hyvä itsetunto että tietää kelpaavansa tärkeimmille ihmisilleen sellaisenaankin kuin on ja ne vaa`alle tärkeät ihmiset varmaan tuntevat hänet niin hyvin etteivät ihmettele on sitten hiukset miten vain ja vaatteet kirjavia ja yhteensopimattomia.
- yhteinen
piirre vaakatutuilla/-sukulaisilla näyttää olevan; kaikki ovat lihavuuteen taipuvaisia.
Muuten he ovat aivan tavallisen näköisiä tallaajia. Eivät pistä silmään erityisen kauniina eivätkä rumina.- Vaakaaa
En yhdy tähän sitten alkuunkaan.
Ensinnäkin kaikki on erilaisia ja toisekseen vaaka ei missään nimessä oo tavallisen tallaajan näkönen ja kolmannekseen tää on ehkä maailman surkein keskustelupalsta. - samaa mieltä
Tunnen valitettavasti vain pari vaakaa, molemmat ovat kyllä pulleita, tai no jonkin verran tukevia yksilöitä. Niin ja aika tavallisia tallaajia. Tosin toisella on nörttityyli (lyhyet housut (ei ikinä farkkuja) silmälasit ja joku löysä t-paita tai huppari)
Mutta luonne.. Sen ansiosta hän saa kyllä anteeksi tuon kaiken ja enemmänkin ;)) - Täytyy kyllä
Vaakaaa kirjoitti:
En yhdy tähän sitten alkuunkaan.
Ensinnäkin kaikki on erilaisia ja toisekseen vaaka ei missään nimessä oo tavallisen tallaajan näkönen ja kolmannekseen tää on ehkä maailman surkein keskustelupalsta.myöntää, että tavallisuudesta huolimatta joka vaakatuttu on vähän eri näkönen. :D
- mehiläinenmaija
Näin on!! Kyllä kaikki täällä olevat kuvaukset sopiva, vaaka panostaa ulkonäköön, meni sitten syteen tai saveen, jotku on tätimoonikoita jatko tyylikkäitä, mutta taipumus pyöreytään näyttää olevan sääntö nro 1
- vaaleavaaka
taitaa olla sukurasitetta noissa sukulaisissasi.
Minä olen aikuinen vaakanainen, hoikka BMI 19 samoin vaaka-isäni vielä vanhuksena hoikka samoin nykyinen miesystäväni hoikka aikuinen vaakamies. Yhteistä kaikille tyylitaituruus värit sopusoinnussa aina keskenään. Hillittyjä värejä, kodit kaikilla aina kunnossa seurallisia ja iloisia aikuisia.
- Vaaka daamit
Erittäin kauniita ja tyylitaju huipussaan. Vaaka nainen tietää kuinka pukeutua ja osaa myös laittaa tilaisuuteen kuin tilaisuuteen sopivat vaatteet. Tietysti täytyy yhtyä siihen että dramaattisiakin vaakoja löytyy.Mitä lihavuuteen tulee niin omassa ystäväpiirissä sopivasti lihavia vaakoja löytyy vain kaksi.
- MarieA
Vaaka-naiselle on tyypillistä erehtymätön tyylitaju, ei edes osaa pukeutua huonosti! Kauneutta löytyy, niin sisäistä kuin ulkoistakin. Vaa'athan ovat syntyneet hurmaamaan!
- ykskin
MarieA kirjoitti:
Vaaka-naiselle on tyypillistä erehtymätön tyylitaju, ei edes osaa pukeutua huonosti! Kauneutta löytyy, niin sisäistä kuin ulkoistakin. Vaa'athan ovat syntyneet hurmaamaan!
vaakatyylittelijä näyttää kellottelevan uusimman Hymyn kannessa.
- että se on
ykskin kirjoitti:
vaakatyylittelijä näyttää kellottelevan uusimman Hymyn kannessa.
vaaka?
- harhaa!
että se on kirjoitti:
vaaka?
24.9. syntyneet voivatkin "nykytietämyksen" perusteella väittää olevansa joko neitsyitä tai vaakoja. :)))
- Vaakawoman
että se on kirjoitti:
vaaka?
tunnista sen kauniista kasvonpiirteistä, hyvin huolitellut kulmakarvat, hymykuopat, siisti meikki ja jne.
- en tiiä,
Vaakawoman kirjoitti:
tunnista sen kauniista kasvonpiirteistä, hyvin huolitellut kulmakarvat, hymykuopat, siisti meikki ja jne.
mut tästä ketjusta saa pikkuhiljaa käsityksen et vaaoille on pääasia miltä ite, muut ja asiat yleensä näyttää eikä miten ne tosissaan on.
- Ei koskaan tyylitön..
Vaakawoman kirjoitti:
Vaakanainenhan on täydellisyyteen pyrkivä ulkonäössään.Hienostunut,hiukset aina viimeisen päälle.Kärsii rumuudesta ja tyylittömyydestä.Hymykuopat ofcourse ja kulmakarvat kunnia-asia.Itse juuri kestopigmentoin uudet,hienot,ihanat.
- duunin
Ei koskaan tyylitön.. kirjoitti:
Vaakanainenhan on täydellisyyteen pyrkivä ulkonäössään.Hienostunut,hiukset aina viimeisen päälle.Kärsii rumuudesta ja tyylittömyydestä.Hymykuopat ofcourse ja kulmakarvat kunnia-asia.Itse juuri kestopigmentoin uudet,hienot,ihanat.
takana tuntuu vaakojen "kauneus" ja tyylikkyys olevan. :))
- Vaakawoman
duunin kirjoitti:
takana tuntuu vaakojen "kauneus" ja tyylikkyys olevan. :))
pikku juttujahan nää on , mitä vikaa siinä on jos haluaa pitää itsestään huolta??? No problem.
Mitään pinnallisia emme kyllä oo vaikka niin moni luulee.ja kaiken kukkuraksi mieheni tykkää kun pidän itsestäni huolta. - akaav
Vaakawoman kirjoitti:
mun pitää näköjään sitte vaihtaa horoskooppimerkkiä ku en omista hymykuoppia, en käytä meikkiä, en harjaa hiuksia ja en nyt oo mikään kaunotar..
- ettäs tiedätte
Sanon tämän nyt ihan vain siksi, että jollakin tulee hyvä mieli :D
- nimierkki*
Arkkityyppisen kauniita...
- helskuttia
noi piilotajunnan jutut vaakojen kauneuteen tai eikauneuteen liittyy:)
- Vai tuliks
helskuttia kirjoitti:
noi piilotajunnan jutut vaakojen kauneuteen tai eikauneuteen liittyy:)
sulle kirjoitusvirhe ja tarkotit arkityyppisen kaunista?
- :) :)
hyvännäköisiä ja tykkäävät kaikesta mikä näyttää hyvälle...
- kaurist_
Ainakin minun kaksi vaakaani ovat. Toinen on keittiössä ja toinen kylppärin lattialla. Design-tuotteita molemmat ja siksi pirskatin kalliita. Tyylitajuisia myös...niin kauan kuin itse pysyn tietyissä rajoissa enkä kuormita niitä liikaa. ;)
- Mut oikeesti siis
kaikissa merkeissä on sekä kauniita, että ei-niin-kauniita.
Mutta jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan jokaisessa on jotain kaunista, mitä kannattaa korostaa. - sanottu
Mut oikeesti siis kirjoitti:
kaikissa merkeissä on sekä kauniita, että ei-niin-kauniita.
Mutta jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan jokaisessa on jotain kaunista, mitä kannattaa korostaa.Ottakaa opiksenne: "Jokaisessa on jotain kaunista, olkoon sisäistä tai ulkoista, mutta se on aivan yhtä kaunista" Etsikää itsestänne se kaunis asia, ellette löydä, älkää pelätkö, se tulee vielä joskus eteenne! :)
Tällaisia keskusteluja on myös kalojen palstalla ja varmasti monella muullakin palstalla, että eiköhän se nyt vaan ole perimästä kiinni enimmäkseen! - kaksi vaakaa
täällä kaksi vaakaa. Toinen on tuolla kylppärin nurkassa käytetyn näköisenä ja minä yhtä lailla käytetyn (kokeneen) näköisenä.
- tzuippa
Kuten sanottu, jokaisesta merkistä löytyy kauniita ja vähemmän kauniita. Tyypillinen vaaka on aina kuitenkin jollain lailla miellyttävä.
Kuuluisia naisvaakoja: Kiira Korpi, Catherine Zeta-Jones, Monica Bellucci, Brigiite Bardot, Rita Hayworth, Heather Locklear, Gwyneth Paltrow, Catherine Deneuve, Gwen Stefani, Kate Winslet, Naomi Watts, Sigorney Weaver, Susan Sarandon, Elisabeth Shue, Alicia Silverstone- Hymykuoppavaaka
niitä on tarpeeksi :)
- Mihinkäs
oli unohtunut suosikkini rautarouva Margaret Tatcher ?
terv. niminerkki "Kysyn vaan" - on muistaakseni
OINAS!
- ahsddd
Oikeastiko uskotte, että horoskoopilla on tekemistä tuonkin asian kanssa?
- Jojo
Olen itse naispuolinen vaaka, tuttavapiirissäni löytyy myöskin paljon vaakoja, joten olen voinut tehdä aiheesta empiiristä tutkimusta.
Olen kyllä havainnut, että vaaoista useimmat ovat varsin esteettisiä olentoja. Ja nekin, jotka ovat epäesteettisiä, omaavat joitakin kauniita piirteitä. Toisaalta tämä pätee kyllä kaikkiin horoskooppimerkkeihin. Mutta vaaoissa on joku sellainen yhdistävä tekijä, josta heti arvaan henkilön horoskoopin vaa'aksi. Luulen sen olevan erittäin symmetriset piirteet kasvoissa.
Itse olen pieni ja siro, kasvoni ovat hyvin symmetriset ja kaikki ovat paikallaan oikeissa suhteissa. (Älkää nyt kukaan luulko, että tulin tänne kehumaan itseäni, mutta olen mielestäni hyvä esimerkki ulkoisesta vaa'asta.) Myös muut tuttavavaakani ovat kasvoiltaan symmetrisiä, useimmat heistä ovat myös kauniita (en sano komeita, koska se ei ole mielestäni ihan sama juttu) kasvoiltaan. Esimerkiksi vaakamieheni on myöskin kasvoiltaan hyvin symmetrinen ja meitä usein luullaan sisaruksiksi. :D
Lihavia vaakoja en tunne, se ei mielestäni ole vaa'an piirre, vaikka jossakin horoskooppikirjoissa väitetään vaa'an olevan herkuttelija yms. Itsekin kyllä mielellään syön kaikkea makeaa, mutta liikun sitten pois ne. Vaakahan pitää ulkonäöstään hyvää huolta! ;)
En lähde ihan uskomaan siihen, että pelkästään horoskooppi vaikuttaisi näihin asioihin, mutta onhan näitä juttuja jännä ajatella. Voiko se enää olla sattumaa, että useampi samana ajankohtana syntynyt henkilö muistuttaa ulkoisesti toistaan... - Hymykuoppavaaka
Jojo kirjoitti:
Olen itse naispuolinen vaaka, tuttavapiirissäni löytyy myöskin paljon vaakoja, joten olen voinut tehdä aiheesta empiiristä tutkimusta.
Olen kyllä havainnut, että vaaoista useimmat ovat varsin esteettisiä olentoja. Ja nekin, jotka ovat epäesteettisiä, omaavat joitakin kauniita piirteitä. Toisaalta tämä pätee kyllä kaikkiin horoskooppimerkkeihin. Mutta vaaoissa on joku sellainen yhdistävä tekijä, josta heti arvaan henkilön horoskoopin vaa'aksi. Luulen sen olevan erittäin symmetriset piirteet kasvoissa.
Itse olen pieni ja siro, kasvoni ovat hyvin symmetriset ja kaikki ovat paikallaan oikeissa suhteissa. (Älkää nyt kukaan luulko, että tulin tänne kehumaan itseäni, mutta olen mielestäni hyvä esimerkki ulkoisesta vaa'asta.) Myös muut tuttavavaakani ovat kasvoiltaan symmetrisiä, useimmat heistä ovat myös kauniita (en sano komeita, koska se ei ole mielestäni ihan sama juttu) kasvoiltaan. Esimerkiksi vaakamieheni on myöskin kasvoiltaan hyvin symmetrinen ja meitä usein luullaan sisaruksiksi. :D
Lihavia vaakoja en tunne, se ei mielestäni ole vaa'an piirre, vaikka jossakin horoskooppikirjoissa väitetään vaa'an olevan herkuttelija yms. Itsekin kyllä mielellään syön kaikkea makeaa, mutta liikun sitten pois ne. Vaakahan pitää ulkonäöstään hyvää huolta! ;)
En lähde ihan uskomaan siihen, että pelkästään horoskooppi vaikuttaisi näihin asioihin, mutta onhan näitä juttuja jännä ajatella. Voiko se enää olla sattumaa, että useampi samana ajankohtana syntynyt henkilö muistuttaa ulkoisesti toistaan...voin hyvin kuvitella sen mitä kerrot , itsellä vähän sama juttu kun esim. astun sisään johonkin tilaisuuteen niin johan alkaa kuhina. Sille ei vaan voi mitään joskus se vaan harmittaa kun haluaisi olla rauhassa.
- Kauniit kynnetkin
Hymykuoppavaaka kirjoitti:
voin hyvin kuvitella sen mitä kerrot , itsellä vähän sama juttu kun esim. astun sisään johonkin tilaisuuteen niin johan alkaa kuhina. Sille ei vaan voi mitään joskus se vaan harmittaa kun haluaisi olla rauhassa.
Sydämenmuotoiset kasvot myös ja hiukset nätisti aina.
- jouskari-skorpioni
Jojo kirjoitti:
En lähde ihan uskomaan siihen, että pelkästään horoskooppi vaikuttaisi näihin asioihin, mutta onhan näitä juttuja jännä ajatella. Voiko se enää olla sattumaa, että useampi samana ajankohtana syntynyt henkilö muistuttaa ulkoisesti toistaan...siis minä, Janina Frostell taas skorpioni-jousimies. Yhdennäköisyyttä löytyy todella, tosin olen hieman pidempi ja sirompirakenteisempi. Minua on pienestä pitäen houkuteltu osallistumaan malli-ja missikilpailuihin; niin sukulaiset, tuttavat kuin alan ammttilaisetkin, mutta koen että ei ole minun juttuni. En halua olla julkisuuden henkilö vaan elää kaikessa rauhassa.
- >Veirdi´´
Tietysti Vaa´at on Hyvän näkösiä vaikka tunnen pari "vähän" pullukkaa :))
- neeee
vaa`at on hyvännäkösiä! Tunnen moniakin vaakoja, eikä kenessäkään mitään vikaa. Iteki olen vaaka, mutten itserakas, en ainakaan mainosta sitä..
- vaa'an, mutta
he eivät ole mitenkään hyvännäköisiä. Naispuolinen kuvittelee olevansa ja tuhlaa esim.tunteja kynsien viilaamiseen!
Miespuolinen ei ole minusta tarkka ulkonäöstään, ihan tavallinen mies tavallisissa vaatteissa. Ylipainoinenkin on, mutta vetää minua puoleensa ja saa kuvittelemaan vaikka mitä tuhmaa ;) - skorpparineitokainen
sulattaa ainakin minun sydämeni =)
- akaav
herran jestas.. sama ku kysyis et onks kaikki timo nimiset homoja tai leena nimiset ruskea hiuksisia.. huoh..
- vaakainen
Vaakanainen (samoin kuin leijona -nainen) saavat kyllä jo syntymälahjana hyvän ulkonäön. Vaaka vielä yleensä sosiaalisesti hyvin pidetty joten toimii :)
Koskaan ei ole ollut pulaa esim. miehistä,niitähän olis tulossa ikkunoista ja ovista.- sanat
:-)
- vaakanainen
- outollintu
olen minä. Tunnen sekä hyvin pukeutuvia että ei niin tyylikkäitä muita vaakoja, naiset pääosin tyylikkäitä, miehet vähemmän.
Olen tosi tarkka pukeutumiseni suhteen, värien pitää sointua ja olla mahdollisimman selkeitä ja aina pukeudun tilanteen mukaan. Inhoan vielä vieläkin jyräävää muotia, hörhelöitä ja kummia värejä. Ja kyllä olen ihan sievä, joidenkin mielestä jopa kaunis, sama juttu itseäni muutaman päivän vanhemmalla kamullani ja ennen kaikkea ollaan persoonallisia. Molemmat ollaan yhä yli kolmekymppisinä hoikkia ja ainakin minä aion pitää jatkossakin huolen siitä ettei liikakiloja tule. Siihen huolehtimiseen liityy se et kuluttaa energian mitä syö, ei siis mitään kyttääämistä. Oma näköni on sekoitus sukuni naisista, isomummoani muistutan eniten. Eli ei ole kyllä näkö horoskoopista kiinni.- Chaseme
vaaka-mies tuttavani käyttää napa-paitaa.
repikääs siitä huumoria. Mua ei ainakaan naurata kaupungilla kävellä senkanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992