Täällä monet valittaa että hanna ei osaa englantia ja että sen esiintyminen on surkeaa LEHDISTÖN EDESSÄ
Miettikää vähän mitä paineita julkisuuden ihmisillä on, lehdistö työntä paskaa niskaan, jourut kaikki henkilökohtaiset kysymykset.IHmisltä videään yksistyisyys ja kaikki. Luulenpa että nää narisijat ei kestäis sen enempää ku ottaa huomioon muut paineet. kuiteki puhutaan julkisuuden henkilöstä eikä mistää taviksesta.
Menkää itse sinne "pienen" lehdistön eten höpöttämään omaa elämänkertaanne ja luulempa että moni joka ei ole tottunut esiintymään niin menisi sellaiselta pisat housuun.
HANNA ON LAULAJA, JA PÄÄASIA ETTÄ LAULEASSA PYSTYY LAUSUMAAN MAHSOLLISIMMAN OIKEIN. HANNA ON SUOMALAINEN EIKÄ MIKÄÄN VITUN JENKKI-BRITNEY KOPIO JA PISTE. HYVÄ SUOMALAINEN ASENNE, MUTTA EI SOPIVA JULKISUUTEEN MUTTA HENKILÖKOHTAISESTI MINÄ OLISIN KIRONNUT ENEMMÄN JA KIELTÄYTYNYT KOKO TILAIDUUSESTA.
TÄÄLLÄ NÄÄ VITUN RIKKAAT SNOBIT SELITTÄMÄSSÄ ROSKAA JA SITÄ KUN HE OVAT NIIN TÄYDELLISIÄ KUN OSAAVAT LAUSUA MUUTAMAN SANAN ENGLANNIKSI TÄYDELLISESTI. OMAA ÄIDINKIELTÄ EI VOI MUUTTAA KUN SE SUUHUN ON MUKAUTETTU.
VEIKKAANPA ETTÄ MONELTA SNOBILTA, JOTK ON NIIKU "MUN KESKIARVO OLI 9,9999999 KUN PÄÄSIN POIS KOULUSTA JA MÄ OSAAN ENKKUA JA MATIKKAA VAIKKA SILMÄT KIINNI ni menis hermot enne ku koko tilaisuus olis alkanu.
Kaikenlisäks eiks hanna oo ollu nyt jotain 3 vuotta julkisuudesa tai melkein neljä ja siinä ajassa tuskinpa ollaan millään jenkkijulkkiksen tasolla. Kusipäät täällä vaan jaksaa valittaa kun eivät itse parempaan pysty. Luuserit.
Menkää jumalauta itse lehdistön eteen
kakaapååaa
1
335
Vastaukset
- Hannalle kaikkea
hyvää.
Toivottavasti jaksat tämän viikon palaamatta loppuun. Vähän alkaa pelottaa sinun puolesta kun olet tuollainen herkkä taiteilija sielu. Luonnonlapsi.
Onneksi sinulla on vahvat ystävä sekä perhesuhteet, joihin varmaan voit tukea kun tuntuu, että ei millään jaksaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840