mitenkäs

tulee..

toimeen hevonen ja tiikeri??Kellään kokemuksia??

1

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

Hevonen ja Tiikeri pitäisi pääasiassa tulla hyvin toimeen. Minä itse olen se Tiikeri ja veljeni on Hevonen. Meillä mielestäni hyvä sisarussuhde. Se on aina ollut riita vapaa ja arvostelu vapaa. Arvostamme toisiamme ja osaamme keskustella kaikista asioista. Luulen, että kerron aika varmastikkin veljelleni kaiken. Hevonen ja Tiikeri siis pitää aika hyvin yhtä.

Romanssista sitten:

Tiikeri ja Hevonen tekevät erittäin hyvän parituksen, koska molemmilla on samanlainen aurinkoinen luonne, optimismisa ja elämänkatsomukset kohtaavat aika hyvin. Molemmat tietää mitä ne haluaa ja pystyvät saavuttamaan maalit. Molemmat ovat sosiaalisia ja molemmilla on paljon hyviä ystäviä. Toisen seurassa ei siis tarvitse aina roikkua ja se vähän vapauttaa, kun molemmat saa välillä tehdä mitä itse haluavat. Hevonen rauhallisepana rauhoittaa myös aika villia ja vapaata Tiikeriä. Tiikerin on yleensä vaikea rauhoittua, mutta Hevonen tarjoaa sensuellin rauhan kotona. Näiden kahden merkin on erittäin helppo kommunikoida keskenään, joten riitoja tuskin syntyy aika vähäisistä.

Toivottavasti tästä oli jotain iloa ja hyötyä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2428
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2322
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      15
      1810
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1622
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1582
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe