oottako jo

lukeneet

että susaa on alkanut kaduttamaan sen kirjansa teko ja julkasu? Niin niin, sitä ensin hutkitaan ja sitten vasta tutkitaan, tuntuuko tutulta?

15

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli sanonut

      asianajajalleen, että kaduttaa, mutta ei suostu poistamaan nettikirjettä omaistenpyynnöstä, joka kyllä kertoo, että katumus ei ole aitoa

      • woman of moon

        sen saman jutun, ei tosiaan vaikuta katumukselta tollanen.


    • mikhaildenisov

      rupee kaduttaan ku aivosolut? herää!
      Ei pidä kirjotella ennen ku on harkinnu!!

      • woman of moon

        ja sitten selitellään että oltiin niin sekasin ku oli tullut jätetyksi,että heti vaa kirjaa kirjoittamaan sekavassa tilassa. Ei oikein uskottavaa, vai mitä?


      • mikhaildenisov
        woman of moon kirjoitti:

        ja sitten selitellään että oltiin niin sekasin ku oli tullut jätetyksi,että heti vaa kirjaa kirjoittamaan sekavassa tilassa. Ei oikein uskottavaa, vai mitä?

        uskottavaa,ei edes niin paljon kun tän Clintonin
        praktikantin.Raha hälläki oli mielessä!


    • lienee katumuksensa? Eppäilen, että pääsipä taas silläkin otsikoihin.

      Tehdään, riidellään, kadutaan, sovitaan ja sitten tehdään, riidellään, kadutaan ja sovitaan ja sitten.........sama jatkuu.

      Mitähän Matille ja Merville kuuluu? Eli missä vaiheessa heidän olonsa on nyt. Tekemis-, riitelemis-, katumis- vai sopimisvaiheessa.

      • woman of moon

        muuta ku että on munannu ittensä täydellisesti koko kansan ja oman sukunsa ja lapsiensa silmissä.
        Matti on päässyt vapaalle yhdyskuntapalveluksestaan, muuta en muista mitä siinä lehes tos joku aika sit sanottiin.


    • Ajankulu

      jotenkin tyhmä,,vai miten toi MORSIAN käsitetään? Kyllä kait morsian on kihlattu, ja ei varmaan mitään kihlausta tapahtunut! Kuinkas Hän on yksipuolisesti määritellyt itsensä morsiameksi? Ei mene oikeen mulle jalkeluun, mut onkos sen niin nuukaakaan,,,,)))??!

      • woman of moon

        minäkin usein olen ihmetellyt. Morsian on kihlattu ja kihloissa he eivät olleet, joten Masa vois haastaa sen oikeuteen jo sen kirjan nimenkin perusteella, joka antaa ihmisille väärän käsityksen. ;D
        Nyt kopsaan varmuute vuoks tän ketjun tähä asti, kohta se poistuu kuiteski jostain käsittämättömästä syystä taas. ;)


      • Ajankulu
        woman of moon kirjoitti:

        minäkin usein olen ihmetellyt. Morsian on kihlattu ja kihloissa he eivät olleet, joten Masa vois haastaa sen oikeuteen jo sen kirjan nimenkin perusteella, joka antaa ihmisille väärän käsityksen. ;D
        Nyt kopsaan varmuute vuoks tän ketjun tähä asti, kohta se poistuu kuiteski jostain käsittämättömästä syystä taas. ;)

        talteen niin saadaan sit käräjillä yhdessä nauraa,,,))!


      • woman of moon
        Ajankulu kirjoitti:

        talteen niin saadaan sit käräjillä yhdessä nauraa,,,))!

        mutten ottanut sen takia, että kirjoitellaan susasta, vaan sen takia että... no kyl sä arvaat? ;)


      • Ajankulu
        woman of moon kirjoitti:

        mutten ottanut sen takia, että kirjoitellaan susasta, vaan sen takia että... no kyl sä arvaat? ;)

        miettiä kun tiedän,,,))! Kaikenlaisia niitä kasvaa ihan itsestään, ei tarvii edes kasvattaa!!!


      • woman of moon
        Ajankulu kirjoitti:

        miettiä kun tiedän,,,))! Kaikenlaisia niitä kasvaa ihan itsestään, ei tarvii edes kasvattaa!!!

        vielä olevan paikoillaan tämä täällä. ;)


    • Made in Susan.

      Ei tuon päässä liikkunut muuta,kuin kostonhimo kirjaa kirjoittaessaan.
      Helvetin hitaasti on alkanut ymmärtää höperyytensä ja hieman valoakin pilkottaa siellä pitkän inhoputken päässä:(

      • woman of moon

        että on myöhästä ryökästä kun on jo p**** housuissa. ;D Ei se täti vaan ole tajunnu sitä vieläkä ja ny yrittelee peitellä munauksiaan uusilla munauksilla, kuten lehes yhtä aikaa ilkosellaan kuvassa ja tekstinä "matti oli tylsä rakastaja, niinistö on suomen seksikkäin mies" jos matti oli tylsä, ni miks sen perään sit itki ja onpa iskulauseen keksinyt niinistölle lehten kanteen asti seksikkäänä (muka) siinä ilkosillaan...


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe