yökastelu ja kelan tuki

omituinen

hei!meillä 7v yökastelija ja nyt vasta sain tietää että yökastelijat saavat kelalta jonkinlaista tukea.Kuinka paljon tuo tuki on ja kannattaako sitä siis hakea?meillä käytössä minirin ja kastelupäiväkirjaa olen täyttänyt 4kk.kiva jos joku asiasta tietävä osaisi auttaa.

3

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6vee pojan äiti

Kysyppäs teitä hoitavalta lääkäriltä Lääkärintodistu C kappaletta. Itse olen hakemassa tukea mut lääkäri sanoi että kela on huono maksamaan sitä mutta aion hakea koska lääkkeet ja hälytin niin kalliita!!!

• äiti isi ja kolme lasta

meillä saatiin toistamiseen uusittua kelan hoitotuki meidän keskimmäisellemme.. riittää lääkärin c-lausunto sekä kastelupäiväkirjanpito vähintään puolelta vuodelta.
      tuo alin summa on 79.83
      kyllä sillä summalla ainakin meillä on katettu pojan minirinit sekä pesuaineet..yökastelua on kestänyt pari vuotta,ainoa suurempi investointi on ollut nuo sängyt joita on jokunen tullut jo vaihdeltua.

• riittali

Me olemme saaneet ainakin koko ajan hoitotukea.Haen sitä joko puolen vuoden välein tai sitten vuoden välein.Maksavat vuoden takautuvasti.Tällä hetkellä sain takautuvasti vuoden satsin vähän yli 900 e.Lääkäriltä c-lausunto,kastelupäiväkirja mukaan. Miniriniä ollaan kokeiltu...tuloksetta...sekä yöhälytintä..yhdessä tai erikseen..tuloksetta.
      Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      49
      6396
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      89
      4516
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      51
      4259
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      24
      3368
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      200
      3058
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2792
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2649
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2646
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      155
      1599
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      327
      1528
    Aihe