Hanna on hyvä

G:T

Miksi Hannaa haukutaan??Olen itse musiikin ammattilainen ja oon sitä mieltä,et Hanna on hyvä!!!Hän on taiteellinen,kivan näkönen ja tosi OK.Jos ei kelpaa, ni muuttakaa vaikka Ruotsiin pöljät!!!!

7

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistynyt

Hanna on todella upea artisti ja hän on edustanut Suomea todella tyylikkäästi. Toivottavasti hän jaksaa tehdä sen vieläkin kaiken tämän lehdistön typerän kirjoittelun jälkeenkin. Herää vain kysymys, missä on suomalaisten toimittajien ammattitaito? Kuinka monta vuotta täytyy käydä yliopistoa, että pystyy kirjoittamaan noin ala-arvoisesti. Miksi toimittajat kuvittelevat, että kansaa kiinnostaa tuommoinen panettelu. Kyllä nykypäivänä pitäisi pystyä vähän parempaan. Meidänhän tulisi kannustaa omaa edustajaamme, eikä lyödä puukkoa selkään. Hanna on täydellinen, vaikkei hänen edes sitä tarvitsisi olla! Itse olen alkanut boikotoimaan Hannan vuoksi sekä Ilta-Sanomia että Ilta-Lehteä. Toivottavasti muukin kansa ymmärtää tehdä saman.

• Nimetön

Minustakin Hanna on hyvä ja lahjakas esiintyjä.Suomen paras idols tähti!!Hyvä että ollaan samaa mieltä ja kova kannustus Hannalle.T:Timo

• oracle11

aivan eri syistä. Kyseisillä lehdillä ei tunnu olevan muuta kirjoitettavaa kuin Idols ja Tanssii tähtien kanssa.

• Merita

Hanna sijoittuu kymmenen joukkoon! Ja tuohon toimittajien ammattitaitoon; ainakin ennen toimittajan ammattinimikettä ei saanut käyttää jos ei ollut käynyt alan koulutusta tai ei ollut ns. toimitusharjoittelijana vähintään kahden vuoden ajan jossakin tiedotusvälineessä. Ei siis riitä, että kirjoitat johonkin lehteen pari jutua tai teet televisioon pari juontokeikkaa.

• oracle11

Hanna antoi kitaristilleen kenkää puoli vuotta sitten, kun artistista alkoi tuntua siltä, kyseinen kitaristi on isompi stara keikoilla kuin
      tähti itse. Kyseinen muusikko perusti Hannan bändin, löysi sopivat muusikot ja avusti kaikessa.
      Näin sitä sitten palkitaan.

• Sivistynyt #2

Näyttää siltä että minä ja oracle olemme tämän "threadin" ainoat viisaat ja järkevät. Itse olin myös tietoinen tuosta, mitä oracle yllä mainitsi. Harmi vain, että muut eivät oikein tunnu olevan kovinkaan perillä asioista. Ymmärtäkää myös se, että Hanna ei ole lahjakas. Ei edes keskiverto. Oikeasti lahjakkaita ihmisiä ei tule sellaisten ohjelmien kautta kuten Idols. Oikeasti lahjakkaat ihmiset löydetään jo heidän ollessa pieniä taaperoita tai teini-ikäisiä. Mainittakoon tähän esimerkiksi Panteran edesmenneen kitaristin Dimebag Darrelin, joka ei saanut osallistua yhteenkään Texasissa järjestettyyn kitarakilpailuun ylivoimaisuutensa vuoksi. Tuolloin hän oli 16-vuotias. Eli Hanna-fanit: olette ja tulette aina olemaan väärässä. Aina.

• dame14

tietysti on Hanna hyvä...en tajua miks jotkut sitä haukkuu...euroviisuissa ei taida olla montaa hyvää kappaletta...Hanna pärjää varmaan hyvin euroviisuissa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe