Hinta?

JuuJuu..

Paljonko leopardigekko maksaa suunnilleen tavaroineen?Jos laittaisitte jotain hintalistaa niin se olis kiva..:D

6

813

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Hinnat vaihtelee hyvin paljon paikkakunnittain.
      Meilläpäin lisko maksaa sen satasen.
      Täällä ei kyllä ole kovinkaan runsas terraariovalikoima...
      Netistä saattaa hyvinkin löytyä liskoistaan luopuvilta 100-200 € liskot terroineen ja tarvikkeineen eli huomattavasti halvemmalla kuin kaupasta. Vanhoista akvaarioista saa myös hyviä terroja :)

• leeko_

Esim. minulta erikoisemmat värimuodot (albiinot, tangerine hypot jne. jne) vaihtavat omistajaa n. 100 eurolla. Joskus löytyy myös terroja tavaroineen, jolloin hinta on siinä 200e, liskon kanssa.

• Henna lol Henna

Onko mielestänne kallis jos liskon ja terran saa 150?

• Hippana

Jos siis terraarion saa samaan hintaan ni ei ole kallis. Usein eplkkä terraario saattaa mksaa 200 euroa uutena.
        Täälläpäin (lappi) leogekko makoi 65 euroa. Vanhasta akvaariosta saatiin sille koti.

• normaalivärisen

saa eläinkaupasta 65 eurolla. Itse myyn normaalivärisiä 50 eurolla. Erikoisemmat värimuodot maksavat el.kaupassa 80-100 euroa, itse olen pitänyt hintana 60-90 euroa riippuen värimuodosta.

Paljon näkyy olevan leoja myynissä terraarioineenkin halvimmillaan olen nähnyt 50e, joka sisältää liskon ja tavarat. itse ostin joukkomme jatkoksi juuri kolme leogekkoa terroineen 130 eurolla.:)

• Sutiainen

Hei,Olisiko sinulla nyt myynnissä tuollaista Leopardigekkoa?Olen etsinyt sellaista.Miten toimitus?Asun itse Imatralla.
        Terveisin:
        Suvi Ovaskainen
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      706
      2161
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      368
      1188
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      1000
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      172
      929
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      666
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      634
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      617
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      597
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32