mikä on virtuaalitalli?

heponen

olen aina miettinyt että miten virtuaalitalli toimii ja miten siellä voi käydä ja mitä se yms. tarkoittaa???kertokaa pliis olisin halukas tietämään (=(=(=(=

12

5095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jondy

      No siis... Virtuaalitalli on talli joka toimii netissä. Eli mikään ei ole oikeasti. Virtuaalitallissa ollaan otettu hevosen kuvia (ei ole ihan pakko olla heppakuvia) ja sitten siinä lukee tietoja. Vieraskirjassa, tai sitten hoitoviekussa (hoitovieraskirjassa) ja sinne kirjottaa sitten mitä on tehnyt virtuaalihoitsunsa kanssa. ( Hoitsun voi valita hevosista ja kirjoittaa että esim. Saanko hoitaa (hevosen nimi)? Ja sitten saa melkovarmasti vastauksen "joo" ja sitten siis kirjoitetaan hoitotarinat esim. "Tallilla loin lannat ja laitoin sinne uusia olkia ennenkun menin hakemaan hoitsuani..." ja sitten kirjoittaa mitä ollaan tehty. Ihan niinkun tarina tallilla. Se on kiva paikka... Jos haluut tulla kattelemaan yhtä virtuaalitallia, niin että vähän paremmin ehkä ymmärrät mitä mä tossa höpisin niin tuleppa moikkaamaan virtuaalitallillani:
      www.freewebs.com/talli-onnenhevonen

      • Miljuri

        Moi tossa virtuaali tallissa niin pystyykö sinne rekisteröitymään?


    • Nimetön

      Virtuaalitalli on vain eräänlainen tallin kotisivu, joka tosin on pelkkää mielikuitusta. Käy vaikka katsomassa omaani: www.freewebs.com/conneruss
      -Conneruss

    • meldisa

      Moi!
      vIrtuaalitalli on talli joka on virtuaalinen eli se toimii netissä. Joku on tehnyt tallin ja siellä on vieraskirjat, usein shinybookin tai freebookin. Tallilla on hevosia ja niillä on kuvat jotka ovat usein erilaisilta kopioitavaa sivustolta tai jonkun omaa materiaalia. Hevosilla on tidot ja jos tallilla on hoitaja toimintaa hevosille otetaan hoitaja.
      Hoitohevosen voi ottaa sillä tavalla että: Menet kohtaan info tai säännöt, katsot hevosia ja niiden tietoja ja saat selville mieleisesi. Katso onko sillä hoitajaa. Jos sillä ei ole hoitajaa mene yhteys tai vieraskirjat tai muuhun sellaiseen kohtaan ja etsi vieraskirja johon saa jättää hoitsupyynnöt. Klikkaa kirjoita vieraskirjaan kohtaa ja kirjoita siihen hoitsupyyntö esimerkiksi: tahtoisin hoitsukseni ....

      Mene päivän tai parin päästä uudestaan vieraskirjaan mutta lue sitä ja katso onko viestiäsi kommentoitu. Jos saat hevosen hoitsuksesi viestiin on vastattu kyllä ja jos et saa hevosta hoitsuksesi viestiin on vastattu ei.
      Jos viestiisi on vastattu ei kannattaa etsiä toinen mieleinen hevonen ja kysyä sitä hoitsuksi, jos taas pyyntöön on vastattu kyllä niin hoida hevosta. Ja se tapahtuu niin että etsit vieraskirjan joka saattaa olla erikseen ja siinä lukee että se on tarkoitettu hoitotarinoille. Kirjoita nimi kohtaan nimimerkkisi joka oli sinulla kuin pyysit hoitsua. Kirjoita kertomus sitä että mitä teit hoitsun kanssa/millä tuulella hoitsusi oli/millainen sää oli/mitä kaikkea tapahtui
      Sitten kuin olet kirjoittanut hoitotarinan klikkaa lähtä ja viestisi lähetetään vieraskirjaan. Saat useilla virtuaalitalleilla hoitotarinoista rahaa eli euroja ja pisteitä. Rahoilla voit ostaa tallin kaupasta jotain hoitsullesi tai itsellesi tai ostaa vaikka ratsastustunnin. Ostokset ilmoitetaan myös jossakin vieraskirjassa johon sellaiset on tarkoitettu. Usein ostoksen hintakin pitää ilmoittaa. Hoitsua pitää hoitaa vähintään kerran kahdessa viikossa.

      Virtuaali tarkoittaa siis tallia joka on mielikuvitusen tuotetta ja se toimii netissä.

      Toivoisin että kävisit ja jos olet innokas hitaja alkaisit hoitaa tallillani ja sen osoite on: [url=http://www.freewebs.com/hevostalli_ferkia]http://www.freewebs.com/hevostalli_ferkia[/url]
      (klikkaa osoitetta tai kopioi se osoite riville)

    • Yks kysymys

      Mutta semmone kysymys että: Siis keksitäänks sitte vaan tarina ku on oma hoitsu, eli keksii vaa kaike??? :-)

    • Ninnuzka

      jooo ite pitää vaa keksii kaikki asiat mitä sen hoitsun kanssa tekee, mut pitää kuitenki ottaa huomioo sen hoitsun luonne et jos se vaikka on kiltti ni ei sitte kirjota mitää sellasta tarinaa et "menin ratsastaa mun hoitsulla ja sitte se pukitti mut alas" tai jotain sellasta :) ja aika harvoin millää tallilla saa tapahtua mitää yliluonnolista ja hoitsu ei saa yleensä ainakaa kuolla tai sitä ei saa rääkätä :) jos kiinnostaa ni käyppä kattoo mun tallia
      http://kuutamoniitty.nettisivu.org

      -Ninnu-

    • anskuliini

      Mä haluisin tietää jotain hyvii virtuaalitallei.Jos tiedätte jonkun hyvän voisitteko suositella joitakin?Talli voi olla piirretty tai oikeilla kuvilla,sillä ei ole väliä kunhan talli on hyvä,ja hevoset myös.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tarvitsen hoitajia Moonstableen! Moonstable on pieni talli jossa tullaan järjestämään kisoja, tunteja, valmennuksia ja leirejä. Moonstablessa on myös paljon tallipaikkoja vapaana. Jos en vastaa kolmeen päivään tallipostiin laita yksityisviestillä. Linkki: https://moonstable.webnode.fi

    • Anonyymi

      Millä sivustolla VIRTUAALI TALLIN voi tehdä!

      • Anonyymi

        Esim weeblyllä, wixillä, google sitesilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      2000
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1034
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1032
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      120
      809
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      773
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      123
      700
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      691
    Aihe