Eli tietäisikö joku missä 120:sen (6x6 tai 4.5x6) rullafilmin kehitys onnistuisi tampereen seudulla
tai muualta postin välityksellä (ns. pussikuvat)?
Kiitoksia jo etukäteen...
120:sten kehitys tre/posti
Samppan
5
2153
Vastaukset
Itse olen kehityttänyt 6x6 diat kyseisessä firmassa postin kautta ja palvelu toimii hyvin ja laatu on hyvää. Aion lähettää myös vasta kuvaamani 6x6 värifilmin sinne.
- Hoo Koo
http://www.valokuvia.fi/
Ammattipaikka. - tai sinne päin
taitaa myös kehittää 110, 120 jne...
- Samppan
Joo, kiitoksia. Eiköhän näistä löydy sopiva.
Nyt ei muuta kun Holga räpsymään :P - .......
Samppan kirjoitti:
Joo, kiitoksia. Eiköhän näistä löydy sopiva.
Nyt ei muuta kun Holga räpsymään :PNe kehittää Tuomiokirkonkadun liikkeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815