toimeen hevonen ja tiikeri??Kellään kokemuksia??
mitenkäs
1
277
Vastaukset
- Santtu
Hevonen ja Tiikeri pitäisi pääasiassa tulla hyvin toimeen. Minä itse olen se Tiikeri ja veljeni on Hevonen. Meillä mielestäni hyvä sisarussuhde. Se on aina ollut riita vapaa ja arvostelu vapaa. Arvostamme toisiamme ja osaamme keskustella kaikista asioista. Luulen, että kerron aika varmastikkin veljelleni kaiken. Hevonen ja Tiikeri siis pitää aika hyvin yhtä.
Romanssista sitten:
Tiikeri ja Hevonen tekevät erittäin hyvän parituksen, koska molemmilla on samanlainen aurinkoinen luonne, optimismisa ja elämänkatsomukset kohtaavat aika hyvin. Molemmat tietää mitä ne haluaa ja pystyvät saavuttamaan maalit. Molemmat ovat sosiaalisia ja molemmilla on paljon hyviä ystäviä. Toisen seurassa ei siis tarvitse aina roikkua ja se vähän vapauttaa, kun molemmat saa välillä tehdä mitä itse haluavat. Hevonen rauhallisepana rauhoittaa myös aika villia ja vapaata Tiikeriä. Tiikerin on yleensä vaikea rauhoittua, mutta Hevonen tarjoaa sensuellin rauhan kotona. Näiden kahden merkin on erittäin helppo kommunikoida keskenään, joten riitoja tuskin syntyy aika vähäisistä.
Toivottavasti tästä oli jotain iloa ja hyötyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565