eli mistäs haette purtavanne iltamyöhäsellä/yöllä, tollanen pienimuotonen galluppi. Onko uudet tytöt syöny Penalta asiakkaita? Beldassakin käy hyvin väkee mutta ei ole auki enää yöllä.
Pena vai grilli-city vai joku muu
13
2566
Vastaukset
- sonnila
Grilliruoka =oX Kyllä mä ainakin syön iltapalani ennen kun "beldis" menee kiinni, joten JOS joskus tulee haettua jotain "roskaruokaa", niin se on ehdottomasti sitten "beldis". Mä en ole vuosiin koskenut enää niihin penan rotannahka_mato_hamppis_lihiksiin... =0X =0X *oksentaa*
- leffafani
Itse hakisin kyllä beldasta. Suomen parhaimpia kebab/pitzapaikkoja! Pena ja grili-city aika onnettomia kumpikin.
- Eeva-5
saa halventaa täällä internetissä!
- jormaantero
Tuskin tuo nyt mitään halventamista on, ennemminkin mielipiteitä ja niitä tunnetusti riittää.
Penan tuotteet ovat mielestäni hyviä nam. - sonnila
mutta omia ( ja perheen ) kokemuksia kait saa tuoda julki...? Ihan myös henk. koht. olen saanut nuita kelvottomia ruokia ja eihän siellä jatkuvasti terveystarkastajat hyppäisi, jos ei ruuisssa moitittavaa olisi? Vai kuinka?
- ja kuuluu ajanhenkeen
ja mitä penaan tulee niin..., hyvä vaan että terv.tarkastajat käy välillä siellä.tulee mieleen hygieniapassi??? vaikka ei sitä passilla siisteyttä pidetä ja puhtautta.jos se ei tule luonnostaan.
- sanni65
Pena on kesäsin tosi söpö ku se palvelee pelkis sortseis, ai et
- hii...........................
Kyllä on sitten hidas palvelu citygrillissä. Myyjä sen itse aiheuttaa . AI miksi vai
- makkaraperunat
Myyjiä on töissä välillä vain yksi ja 2 luukkua ja sisägrilli palveltavana..Muistetaan että yksi ei voi revetä kolmeen paikkaan.. palveluun tyytyväinen :)
- paljas jalkainen kokemäkilä...
makkaraperunat kirjoitti:
Myyjiä on töissä välillä vain yksi ja 2 luukkua ja sisägrilli palveltavana..Muistetaan että yksi ei voi revetä kolmeen paikkaan.. palveluun tyytyväinen :)
Kyllä kokemäelläkin tervettä kilpailua tarvitaan..Sehän on vain meille asiakkaille eduksi.
- P.Ena
Pentiltä saa maailman maukkaimmat makkaraperunat =) ja vaikka en paikkakuntalainen olekaan, niin joka kerta Kokemäellä käydessä haen kyllä ^^
- mutta puhtaus olisi puoli r...
sielläkin
- Paikkakuntalainen
mutta puhtaus olisi puoli r... kirjoitti:
sielläkin
Itse olen ollut kaikinpuolin tyytyväinen grilli cityn grilli tuotteisiin,vaikka omistajat ovatkin uusia niin mielestäni he ovat saaneet paikan hyvin pyörimään ja likaiseksi en menisi paikkaa todellakaan luonnehtimaan.Tuossa,joku valitti myyjien hitautta niin menkääpäs sinne itse vääntämään ruokaa,kun sisältä,luukulta ja autollakin tullaan hakemaan sitä itse en ainakaan pystyisi yksin hoitamaan salamana kaikkien tilauksia.Ihmisillä tarvitsisi olla enemmän kärsivällisyyttä ja sisäistää sen että ihmisiä me kaikki ollaan ei kukaan voi olla kauheassa ruuhkassa mikään salama,mutta ei tarvitse vetää hernettä nenään vaan mielipiteitähän täällä ollaan jakamassa,joten aurinkoista kesää kaikille Kokemäki palstan lukijoille;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733