Että Simpsonit-elokuva aiotaan dubata suomeksi
kuulin huhun
3
502
Vastaukset
- Simpsonsfani
Ai siis, että sitä englanninkielistä versiota ei tule ollenkaan vaan pelkästään dupattu. Toivottavasti ei, sillä en usko, että dupattu versio olisi yhtä hyvä. Saattaisi olla vähän outoa kuunnella niitä suomeksi. Ois se ehkä kiva kokeilla, mutta ei mieluusti tuota elokuvaa sillä (mahdollisesti) pilata...
Ja mitenkähän Homerin Do'h suomennettaisiin? ;=)- poce
Auuh!!!!
- 9034ju0t
Kysyin levittäjältä, niin vastaus oli, että originaali versio tullaan näkemään Suomessa, ja dubattua versiota jaetaan suurimpiin kaupunkeihin muutama kappale
(Kun tilanne varmistui, niin se herätti kiinnostuksen katsoa myös dubattu versio originaali- version lisäksi ihan mielenkiinnosta sitten joskus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929