petetty vesimies

utelias ulla

Heips, millainen on petetty vesimies Nainen? antaako anteeksi? siis puolison uskottomuuden !

15

3610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tämä

      Vesimies Nainen ainakaan antaisi anteeksi...se olisi kerrasta poikki. Itse kun olen ehdottoman uskollinen omalleni, olisi tuollainen tieto suorastaan musertava.

    • vesinainen

      vaan kostaa moninkertaisesti. Eikä tilanne enää koskaan palaa ennalleen, vaan siitä alkaa lopun alku liitolle. Kaveruus kyllä säilyy, siitä ei luovuta.

    • Marielle82

      Itse en antaisi anteeksi eikä miehenikään. Emme ole kostajatyyppejä, emmekä ole tekemisissä exiemme kanssa kuin ehkä tervehtimisväleissä.

      Minä olen nouseva Skorpioni ja hän nouseva Jousimies.

      • jFRUSCIANTE

        ...nouseva skorpioni (vesimiesn) täällä. Sama asenne. Anteeksi en antaisi mutten ryhtyisi kostamaan. Olen uskollinen, ja edellytän sitä myös toiselta. Rankasti.


    • ves

      Itse olen naisvesimies,ja kaksi eri miestä ovat pettäneet..päällisin puolin asia on yritetty sopia,mutta AINA se taustalla kytee, eikä mun kohdalla suhteelle ollut jatkoa.

    • sinkku

      Kyllä vaan, anteeksi annetaan, tuollainenhan on inhimillistä. Itse vesimiehenä(n)olen lähtenyt suhteesta pois, koska en voinut unohtaa tapahtunutta. Vuosien jälkeen olemme nyt kavereita.

    • anna-amalia

      Kostaa varmasti takaisin ja sit eroaa.

    • hymy800

      Itse vesimiehenä ja naisena voin kertoa ainakin omalta kohdaltani ettei vesimies unohda petetyksi tulemista koskaan. Asia hyppii silmille varmasti riitojen lomassa usein. vesimies siis saattaa antaa pettämisen näennäisesti anteeksi, muttei unohda sitä. jatkaa ehkä suhdetta kunnes huomaa ettei pääse asian yli ja suhde on muuttunut helvetiksi.

      • Embe

        Ja minua on petetty. Enemmänkin kyllä henkisellä tasolla, mutta ei unohtunut! Koitin päästä sen yli, mutta ei.. joka kerta riidat pahenivat ja lopulta siitä tuli niin iso möykky, että suhde kaatui hulluuden partaallaa olemisen jälkeen. Ja vaikka tunteet olivatkin valtaisat.. se ei riitänyt, en pystynyt unohtamaan.


    • en ikinä

      anna anteeksi pettämistä, yksikin kerta on liikaa!!

    • drrrr

      antaa anteeksi mutta laittaa suhteen poikki..joskus jopa kostaa takaisin

    • nsh

      Veskari nainen petetty. Itse en ainakaan antaisi anteeksi enkä kestäisi elää asian kanssa. Jos luottamus menee se menee ja sitä ei saa takas. Vesimies naisena olen tosi omistushaluinen ja uskollinen. Siis en usko että antaa anteeksi jos antaa et jaksa elää petetyn veskari naisen kanssa joka ei osaa unohtaa.

    • Sani-29-tre

      Ei anna anteeksi !!!!

    • ei onnistu

      ite tullu petetyksi jonka jälkeen kostin takasin.
      sen aikanen mieheni "yllätti"mukamas minut toisen miehen kanssa yhteisestä sängystämme. Tahalleni sen tietenkin tein että voin loukata pahemmin. tiedän et tein julmasti mut en voi muuttaa sitä enää.

      ja toiseksi pettäminen jää kalvaamaan vielä tulevaisuuden suhteitakin. en pysty enää luottamaan 100% kehenkään uuteen mieheen ketä olen deittaillu =( mutta toivottavasti valo joskus osuu tähänkin risu kasaan vielä :)

    • Veskarityttö

      Anteeksi voi antaa, mutta unohda ei koskaan. Ja tuskin sitten enää suhdetta enää jatkaa.

      Minä olen nostanut kytkintä. Siinä ei enää puheet auta. Luotto kun menee, sitä ei takaisin saa. Enkä ole kyllä kaveriksikaan ikinä entisten kanssa ryhtynyt. Kun minä olen häipynyt jonkun elämästä niin jäljelle on jääneet vaan pölypilvi.

      Ei todellakaan kiinnosta enää. Sama koskee muitakin entisiä. Ei vain pettureita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe