Hinta?

JuuJuu..

Paljonko leopardigekko maksaa suunnilleen tavaroineen?Jos laittaisitte jotain hintalistaa niin se olis kiva..:D

6

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Hinnat vaihtelee hyvin paljon paikkakunnittain.
      Meilläpäin lisko maksaa sen satasen.
      Täällä ei kyllä ole kovinkaan runsas terraariovalikoima...
      Netistä saattaa hyvinkin löytyä liskoistaan luopuvilta 100-200 € liskot terroineen ja tarvikkeineen eli huomattavasti halvemmalla kuin kaupasta. Vanhoista akvaarioista saa myös hyviä terroja :)

• leeko_

Esim. minulta erikoisemmat värimuodot (albiinot, tangerine hypot jne. jne) vaihtavat omistajaa n. 100 eurolla. Joskus löytyy myös terroja tavaroineen, jolloin hinta on siinä 200e, liskon kanssa.

• Henna lol Henna

Onko mielestänne kallis jos liskon ja terran saa 150?

• Hippana

Jos siis terraarion saa samaan hintaan ni ei ole kallis. Usein eplkkä terraario saattaa mksaa 200 euroa uutena.
        Täälläpäin (lappi) leogekko makoi 65 euroa. Vanhasta akvaariosta saatiin sille koti.

• normaalivärisen

saa eläinkaupasta 65 eurolla. Itse myyn normaalivärisiä 50 eurolla. Erikoisemmat värimuodot maksavat el.kaupassa 80-100 euroa, itse olen pitänyt hintana 60-90 euroa riippuen värimuodosta.

Paljon näkyy olevan leoja myynissä terraarioineenkin halvimmillaan olen nähnyt 50e, joka sisältää liskon ja tavarat. itse ostin joukkomme jatkoksi juuri kolme leogekkoa terroineen 130 eurolla.:)

• Sutiainen

Hei,Olisiko sinulla nyt myynnissä tuollaista Leopardigekkoa?Olen etsinyt sellaista.Miten toimitus?Asun itse Imatralla.
        Terveisin:
        Suvi Ovaskainen
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      224
      4503
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      132
      3772
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      308
      3345
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      19
      2114
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      192
      1598
    6. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      62
      1536
    7. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      80
      1420
    8. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1322
    9. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      104
      1150
    10. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      81
      1122
    Aihe