Huulet turpoavat

päätä särkee

Onko kellään kanssakärsijällä samaa, kuin minulla ! Huulet nimittäin turpoavat aika-ajoin jostain kumman syystä.Olisko aurinko? Huuleni kylläkin turpoavat ihan sisäpuoleltakin ja koko suu on arka.En voi syödä juuri mitään,sillä kaikki kirvelee.Silmätkin ovat turvoksissa ja nenän vierusta juuri silmän alla.Samaan aikaan, kun nämä ilmaiset botox-huulet alkavat turvota ja sykkiä ja kutista ja kirvellä, otsaani tulee kummallista pikku näppylää. Päänsärystä päättelen, että koko "kaali" on turvoksissa.Kuka osaisi kertoa jotain, kun lääkäritkin ovat ulalla.ApuA!

7

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allerginen...

      Olet allerginen jollekin ruoka-aineelle. Alapa seurata, mitä syötyäsi huulissa alkaa tuntumaan kummalliselta.

      • mulla sama

        Parasta yrittää itse selvittää. Taisit jo käydä lääkärissä. Voihan tehdä testejä. Kaikki ei selviä testeistä.
        Mausteet, hajusteet, kemikaalit ym. ympäristökemikaalit tekevät minulle suun ja huulien turvotusta. Silmät tikkuja täynnä. Päätä särkee.
        Lopuksi turpoan kokonaan monta kiloa. Yskin ja tulee vatsakramppi. Vatsa löysäksi. Lopenuupunut ja mentävä levolle.

        Vältän ärsytyksiä parhaan taitoni mukaisesti.


      • itselläni ainakin on,
        mulla sama kirjoitti:

        Parasta yrittää itse selvittää. Taisit jo käydä lääkärissä. Voihan tehdä testejä. Kaikki ei selviä testeistä.
        Mausteet, hajusteet, kemikaalit ym. ympäristökemikaalit tekevät minulle suun ja huulien turvotusta. Silmät tikkuja täynnä. Päätä särkee.
        Lopuksi turpoan kokonaan monta kiloa. Yskin ja tulee vatsakramppi. Vatsa löysäksi. Lopenuupunut ja mentävä levolle.

        Vältän ärsytyksiä parhaan taitoni mukaisesti.

        ja oireet lievempiä. En uskaltaisi olla ilman sitä, koskaan ei tiedä turpoaako nielu...ja siitä on tosiaankin sitten leikki kaukana.
        Itselläni on 3 kynää, onpahan ainakin sitten joku niistä aina mukana.


      • turbohuuli
        itselläni ainakin on, kirjoitti:

        ja oireet lievempiä. En uskaltaisi olla ilman sitä, koskaan ei tiedä turpoaako nielu...ja siitä on tosiaankin sitten leikki kaukana.
        Itselläni on 3 kynää, onpahan ainakin sitten joku niistä aina mukana.

        Kerro heti,mikä on tuo kynäjuttu.Saako sen reseptittä?Olen nyt saanut passituksen Allergiasairaalaan testeihin ja kasvoihin ei sitten muuta kuin Aqualania!


      • allergikko
        turbohuuli kirjoitti:

        Kerro heti,mikä on tuo kynäjuttu.Saako sen reseptittä?Olen nyt saanut passituksen Allergiasairaalaan testeihin ja kasvoihin ei sitten muuta kuin Aqualania!

        minullakin on sellainen. Vaatii reseptin. Lisätietoa löydät vaikka Yliopiston Apteekin nettisivuilta. Yhden annoksen hinta on KELA-korvauksen jälkeen muistaakseni siinä 35 euron paikkeilla, itselleni ainakin halpa hinta,hengestä.


      • vaan injektio?
        allergikko kirjoitti:

        minullakin on sellainen. Vaatii reseptin. Lisätietoa löydät vaikka Yliopiston Apteekin nettisivuilta. Yhden annoksen hinta on KELA-korvauksen jälkeen muistaakseni siinä 35 euron paikkeilla, itselleni ainakin halpa hinta,hengestä.

        infektio tarttuu toisiinkin,injektio pistetään ihon alle


    • ongelma...

      huulet turpoavat ja myös sisäpuolelta. Hampaiden peseminen on vaikea, hammastahna ärsyttää ja valkosipuli ei voi syödä. Lisäksi naamaan tulee pieni turvonneita paiseita. Tätä alkaa yleensä heinäkuussa mutta nyt on jo oireita. On kiva kun on niin kaunis ja kesäinen olo : (

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe