TALLEJA HOLLOLASTA TAI LAHDESTA YMS. ?

joooppp

Tietääkö kukaan mitää talleja lahden tai hollolan läheltä? Jotain halpoja ja hyviä :)))

10

3381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ...

        eivät kyllä ole mitään halpoja, ihan hyviä kylläkin, paitsi Messilä. Nastolassa (20 km Lahdesta Kouvolaan päin) on Anun talli, tuntihinta 18 euroa, 10 kerran kortti 155 euroa. SRL:n hyväksymä ratsastuskoulu. Tallilla ei ole omia sivuja, mutta seuran sivuilla on mm. kartta tallille www.naura.info


      • Ratsastamaan menossa
        ... kirjoitti:

        eivät kyllä ole mitään halpoja, ihan hyviä kylläkin, paitsi Messilä. Nastolassa (20 km Lahdesta Kouvolaan päin) on Anun talli, tuntihinta 18 euroa, 10 kerran kortti 155 euroa. SRL:n hyväksymä ratsastuskoulu. Tallilla ei ole omia sivuja, mutta seuran sivuilla on mm. kartta tallille www.naura.info

        Mulla olisi kysymys:
        Tietääkö kukaan, saako anun tallilta (nykyään ratsutalli uusmattila) hoitsua? Ajattelin tulla ratsastamaan sinne ja toivoisin sieltä hoitohevosta!!!


      • miraclex
        Ratsastamaan menossa kirjoitti:

        Mulla olisi kysymys:
        Tietääkö kukaan, saako anun tallilta (nykyään ratsutalli uusmattila) hoitsua? Ajattelin tulla ratsastamaan sinne ja toivoisin sieltä hoitohevosta!!!

        Saa :) riippuu kokemuksestasi ja ehkä Anu vähän haluaa tietää taidoistasi


    • Ratsastajatyttö

      Tässä tulee:
      www.pelto-ollila.com
      www.takkula.net
      www.kiwatcha.fi
      www.sannantalli.palvelee.fi
      www.uusmattila.fi
      www.amr-talli.net
      www.kemppitalli.fi
      www.ponitaivas.fi
      www.messilantalli.fi
      www.multamaentalli.com
      www.metsapirtti.fi

      Siinä olisi, toivottavasti löydät sopivan tallin! Itseni mielestä Pelto-Ollila, AMR-talli sekä Uusmattila ovat erittäin hyviä paikkoja! Ja ponitaivaskin on kiva:) Olen ollut monella näistä talleista leirillä, ja kaikki kokeilemani ovat olleet hyviä:) Tosin messilän ja takkulan tallit ovat melko kalliita...:O

    • Heppahullu

      Ite tykkään Takkulasta, harrastan siellä. Ihanat hepat ja laadukasta opetusta!

    • Mun mielestä ainakin hyvä talli on missilässä.

    • hevostelija!

      korpikylä on tosi hyvä ja loisto tunteja kaiken tasoisille ja hyvät kiltit hevoset mut ihan yyber kallista!.... :((

    • Jenny

      Kylähentilän talli on paras! Siellä on aika halpaa!

    • miraclex

      Itse käyn sannann tallilla (pulkkilanharjulla) kerran viikossa se on hyvä ja rento paikka jos on ratsastus ihan harrastus pohjalla.Ja vuokraponi minulla on yksityis tallilla.takkulaa tai okeroisia en suosittele! Itse ratsastin ennen takkulassa ja ryhmissä on jotain 9 henkeä! Okeroinen on taas puolestaan todella laadukas talii mutta sen huomaa myös hinnasta!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe