Rapumies kuoressaan

Kalanaikkonen

Hei! Kertokaahan te, joilla on kokemusta ja tietoa. Tapasin ihanan rapumiehen ja kaikki vaikutti ensin olevan hyvin. Tuntuu olevan kuitenki tosi herkkä ja jotenki pelokas. Kun tuli ilmi vaikeuksia, hankaluuksia ja selvittelyä vaativia asioita (liiallista "innokkuutta", tunteita, jotka rapu koki kontrolloivina ja "syytti" niistä minua ym.) Meni ja vetäytyi kuoreensa koko tyyppi. Ei vastaa eikä kommentoi mitään. Aikaakin on jo kulunut ja olen antanut olla ihan rauhassa. En kuitenkaan voi/halua häntä unohtaa. Haluaisin lähestyä jotenkin. Mikä ihme olisi se keino? Jolla sen saisi sieltä kuorestaan esiin? Tiedän jo sen ettei kannata olla liian kiirehtivä eikä innostua liikaa. Enkä olisi. Tiedän sen, sillä oma tilanteeni on muuttunut selkeämmäksi kuin tapaamisemme aikoihin. Olen pysähtynyt, miettinyt ja kasvanut ym. hienoa. Sitä on vain kovin vaikea osoittaa ja näyttää toteen. En kuitenkaan halua uskoa, että se on mahdotonta. Haluan yrittää.

5

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

      Ravut tarvitsevat todellakin aikaa ja valitse sanasi tarkoin, pienikin sana saa ravun käpertymään takaisin kuoreensa. Rapu on kuitenkin niin ihana, että älä päästä sitä menemään.

    • löysit aarteen ja kultaisen...

      itte haluaisin tuollase! puhu sille ja sovi koko juttu. Ravut on herkkiä joten puhu varovaisesti. Onnee matkaan systeri!

    • kalavaimo

      Oma rapukönsikkääni vaatii sopeutumisaikaa uusille ajatuksille, ideoille, tapahtumille....
      Pienen tuumailun jälkeen pystyy puhumaan asioista mutta, hienovaraista houkuttelua ja johdattelua olen kyllä käyttänyt. Joskus vetkuttelu käy hermoon, mutta onhan meissä kaloissakin omat vikamme...(vai onko? ;D)

      • Kalanaikkonen

        Kiitos ihmiset ihanista viesteistänne. En tiedä miten tosissanne olitte, mut luulin saavani lähinnä sen tyylistä vastausta, et unohda koko juttu, anna olla, ei kannata jne. Nämähän oli oikein kannustavia!! Ja miten joku senki siitä luki rivien välistä, et se tosiaan on I-H-A-N-A!! En vaan tiedä olenko jo mokannu koko jutun niin et se ei enää anna mulle tilaisuutta. Olin niin rikki niihin aikoihin, ku tavattiin ja oltiin yhteydessä. En antanu olla rauhassa, enkä ymmärtänyt juuri mitään muutakaan. Nyt sit vaan mietin ja kehittelen mielessäni juttuja. En tiedä koska tohdin sanoa ääneen. Ku pelkään sen olevan turhaa ja toivotonta. No, ei mulla mihinkään kiire ole. Kai tää joskus tulee valmiiks. Tavalla tai toisella. Onneks on elämässä muutakin sisältöä ja asiat kutakuinki kohdallaan. Hellyys ja läheisyys puuttuu, mut kyllä mä sen kestän. Hauskaa kevään jatkoa kaikille, merkkiin katsomatta. Ja on tosiaan virheemme kaikilla...


      • homps
        Kalanaikkonen kirjoitti:

        Kiitos ihmiset ihanista viesteistänne. En tiedä miten tosissanne olitte, mut luulin saavani lähinnä sen tyylistä vastausta, et unohda koko juttu, anna olla, ei kannata jne. Nämähän oli oikein kannustavia!! Ja miten joku senki siitä luki rivien välistä, et se tosiaan on I-H-A-N-A!! En vaan tiedä olenko jo mokannu koko jutun niin et se ei enää anna mulle tilaisuutta. Olin niin rikki niihin aikoihin, ku tavattiin ja oltiin yhteydessä. En antanu olla rauhassa, enkä ymmärtänyt juuri mitään muutakaan. Nyt sit vaan mietin ja kehittelen mielessäni juttuja. En tiedä koska tohdin sanoa ääneen. Ku pelkään sen olevan turhaa ja toivotonta. No, ei mulla mihinkään kiire ole. Kai tää joskus tulee valmiiks. Tavalla tai toisella. Onneks on elämässä muutakin sisältöä ja asiat kutakuinki kohdallaan. Hellyys ja läheisyys puuttuu, mut kyllä mä sen kestän. Hauskaa kevään jatkoa kaikille, merkkiin katsomatta. Ja on tosiaan virheemme kaikilla...

        Koskaan ei ole liian myöhäistä ravun kanssa! Toista yhtä anteeksi antavaa merkkiä saat hakea ja olen ihan varma, että jos aidosti omana itsenäsi menet ja puhut suoraan sydämestäsi rapumiehesi taatusti ymmärtää.

        Toivottavasti pääsette vielä takaisin yhteen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe