Jotain uutta petipuuhiin?

tyttö~~

Poikaystäväni on jo vähän aikaa vihjaillut että haluaisi jotain uutta sänkypuuhiin. Olemme kokeilleet ainoastaan lähetyssaarnaajaa ja ratsastusta sekä suuseksiä. Kokeilimme myös takaapäin, mutta se jäi yritykseksi. Mistä johtuu? Olen jälkeen päin miettinyt että olenko ollut jotenkin väärässä asennossa, kun jätkäni ei saanut työnnettyä sisään. :I

Sitomisleikkejä emme ole päässeet vielä kokeilemaan, mutta olemme keskustelleet asiasta ja tahtoisimme molemmat kokeilla.. Poikaystäväni haluaisi että alistaisin häntä, mutta en oikein tiedä miten. Neuvoja?

Olemme molemmat kokeilunhaluisia, mutta molemmilla myös ekat seksikumppanit vaikka olemme molemmat jo parikymppisiä. Eli kokemusta ei ole juuri ollenkaan. Mitä uutta voisi keksiä?

9

9819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös melko kokematon

Ensimmäiseksi tulee mieleen keskinäinen luottamus ja asioista puhuminen, kaikki kun ei tykkää kaikesta tms. Mutta jos suoraan vihjeitä annetaan niin näistä asioista ainakin täälläpäin tykätään:

Sitominen, välineitä siihen löytyy vaikka millä mitalla, mielestäni parhaita ovat pehmustetut tarraperustaiset kahleet. Pysyvät kiinni, eivät hierrä ja ovat helppoja käyttää. Niitä on saatavissa monenlaisia ja eivätkö ole kauhean kalliita.

Toiselta silmien peittäminen, lähinnä yhdistettynä sitomiseen. Antaa ihan toisia ulottuvuuksia kun yksi aisti on poissa pelistä.

Piiskaaminen jossain määrin toimii, läpsiminen tms. Vain mielikuvitus on rajana välineissä, mutta isojen markettien urheiluosastolta löytää ratsupiiskoja :)

Roolileikkejä, eroottisia asusteita, seksivälineitä, maku/haju kondomeita/liukuvoiteita/hierontäöljyjä, kynttilöitä...

Tarvitseeko seksin olla aina yhdyntää, suuseksin lisäksi masturbaatio voi olla toimivaa. Joko toisen runkkaaminen tai ainoastaan katselu, toimii jos seksuaaliset halut eivät juuri silloin kohtaa. Naiselle vinkkinä miehen eturauhasen hieronta samalla, edelleen kaikki eivät tykkää, mutta hullu jättää kokeilematta :)

Menepä vaikka johonkin laajaa nettikauppaan katsomaan mitä kaikkea on tarjolla, sen suuremmin mainostamatta www.finland-shop.net Sieltä ainakin löytää alkuun kaikennäköistä kohtuu huokeasti ;)Ennakkoluulottomasti vaan kokeilemaan ja mielikuvitusta kehiin!

• seksi on hauskaa

on lupa nauraa ja hullutella mielin määrin, kunhan otetaan molempien toiveet huomioon :) Kun nainen nauraa rakastellessa oikein hersyvästi, niin se kuulemma tuntuu miehen kalussa pimpan välityksellä, näin ainakin exmies sanoi. Enemmän iloa ja hauskanpitoa sänkyyn =)

• Eve 31

Olen ylipainoinen ja kärsin siitä. Olen naimisissa ja mulla on kolme lasta. Etsin kuitenkin jotain muuta. Näin subtv:stä 30.4. Biseksuaaliset tytöt, ja olen senjälkeen kateellinen sille tummalle naiselle. Hän rohkeni menemään bi-baarille tapaamaan muita naisia, vaikka sillä oli komea poikaystävä kotona. Ja poikaystävällä oli komea 23-senttinen penis!

• Etsien

Eve haaveiletko siitä 23cm vai sinne bi baariin menosta. Haaveet ja unelmat ovat tehty toteutettavaksi jos olet katsonut neloselta ma 19.00 Nätti nakuna ohjalman ei ylipaino ole ongelma.Miehet ainakin tykkää rehevimmistä naisista.Toivottavasti löydät etsimäsi.

• eedvard koponen
        Etsien kirjoitti:

Eve haaveiletko siitä 23cm vai sinne bi baariin menosta. Haaveet ja unelmat ovat tehty toteutettavaksi jos olet katsonut neloselta ma 19.00 Nätti nakuna ohjalman ei ylipaino ole ongelma.Miehet ainakin tykkää rehevimmistä naisista.Toivottavasti löydät etsimäsi.

Mulla on 28-senttinen.

• noitahan on

hankitte lateksilakanat sänkyyn, tuntuu silkiltä paljaalla iholla mutta ei likaannu leikeissä. nainen hankkii vyödildon (strap-on) ja käsiraudat. Eiköhän noilla pääse alkuun: laitat kundin kädet seläntaakse käsiraudoilla ja panet strap-on:illa perseeseen.

Samaa voi kokeilla toisinkinpäin eli nyt ei tarvita strap-on:ia, paina lantiota mutkalle alaspäin niin takaakin onnistuu, ja liukuvoidetta avuksi jos tarvitsee.

• Kevyt aloitus

Jos ootte kuitenkin vielä melko alussa tossa seksielämän laajennusprojektissanne niin ei ehkä kuitenkaan kannata alottaa piiskauksesta ja strap-oneista... Miehen alistamisen voi aloittaa melko luontevasti ratsastuksen yhteydessä. Määrää naisena rytmin, hidastaa, nopeuttaa, kiusoittelee niin että hieroo munanpäätä huulille muttei päästä sisään, voi käskee miestä olemaan paikallaan jos yrittää työntää luvatta vastaan jne. Voi kevyesti purra kaulaa. Miestä voi tarttuu napakasti tukasta ja painaa rintaa suulle. Voi pitää miestä ranteista kiinni. Voi siirtyä miehen kasvojen ylle nuoltavaksi. Miestäkin voi hyvin läimäytellä pepulle. Onhan noita tapoja, siitä vaan mielikuvitusta kehiin.

• --mies--

Ei ehkä kannata aloittaa sitomisleikkejä kovin rajusti. Ottakaa sellainen pikkutuhma aloitus ;)

Sitomiseen voi käyttää vaikka huiveja tai kylpytakin vyötä. Piilota välineet etukäteen sängyn lähelle, että ne ovat nopeasti saatavilla. Ole aktiivinen ja sopivalla hetkellä vain sidot poikaystäväsi kädet sängyn päätyyn.

Sen jälkeen älä suinkaan ala heti naimaan häntä, vaan aloitat kiusoittelun ja hänen kiihottamisen. Sopivan flirttaileva ja itsevarma ote ja pistä vaikka stay upit jalkaan. Kyllä pitäisi miehen tykätä =) Voit käyttää apuna kiusaamisessa vaikka jääpaloja tai höyheniä. Vain mielikuvitus on rajana. Kyllä sä osaat!

• Joku vaan. ;D

No kokeileppa poikafrendis kanssa vaikkapa, 69- asentoa ja kaikenlaiset liukugeelit ja sellatteet romanttiset koristeet olisivat hyvä uudistus sänkypuuhiinne. Esim. Seksilelut olisivat hyviä. =^_^=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe