Eli tietääkös kukaan toimiiko Visa Electron ihan yleisesti Kanadassa ? Ootteko yleensä maksanu kortilla vai käteisellä ?
Luottokortit ??
7
909
Vastaukset
- pikkuisen asian
vieresta. Ainakin tavallinen Visa kay seka Master Card. Itse makselen kateisella syysta etta asun ja olen taalla.
- matk.
käy ainakin pankkiautomaatilla kokemustaon.
- ........
matk. kirjoitti:
käy ainakin pankkiautomaatilla kokemustaon.
Toimiiko kaupoissa ?
- näin on
että Visa Elektron ei ole luottokortti. Visa on mutta tuo ei ole.
- varasuunnitelma oltava
Toimii PERAATTEESSA, mutta ei valitettavasti aina käytännössä. Eli älä jätä matkakassaasi vain yhden kortin varaan. Kaikissa kaupoissa ei ole internet-yhteyttä tai pankkiin saada varmistusta. Joskus myös pankkiautomaatilla voi olla katkoksia.
Eli varaa mukaan myös selvää käteistä ja vaihda jo valmiiksi kotimaassa, saat näin ehkä jopa paremman kurssin.
Ja toisaan, luottokortti on ihan erikseen, jos olet työssä, hanki ennen matkaa vielä master card tai visa, niin varmistat ettei matka mene pilalle visa electronin toimimattomuuden takia. - vaihtari
Tuleekohan liian myöhään...
Itellä vaihtarina vuoden aikana kertaakaa ei ollut tilannetta, jossa visa electron ei toiminut kaupassa! Eli paremmin toimi kuin Suomessa. Kaikista automaateista sillä ei saa välttämättä nostettua rahaa, mutta yleensä helppo löytää toisen pankin automaatti. - Viiuli
Toimii se ainakin silloin, kun itse oli siellä (talvi 2002-2003). Jostain automaateista sillä ei saanut nostettua, mutta yleensä ottaen toimi hyvin. Vähän liiankin hyvin, kun shoppailu välillä repesi käsistä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866