AC/DC -levy tammikuussa

mesta

http://www.mesta.net/musa/uutiset/
08.05.2007 10:59

AC/DC -levy tammikuussa?

AC/DC:n fanisivusto ac/dc highway to hell kertoo luotettavilta tahoilta saamaansa sisäpiiritietoa. AC/DC:n uusi kokopitkä olisi tulossa markkinoille tammikuussa 2008 ja tämän jälkeen olisi vuorossa maailmankiertue.

Bändillä on työn alla myös mittava DVD-paketti. Syksyllä kauppoihoin tarkoitettu live-kokonaisuus tulisi sisältämään 2 kiekon verran yhtyeen live-vetoja. Toisella kiekolla laulajana olisi Bon Scott ja kakkoskiekko sisältäisi nykyisen vokalistin Brian Johnsonin johdolla esitettyä konserttimateriaalia.

13

3870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bon lives

      Siitä saitte kaikki anusholet, jotka epäilitte bändin lopettaneen...

    • Ennen kuin näen

      Näitä juttuja on mennyt ja tullut vuosien saatossa niin paljon, etten usko ennen kuin kuulen jotain virallista. En usko, vaikka kuulisin sen Brian Johnsonilta. Hänen arvionsa ovat kusasseet jo viimeiset kolme vuotta.

      Olisihan toki hienoa, mikäli huhu pitäisi paikkansa.

    • AD/HD

      No kyllähän noita huhuja liikkuu noilla sivuilla kaikenlaisia. Jos vaikka AC/DC bändi itse ilmoittaisi uudesta levystä ja sen jälkeen olevasta kiertueesta julkisesti niin ei sitä voisi muuta kun uskoa. Mutta luupenpa vaan että tuo on pelkkä mainoskikka ja jonkun tosi "hieno" älynväläys mennä keksimään taas tarina uudesta levystä. No, ken tietää, olisihan se saatanan hienoa jos Accadacca tulisi vaikka tänne Suomeenkin keikkailemaan. =/

      • problem child

        Kyseistä "huhua" uutisoitiin eilen useammalla eri verkkosivuilla. Toivotaan että uutinen pitää paikkansa edes joiltain osin. Itse "irrottelen" vasta sitten kun asiaan saadaan vahvistus virallisemmalta taholta eli levy-yhtiöltä tai bänsiltä (Malcolmilta) itseltään!


      • TheRiffiman92
        problem child kirjoitti:

        Kyseistä "huhua" uutisoitiin eilen useammalla eri verkkosivuilla. Toivotaan että uutinen pitää paikkansa edes joiltain osin. Itse "irrottelen" vasta sitten kun asiaan saadaan vahvistus virallisemmalta taholta eli levy-yhtiöltä tai bänsiltä (Malcolmilta) itseltään!

        Seuratkaa MTV Newsiä telkkarista tänään. Sielläkin jo hehkutetaan uudesta dvd-paketista ja levystä. Nyt kyllä alkaa tuntua siltä että jotain alkaa tapahtua vaikka virallistahan se ei vielä ole.


      • pseudonyymi.
        problem child kirjoitti:

        Kyseistä "huhua" uutisoitiin eilen useammalla eri verkkosivuilla. Toivotaan että uutinen pitää paikkansa edes joiltain osin. Itse "irrottelen" vasta sitten kun asiaan saadaan vahvistus virallisemmalta taholta eli levy-yhtiöltä tai bänsiltä (Malcolmilta) itseltään!

        Totta se on! AC/DC on lopettanut!


    • Albert Young

      VOiha persee suti ny alkaa näyttää nii valosalta että että!!!!!!!!!!!!! ku kerra jo mones eri paikassa on samaa informaattioo

      • Mangus

        Juu niinhän sitä hehkutetaan, vaan näinhän ne jutut netissä leviää kuin kulovalkea. Itsestänikin tuntuu, että tässä on nyt enemmän perää kuin aikoihin, mutta ennen kuin bändi tai levy-yhtiö vahvistaa on syytä olla nuolaisematta.


      • rokki-kukko
        Mangus kirjoitti:

        Juu niinhän sitä hehkutetaan, vaan näinhän ne jutut netissä leviää kuin kulovalkea. Itsestänikin tuntuu, että tässä on nyt enemmän perää kuin aikoihin, mutta ennen kuin bändi tai levy-yhtiö vahvistaa on syytä olla nuolaisematta.

        acdcpower.net 05-07-07 17:43

        "Well, to be accurate, this information has been given to the Spanish AC/DC fan club by Sony Spain."

        "On Wednesday I'll call the AC/DC product manager at Sony France to try to know more about it."


        05-09-07 15:32

        "Hello Guys, I phoned to Sony France today and they confirm the info. But they can't tell me more because they are waiting for additional informations."

        Cheers

        ACDCyril


      • dirtydeeds
        rokki-kukko kirjoitti:

        acdcpower.net 05-07-07 17:43

        "Well, to be accurate, this information has been given to the Spanish AC/DC fan club by Sony Spain."

        "On Wednesday I'll call the AC/DC product manager at Sony France to try to know more about it."


        05-09-07 15:32

        "Hello Guys, I phoned to Sony France today and they confirm the info. But they can't tell me more because they are waiting for additional informations."

        Cheers

        ACDCyril

        tässähän rupee ihan jännittämään kuin olis joulupukki tulossa!! itse olen kolmekyppinen AC/DC:tä yläasteelta asti fanittanu. Livenä nähny 2000 ja 2001. 96 olin harmikseni palvelemassa isänmaata. Päätin vain eilen että jos ja kun äijät seuraavam kerran rundaa menen katsomaan aivan sama minne Eurooppaankin jos jostain syystä Suomi jäis väliin.Maksoi mitä maksoi. Vaikka ovat kyllä jossain haastattelus sanoneent tulevansa aina Suomeen kun ovat isommalla kietueella.
        Sattuuko kukaan muuten olemaan nähnyt AC/DC:tä kulttuuritalolla -77? siellä oli kait jotain mellakointia ollut koska porukka oli luullut että soitto tulee playbackina koska Anguksella oli ensimmäisinä maailmassa käytössä langaton kitara.


      • hevimies 76
        dirtydeeds kirjoitti:

        tässähän rupee ihan jännittämään kuin olis joulupukki tulossa!! itse olen kolmekyppinen AC/DC:tä yläasteelta asti fanittanu. Livenä nähny 2000 ja 2001. 96 olin harmikseni palvelemassa isänmaata. Päätin vain eilen että jos ja kun äijät seuraavam kerran rundaa menen katsomaan aivan sama minne Eurooppaankin jos jostain syystä Suomi jäis väliin.Maksoi mitä maksoi. Vaikka ovat kyllä jossain haastattelus sanoneent tulevansa aina Suomeen kun ovat isommalla kietueella.
        Sattuuko kukaan muuten olemaan nähnyt AC/DC:tä kulttuuritalolla -77? siellä oli kait jotain mellakointia ollut koska porukka oli luullut että soitto tulee playbackina koska Anguksella oli ensimmäisinä maailmassa käytössä langaton kitara.

        Joo tekis itekki mieli kattoo ac/dc:tä ulkomaille,kun suomen keikat ei riitä,lisää pitäis saada.Onkohan mitään mitään faniporukoita käyny ulkomail kattoo keikkoja?Olis kiva tietää jos jotain yhteismatkoja olis.


      • dirtydeeds
        hevimies 76 kirjoitti:

        Joo tekis itekki mieli kattoo ac/dc:tä ulkomaille,kun suomen keikat ei riitä,lisää pitäis saada.Onkohan mitään mitään faniporukoita käyny ulkomail kattoo keikkoja?Olis kiva tietää jos jotain yhteismatkoja olis.

        olen samaa mieltä. Olishan se kiva lähteä samanhenkisellä porukalla reissun päälle. Pakko mennä kyllä jos suomeen tulevat norkoileen hotellin nurkalle nimmareita ja tapaamaan eläviä legendoja


    • ukkosta radalla

      ACDC alkaa 2008 äänittää uusia piisejä.
      uskoisko?
      alkaa olla vähissä luottamus huhuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8531
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1166
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1010
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      684
    Aihe