lehti takas!

hhhg

No niin!Nyt canal teki sitten viimeisen tempun!
Kiva kun ei näe ohjelmia mistään!
Kuka jaksaa käydä netissä joka päivä lukemassa mitä kanavilta tulee!
No ohjelma tarjontakin on sellaista paskaa nykyään,pelkkää draamaa päivästä toiseen.
Urheilu oli ainut mitä sieltä voisi katsoa!
Hinnatkin nousee joka vuosi!
NO LOPETIN KOKO PASKAN TÄNÄÄN!!
TEHKÄÄ MUUT SAMOIN!!!"säästetään näin luontoa enemmän"
Vittu mikä syy!!!!

11

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekitalo

      ..tekee kun ei sitä tarvitse kaikki ohjelmat näkee esim. Katsosta ,Seiskasta ym. julkaisuista ja tietenkin netistä ja paljon helpommin.
      Aivan oikea homma nyt voidaan panostaa nekin isot rahat ohjelmiin.
      Ja toisekseen toinen ohjelma lehti säilyy mutta senkin voi lopettaa.

      • hhjjhjhj

        Mitä järkeä on tilata katsoa tai seiskaa ja maksaa vielä lisää paskoista lehdistä?
        Jos kehtaa pyytää 45 euroa kuukaudessa siitä paskasta mitä canal plussalta nykyään tulee niin olisi syytä saada ohjelma lehti että löytäisi edes sen yhden filmin joka ei ole draamaa!!!
        Sieltä ei muuta nykyään tulekaa!


      • toinen lehti??

        Et kai tarkoita Canal Digitalin lehteä? Ei sillä ole mitään tekemistä Canal lehden kanssa!!! Koittakaa nyt viimein tajuta että ne ovat kaksi ERI FIRMAA! Nimien samanlaisista etuosista huolimatta. Pitänee kai ehdottaa Canal Digitalille että muuttavat nimensä ainakin Suomen alueella takaisin CTV:ksi koska Suomi-kansa on niin junttikansaa ettei osaa erottaa kahta eri firmaa vain siksi että etuosa on sama.


      • Ekitalo
        toinen lehti?? kirjoitti:

        Et kai tarkoita Canal Digitalin lehteä? Ei sillä ole mitään tekemistä Canal lehden kanssa!!! Koittakaa nyt viimein tajuta että ne ovat kaksi ERI FIRMAA! Nimien samanlaisista etuosista huolimatta. Pitänee kai ehdottaa Canal Digitalille että muuttavat nimensä ainakin Suomen alueella takaisin CTV:ksi koska Suomi-kansa on niin junttikansaa ettei osaa erottaa kahta eri firmaa vain siksi että etuosa on sama.

        ..mutta mitä sillä on merkitystä kun samat kanavat siinä on mitä näkyy CANAL paketeissa sillä erotuksella ,että tässä lehdessä ei ole Canal ohjelmia laisinkaan vaan kaikkia muita kanavia.
        Sempä vuoksi senkin voi poistaa.


      • siitä syystä
        Ekitalo kirjoitti:

        ..mutta mitä sillä on merkitystä kun samat kanavat siinä on mitä näkyy CANAL paketeissa sillä erotuksella ,että tässä lehdessä ei ole Canal ohjelmia laisinkaan vaan kaikkia muita kanavia.
        Sempä vuoksi senkin voi poistaa.

        että juuri noiden muiden kanavien takia on hyvä että se Canal Digitalin oma ohjelmalehti on olemassa. Se kun palvelee Perhe- ja Viihdepaketin tilaajia. Jos sinä olet pelkästään Canal paketin tilaaja ja olet närkästynyt (ymmärrettävästä syystä kyllä) Canal lehden lopettamisesta niin miksi muka pitäisi poistaa Canal Digitalin lehti josta näkee kaikki muut kanavat? Voithan sä irtisanoa Canal Digitalin asiakkuutesi jolloin se lehtikin lakkaa tulemasta, mutta ei ole syytä lopettaa sitä muilta tilaajilta vain siksi ettei Canal kanavien tietoja siinä ole.


      • Ekitalo
        siitä syystä kirjoitti:

        että juuri noiden muiden kanavien takia on hyvä että se Canal Digitalin oma ohjelmalehti on olemassa. Se kun palvelee Perhe- ja Viihdepaketin tilaajia. Jos sinä olet pelkästään Canal paketin tilaaja ja olet närkästynyt (ymmärrettävästä syystä kyllä) Canal lehden lopettamisesta niin miksi muka pitäisi poistaa Canal Digitalin lehti josta näkee kaikki muut kanavat? Voithan sä irtisanoa Canal Digitalin asiakkuutesi jolloin se lehtikin lakkaa tulemasta, mutta ei ole syytä lopettaa sitä muilta tilaajilta vain siksi ettei Canal kanavien tietoja siinä ole.

        ..mikä liittyy Canalin lehtiin koska minulla ei ole mitään käyttöä niillä lehdillä ne menee suoraan kierrätykseen ja minun puolesta ne saakin poistaa koska luen ohjelmatiedot muista lehdistä.
        Ainoa asia mikä vois tietenkin näin maksajana muuttua hinnat olla alempana mutta mitään ei saa jos ei maksa.
        Varsinkin nuo huippu-urheilu sarjat NHL,Valioliiga Serie A, Sm-liiga,Alssvenskan,Elitserien,Maajoukkueen MM-karsinnat ovat kyllä kalliita.


      • poistaa!!
        Ekitalo kirjoitti:

        ..mikä liittyy Canalin lehtiin koska minulla ei ole mitään käyttöä niillä lehdillä ne menee suoraan kierrätykseen ja minun puolesta ne saakin poistaa koska luen ohjelmatiedot muista lehdistä.
        Ainoa asia mikä vois tietenkin näin maksajana muuttua hinnat olla alempana mutta mitään ei saa jos ei maksa.
        Varsinkin nuo huippu-urheilu sarjat NHL,Valioliiga Serie A, Sm-liiga,Alssvenskan,Elitserien,Maajoukkueen MM-karsinnat ovat kyllä kalliita.

        Mulle ei tuu mitään muita ohjelmalehtiä ja netistä en jaksa käydä kaivelemassa jokaisen kanavan tietoja, on paljon kätevämpää lukea ohjelmatiedot vaikka sohvan päällä rötköttäen lehdestä! Siksi ohjelmalehtiä EI saa poistaa, en usko että olen ainoa joka on tätä mieltä.


      • muista lehdistä
        Ekitalo kirjoitti:

        ..mikä liittyy Canalin lehtiin koska minulla ei ole mitään käyttöä niillä lehdillä ne menee suoraan kierrätykseen ja minun puolesta ne saakin poistaa koska luen ohjelmatiedot muista lehdistä.
        Ainoa asia mikä vois tietenkin näin maksajana muuttua hinnat olla alempana mutta mitään ei saa jos ei maksa.
        Varsinkin nuo huippu-urheilu sarjat NHL,Valioliiga Serie A, Sm-liiga,Alssvenskan,Elitserien,Maajoukkueen MM-karsinnat ovat kyllä kalliita.

        samoja tietoja kuin ohjelmalehtisessä (oli nimi sitten mikä vaan niminipottajat) esim mistä lehdestä löytyy kuukauden eteenpäin viimeiset esitykset, kaikki ensi-illat ja paljon muutakin tietoa kuin pelkän ohjelman nimi. Kertokaa sen lehden nimi; ei ole Seiska eikä Katso, sillä niiden tiedot ovat melko vähäisiä. Eli palvelu huononi huomattavasti. Tosin me suomalaiset tyydymme kiltisti tälläiseen(emme ole Ranska), korkeintaan hieman mutisemme. Minä konkreettisesti lopetin tilauksen, mutta se oli minun ratkaisuni.


      • puhun asiaa
        muista lehdistä kirjoitti:

        samoja tietoja kuin ohjelmalehtisessä (oli nimi sitten mikä vaan niminipottajat) esim mistä lehdestä löytyy kuukauden eteenpäin viimeiset esitykset, kaikki ensi-illat ja paljon muutakin tietoa kuin pelkän ohjelman nimi. Kertokaa sen lehden nimi; ei ole Seiska eikä Katso, sillä niiden tiedot ovat melko vähäisiä. Eli palvelu huononi huomattavasti. Tosin me suomalaiset tyydymme kiltisti tälläiseen(emme ole Ranska), korkeintaan hieman mutisemme. Minä konkreettisesti lopetin tilauksen, mutta se oli minun ratkaisuni.

        En mielestäni mitenkään nipota kun haluan erottaa nuo kaksi eri yhtiötä. Nimittäin Canal Digital ei voi mitään sille että C More entertainment lopettaa oman Canal lehtensä, Canal Digitalin lehdestä ei ole ollut mitään lopetuspuheitakaan joten mitäpä jos LOPULTAKIN lopettaisitte tuon sekoilun ja lakkaisitte syyttämästä nipottamisesta koska tehän tässä mokaatte jos heitätte nuo kaksi eri firmaa sekaisin ja syyttelette väärää firmaa lehden lopettamisesta!!!


      • tarjonnan tulevan jälleen
        poistaa!! kirjoitti:

        Mulle ei tuu mitään muita ohjelmalehtiä ja netistä en jaksa käydä kaivelemassa jokaisen kanavan tietoja, on paljon kätevämpää lukea ohjelmatiedot vaikka sohvan päällä rötköttäen lehdestä! Siksi ohjelmalehtiä EI saa poistaa, en usko että olen ainoa joka on tätä mieltä.

        elokuusta lähtien:)turha sitä täällä on purnata


    • urpo12345678

      sieltähän tulee toinen lehti tilalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe