Nyt on taas kevät paljastanut Savonlinnankin rannoilta pahimmat puolensa. Rannoilla lojuu jos jonkunlaista roskapussia, pulloa ja paperia, jopa kipattuja purkujätekuormia!!
Mikä kumma laittaa ihmisen tekemään tuollaista vaikka kaupungin järjestämä jäteastia on eräässäkin venerannassa 10m päässä. Ei ole kovinkaan kaunis näky, kun varikset ovat tyhjentäneet roskapussin sisällön 10 neliömetrin alalle ympäristöön.
Ettekö te umpiluupäät osaa arvostaa tätä kaunista luontoa joka meille on annettu?? Kaikilla ei ole Savonlinnan veroisia rantoja joissa ulkoilla, pitääkö nekin sotkea!!
Häpeä roskaaja!!
19
1523
Vastaukset
- Magnetar
Jospa sanktioita kiristettäisiin ja annetaisiin vaikkapa vihjepalkkio vasikoille roskankylväjäin ilmiannosta?
Ainahan joku on jossain kytiksella. Ja työttömille tulisi samalla uusi, antoisa harrastus. ;) - joku vaan
koiranpaskat,täällä meilläpäin on joku nerokas keksinyt kerätä ne läjät pussiin,mutta heittää ne pussit sitten tien laitaan!
Siistimmät ne läjät on siellä sellaisenaan kuin ne valkoisena kirkuvat pussit siellä ojassa.Ja kun ne heitetään vielä samaan paikkaan,niin niitähän on oikein kymmenittäin sitten.ÄRSYTTÄÄ helekutisti. Hyvä Remuelkku, olen 100% samaa mieltä!
On se vaan jumalauta kumma ettei ihmiset osaa arvostaa mitä Savonlinnan luonto ja rannat tarjoavat.
Pitää mennä roskaamaan ja sotkemaan paikat ilman minkäänlaista käsitystä. Kyllä nykyaikana joillain ihmisillä on suoraansanottuna kusta päässä.
Käyttäkää järkeänne hyvät ihmiset! Jos teille on sitä yhtään suotu. Mielestäni roskaajat voisi sitoa päiväksi "häpeäpaaluun" torille Osuuspankin kellon kylkeen riimuilla kiinni ja porukka voisi käydä heittämässä juntin niskaan vaikka mitä paskaa. Oppisi takuulla tavoille, tuskin sotkisi enää yhtään rantaa sen jälkeen.- sola
..siehän voisit ottaa asiakseks karsia nuo törkimykset veke..loppus roskaaminen heti, kun ees huhuttais siun ryhtyvän rankaisijaks..
- 80-luvulla kun
käytiin perheen kanssa harvoin nakkarilta syömistä, niin aina lopussa isi heitti roskat ikkunasta ulos. Siis koko perheen jätökset lensi iloisesti tielle. Ja näin teki varmasti aika moni muukin.
Nykyisin itse en ikinä, ikinä heitä roskia maahan.
Jos näen jonkun niin tekevän niin huomautan ainakin asiasta ja jos mahdollista niin kerään ne jätökset.
Luulisi että ois oppi jo mennyt perille, näinkin sivistyneessä maassa. Sakot pitäs kyllä antaa roskaajille! sola kirjoitti:
..siehän voisit ottaa asiakseks karsia nuo törkimykset veke..loppus roskaaminen heti, kun ees huhuttais siun ryhtyvän rankaisijaks..
Yksinkertaisesti minun ei kannata.
Jos ottaisin kyseisen duunin vastaan niin Savonlinnan väkiluku tippuisi noin 1.500:lla roskaajapösilöllä.- mies savosta
SavoRULES kirjoitti:
Jos ottaisin kyseisen duunin vastaan niin Savonlinnan väkiluku tippuisi noin 1.500:lla roskaajapösilöllä.ethän sinä ole kuin yksi henkilö.
- sola
SavoRULES kirjoitti:
Jos ottaisin kyseisen duunin vastaan niin Savonlinnan väkiluku tippuisi noin 1.500:lla roskaajapösilöllä...ja niiin maskuliini..oih :P
- mielestä
sola kirjoitti:
..ja niiin maskuliini..oih :P
kuin eksynyt ja hätääntynyt lammas.
- sola
mielestä kirjoitti:
kuin eksynyt ja hätääntynyt lammas.
..oletko pappi, vai lammaspaimen, kun tuo vertaus tuli heti mieleesi.. ;)
- mutta molemmista
sola kirjoitti:
haaveilen..
- edellä oleva
mutta molemmista kirjoitti:
haaveilen..
joutavanpäiväinen lätinä liittyy aiheeseeen? Huuhaa palsta on ihan muualla. Jos ei ole eväitä kirjoittaa asiaa niin silloin on parempi pysyä muilla palstoilla.
- edes yhteen
edellä oleva kirjoitti:
joutavanpäiväinen lätinä liittyy aiheeseeen? Huuhaa palsta on ihan muualla. Jos ei ole eväitä kirjoittaa asiaa niin silloin on parempi pysyä muilla palstoilla.
asialliseen viestiin tällä palstalla!!!!!!
- kekko
sola kirjoitti:
Olen sinua vartioiva paimenpoika, ettet taas tekisi suvaitsematomia poikkeavuuksia pastorin niityllä kaikkien nähden ja ettet saisi sätkyjä lanka-aitaan yhdistetystä weppikamerastani.
:D - tarviiko teijän nyt sekin t...
tai ehkä tuommoisille joka asiasta nariseville kyylille pitäisi tunkea paska pussi päähän ni ei heti näkis mitä muut puuhaa...
tarviiko teijän nyt sekin t... kirjoitti:
tai ehkä tuommoisille joka asiasta nariseville kyylille pitäisi tunkea paska pussi päähän ni ei heti näkis mitä muut puuhaa...
Emme harrasta tuollaisia kotileikkejä kuin sinä.
- nähnyt olen
Savonlinnassa on sellaisia roskiksia, mihin lokit ja varikset aamuyön hetkinä pääsevät penkomaan. Varisparvi saa aikaan jommoiset sotkut.
Jäteastioita ei saa jättää raolleen vaan jos ei mahdu, niin pitää soittaa tyhjennys.
Retumulkku se on heti vaan kanssaihmisiä syyttämässä vaikka syynä luonnon saastuttamiseen voi ollakin luonnon omat luontokappaleet.- Remuelkku
Varikset ne ovat varmaan Everlahteen kipanneet purkujätekuorman, samoin kylväneet pitkin rantoja tyhjiä mehupulloja, mäyräkoiran pahveja ym. moskaa. Samoin ne ovat rikkoneet useaan kiveen olutpulloja. Tupakoivat myös koska tyhjiä tupakka askin roskia löytyy etsimättäkin.
Taisipa olla taas niin, että silloin se älähtää kun..... - lähtee.
Remuelkku kirjoitti:
Varikset ne ovat varmaan Everlahteen kipanneet purkujätekuorman, samoin kylväneet pitkin rantoja tyhjiä mehupulloja, mäyräkoiran pahveja ym. moskaa. Samoin ne ovat rikkoneet useaan kiveen olutpulloja. Tupakoivat myös koska tyhjiä tupakka askin roskia löytyy etsimättäkin.
Taisipa olla taas niin, että silloin se älähtää kun.....noille roskaajille ei ole muistettu opettaa että se on rumaa heitellä asioita luontoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542