Hinta?

JuuJuu..

Paljonko leopardigekko maksaa suunnilleen tavaroineen?Jos laittaisitte jotain hintalistaa niin se olis kiva..:D

6

695

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Hinnat vaihtelee hyvin paljon paikkakunnittain.
      Meilläpäin lisko maksaa sen satasen.
      Täällä ei kyllä ole kovinkaan runsas terraariovalikoima...
      Netistä saattaa hyvinkin löytyä liskoistaan luopuvilta 100-200 € liskot terroineen ja tarvikkeineen eli huomattavasti halvemmalla kuin kaupasta. Vanhoista akvaarioista saa myös hyviä terroja :)

    • leeko_

      Esim. minulta erikoisemmat värimuodot (albiinot, tangerine hypot jne. jne) vaihtavat omistajaa n. 100 eurolla. Joskus löytyy myös terroja tavaroineen, jolloin hinta on siinä 200e, liskon kanssa.

    • Henna lol Henna

      Onko mielestänne kallis jos liskon ja terran saa 150?

      • Hippana

        Jos siis terraarion saa samaan hintaan ni ei ole kallis. Usein eplkkä terraario saattaa mksaa 200 euroa uutena.
        Täälläpäin (lappi) leogekko makoi 65 euroa. Vanhasta akvaariosta saatiin sille koti.


    • normaalivärisen

      saa eläinkaupasta 65 eurolla. Itse myyn normaalivärisiä 50 eurolla. Erikoisemmat värimuodot maksavat el.kaupassa 80-100 euroa, itse olen pitänyt hintana 60-90 euroa riippuen värimuodosta.

      Paljon näkyy olevan leoja myynissä terraarioineenkin halvimmillaan olen nähnyt 50e, joka sisältää liskon ja tavarat. itse ostin joukkomme jatkoksi juuri kolme leogekkoa terroineen 130 eurolla.:)

      • Sutiainen

        Hei,Olisiko sinulla nyt myynnissä tuollaista Leopardigekkoa?Olen etsinyt sellaista.Miten toimitus?Asun itse Imatralla.
        Terveisin:
        Suvi Ovaskainen
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe