Ihmiset jotka voivat melko vapaasti valita autonsa päätyvät usein Volvoihin. Tästä on selkeänä osoituksena Volvon erittäin suuri osuus työsuhdeautojen joukossa. Hyvänä esimerkkinä voisi mainita myös paavin. Saksalaissyntyisen paavi Benedictus XVI virka-auto on Volkswagen Phaeton – limusiini. Kesällä 2006 Paavi vaihtoi aiemmin henkilökohtaisessa käytössään olleen 1999 vuosimallin VW Golfinsa uuteen Volvon V8-moottorilla varustettuun XC90-malliin.
Lisää asiasta:
http://arvoposti.blogspot.com/2007/05/min-pyrin.html
Volkswagen vs Volvo
9
1162
Vastaukset
- AllWheelDrive
Minulla ei ole mitään Volvoa vastaan, itsellänikin on sellainen ollut ja oli autona ihan O.K. Mielestäni on kuitenkin arveluttavaa kopioida suoraan Volvon markkinointiviestintää näille sivuille "keskustelun pohjaksi". Esittämäsi asia oli lähes sanatarkasti taannoisessa Volvo-viestissä.
- Arvo Posti
Itselläni on Volvo ja olen siihen myös tyytyväinen. Tottahan minullekin Volvoviesti tulee. Ja on myös totta, että kirjoittamistani asioista on myös siinä lehdessä mainittu. Kirjoituksen asioista on päällekkäin myös monen muun artikkelin ja nettisivuston kanssa.
Ei kai kukaan kuvitellut minun itse keksineen Volvon historiikkia?
Olen tyytyväinen Volvo-käyttäjä joka on innostunut kirjoittamaan autoilusta (myös muista merkeistä), kuitenkin omin sanoin, mutta asioita lainaten. Näinhän ne toimittajatkin tekevät…
Sanatarkasti tässä ei ole kopioitu. Kyllä kait näissä muissakin kirjoituksissa Volvo-palstalla on Volvon markkinointiviestintää sivuttu… - Ritu Vaan.
Katsoin linkin takana olevan blogin. Oikein kivan näköinen ja monta mukavaa juttua oli siellä. Ei tämä volvojuttu mielestäni mikään kopio ollut. Ehkä kirjoittaja on jonkin sortin Volvo-uskossa, mutta sehän vain on ymmärrettävää :)
Tai olihan siinä samoja asioita kuin Volvon lehdistötiedotteissakin on, joten näet varmaankin samoja ja saman sisältöisiä juttuja myös lehdissä ja muissamedioissa. Aihehan on nyt ajankohtainen; Volvo 80 vuotta.
Muutenkin tuntuu erikoiselta, jos aletaan hyvää ja mielenkiintoista juttua tuollalailla tölvimään. Täällä Suomi24:lla on niin paljon törkyä, että kyllä näitä asiallisia juttuja lisää haluaisin.
- siitä,
että monessa firmassa pitää liisarit valita aika lyhyeltä listalta. Esim minulle tarjottiin ties mitä audia ja volvoa ja muuta peuskinneriä, mutta Jaguaria, Bemaria tai Alfaa ei annettu. Siksi piti ostaa kaupasta.
Eli Bilian markkinoinnista johtuu, ei juuri muusta. - hulppealla fiatilla
Luin tuossa syksyllä Mobilisti-lehdestä ison Fiat 130 3,2 V6:n koeajon. Siinä mainittiin että sellaisella liikkui myös paavi (olikohan siihen vaihdettu V8-moottori). Tuollainen 130-malli voitti aikanaan TM 20/75 -vertailun, jossa oli mukana automaattivaihteiset "isot eurooppalaiset V6:set", mm. Volvo 264. Olihan tosin Fiat ryhmän suurin, kallein ja tehokkain.
- se nykyään
minkähänlainen kiesi sillä edellisellä paavilla on nykyään...
- P.O. Lakki
Sokotan jälkeen fiiukin tuntui premiumilta?
- hulppealla fiatilla
P.O. Lakki kirjoitti:
Sokotan jälkeen fiiukin tuntui premiumilta?
Tosiasia on että Fiatilla oli mallistossaan 1960-luvun alusta vuoteen 1977 edullisten mallien ohella myös Volvoista kalliimpia malleja tarjolla! Silloin fiiulla meni todella hyvin, oli ns. "euroopan autokuningas".
- entinen volvo mies
volvo=korjaamo suhde on taattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532335Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271374Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551082Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1761035- 98963
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13950- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10843