baarissa....

Juuso

Olimme kaveriporukalla pienellä kierroksella kaupungilla ja sattuneet yseiseen baariin Tonin houkuttelemana. Lattia oli tupaten täynnä, mutta yritimme mahtua sekaan parhaamme yrittäen. Mielessä tietenkin oli löytää jatkoille seuraa... Tanssin ja juttelin monen naisen kanssa, sen kummempaa seuraa saamatta, joten siirryimme tanssilattian vierellä olevaan pöytään. Joimme paukkujamme ja juttelimme, kun aloin pikkuhiljaa enemmän ja enemmän tapittamaan lattialla pyörähtelevää tyttöä. Hän oli aika tavallisen näköinen, hoikka, tummatukkainen ok nainen, mutta tapa, jolla hän tanssi oli jotain mahtavaa. Hän pyöritti peppuansa ja keinui lattialla tavalla,joka olisi saanut jokaisen miehen hereille. Hämmästyksekseni hän oli huomannut ilmeisesti katselemiseni ja tuli luokseni. Hän kertoi tanssimisen pistävän janottamaan joten tarjosin hänelle hörpyn juomastani. Vähän aikaa juteltuamme hän kysyi lähtisinkö tanssimaan. myönnyin tottakai... Menimme vähän syrjemmälle , jossa aloimme jorailemaan. Vähän aikaa tanssittuamme meni tanssi jo aika uskaliaaksi ja hämmennyin kiihkosta jota nainen esitti. Hän tanssi koko ajan ihan kiinni minussa ja hankasi jalkoväliään reiteeni, jolloin arvasin mitä hänkin haki. Kun vastasin hänelle samalla mitalla, hän otti kädestäni kiinni ja alkoi vetämään minua perässään. Huomasin mitä hänellä oli mielessään. Hän vei minut baarin naistenwc:hen. Ensin vähän häpesin kun odotimme että joku koppi vapautuisi ja naiset katselivat minua vähän pahastellen. Naiseni kuitenkin tiesi mitä tehdä, hän alkoi suutelemaan minua tavalla, joka sai minut unohtamaan samantien kaikki ympärillä olevat. Samassa kun kopin ovi aukeni nykäisi hän minut sisälle ja lukitsi oven. Jatkoimme suuteluamme, jonka jälkeen hän istahti pöntölle ja alkoi avaamaan housujani. Olin ollut kiihkoissani käytännössä koko ajan kun olin hänen kanssaan ja kyrpäni oli täten niin kovana, että se ihan pakotti. Nainen tiesi mitä teki, hän nuolija imi terskaani ja runkkasi samalla niin että minulla ei ollut mitään mahdollisuutta kestää sitä käsittelyä kovin pitkään vaan laukesin hänen suuhunsa. Hän nieli kaikki mitä sai ja imi minusta kaikki mitä sai irti. Seuraavaksi hän kysyi, pystynkö enää mihinkään. Vastasin yrittäväni. Hän pyörähti ympäri pudottaen housunsa ja pyllisti minulle. Näin hänen ajellun pimppansa, mikä oli minulle aivan uusi kokemus. Hän nojasi pönttöön ja oli hajareisin edessäni kaartaen selkänsä ja paljastaen minulle kaiken minkä halusinkin. Otin häntä pakaroista kiinni ja työnsin pääni hänen jalkoväliinsä. Oli ihanaa alkaa nuolemaan pimppaa,joka ei tökkinyt ja raapinut kasvojani, vaan joka oli silkkisen pehmeä ja jo aivan limainen. NUolin hänen vakoansa käyden sen läpi poimupoimulta, välillä nuollen hänen klitoristaan ja välillä työnnellen kieltäni hänen pimppaansa. Samalla hieroin hänen rintojansa ja pyörittelin nännejä sormen päilläni. Huomasin hänen tulevan kohta ja kiihdytin tahtiani, hänen vartalonsa alkoi väristä ja hänen jalkansa pettivät hänen saadessaan orgasmin. Istuin pöntölle ja nostin hänet syliini. Istuimme vastatusten ja suutelimme. Munani oli jo aivan kova, tosin aika arka käsittelyn jäliltä, mutta tyttö nousi ja asetteli kyrpäni sisäänsä ja aloitti ratsastamisen todella hitaasti. Kiihdytimme vauhtia kunnes hän kielsi minua tulemasta. Olin ihmeissäni, mutta hänen vartalonsa alkoi värisemään ja hänen pillunsa rutisteli kyrpääni vasten. Olin ratkeamaisillani kun hän huomasi sen ja nousi pois päältäni. hän meni polvilleen ja runkkasi ja imi kyrpäni tyhjäksi taas kerran. Voipuneina nousimme ylös, hän kertoi että ei käyttänyt mitään ehkäisyä ja ei siksi halunnut sisäänsä, olisi myös ikävää olla loppuilta tanssimassa, jos valuisi mahlojani pitkin reisiä.
En vielä tänä päivänäkään tiedä ihanan naiseni nimeä, ulos vessasta päästyämme näin häntä noin 5 minuutin ajan jonka jälkeen hän katosi, enkä ole nähnyt häntä sen jälkeen.

Ja sitten mielipiteitä minu ensimmäisestä ja viimeisestä novellistani.



Sitten mielipiteitä ensimmäisestä

6

10676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daword

      eli joo..kiva story paitsi ei oikeen napannu 5
      ensinnäkin se ämmä oli ilmeisesti täys HUORA! jos en paremmin sanoisi...

      jakaa ny itteensä tuntemattomille ei paljoo pääs ole järkee eikä varmaan ole vakaata elämää
      ja sä viitsit vielä SANOA!!!! sitä ämmää ihanaks..mee nyt hoitoon..ei tollanen ämmä oo vittuukaa yhtään ihana vaan täys paska...noh koitahan seurustella tollasen kans nii se pyörii baaris jakaas vakoonsa ties kui monelle sonnille ja sä kärsit kotona tai josian!!!! jos ois mun kohdalle ilmestynyt tuollainen akka oisin kyllä tokaissu että hinaa limainen puskas muualle..on parempaa tekemistä... noh tietty seurustelen oon kihlois ja melko onnellinen ja varmaan onnelisempi kuin sinä kun sait kerran tuntemattomalta horalta ja sen jälkee jatkat tallaamista:))) itse saisin vaikka joka vitun minuutti jos paikat kestäs ja sen lisäks voin luottaa toiseen ettei muiden kans vehtaa vaan yritetään yhdessä elämässä eteen päin..se on elämää se!!! kohtaa itsesi ja elämäs ja unohda toi lutka....vaikka vois kyl samaa sanoa susta!

    • jeesus

      mistä päin olet mies

    • nanne

      Kaipaan...

      • daword

        niin kuka on mikä?? nyt tipahdin???

        jussi??


    • Samoin

      Onnex olkoon sait samalla muijalta lahjaks AIDS:in!!!!

      Happy landing asshole...

    • juulia

      otko sä oikeesti se komee tyyppi siellä?? mä muistan sut ja ajttelen sua aina sillon ku runkkaan ite.. otathan joskus yhteyttä kultakaluni!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe