vistan nortoni tunnisti tracking cookien, katsoin symanteckin sivuilta ja varoitettiin että on laajalle levinnyt ja suurta tuhoa aiheuttava virus.
oman tietoni mukaan se on vain "keksi"
tracking cookies
25
9548
Vastaukset
- on eväste
Se on eväste.
- S
minä vihaan sitä tracking cookie juttua! se tulee koneelleni melkein joka kerta!!!osaako kukaan auttaa sen tuhoamisessa? ai niin, mikä on eväste?
- apu tässä
tracking cookies on virus joka koneella ollessaan vaurioitta koneen kiintolevyä, se tulee koneelle modeemin välityksellä ja voi heikentää myös modeemin toimintaa.
tracking cookies tulee aina uudelleen ja uudelleen koneelle, mutta modeemin bios päivitys lopettaa sen tulemisen.
kannattaa tehdä se bios päivitys ennen kuin modeemi menee epäkuntoon.
testaa muuten ping komennolla modeemi myös! - tukielin
ei tule vastausta, IP on kyllä oikein.
eli onko modeemi jo hajalla? onhan siinä ollut muitakin ongelmia, kuten LAN valo sammuu aina välillä ja nettiin ei pääse, IP menee nollille ja herjaa että tuntematon IP.
lisäksi verkkosovitin häipyy koneelta ja virustorjunta voi välillä lamautua. - apu tässä
tracking cookies is soberX.
symptoms: disaple virusprogram, disaple ethernet card, can also destroy ADSL modems.
eli modeemi toimii vielä jotenkuten vaikka ei ping komentoa huolikkaan, tee todellakin pikaisesti se bios päivitys, tai on hyvin todennäköistä että modeemi ei toimi kohta lainkaan.
mikä modeemi sinulla on? - tukielin
on telewell ja mistä saan ohjeet miten teen sen bios päivityksen?
- apu tässä
mene sivulle http://www.telewell.fi/paivitykset.htm
valitse oma telewell mallisi listasta.
valitse laitteen versio 1,2 tai 3
sen jälkeen noudatat ohjeita, jos jokin menee pieleen päivityksessä niin ei hätää, sillä kohdasta BIOSPALAUTUSOHJE löytyy ohje jolla modeemi on tilassa jossa oli ennen päivityksen aloittamista. - tukielin
sain sen päivityksen tehtyä, ihan helppoa vaikka alussa luulin että ei tule mitään kun kattosin ohjeet.
nyt myös modeemi vastaa ping komentoon eikä norton löydä enää tracking cookiesta.
kiitoksia sinulle todella paljon avusta, nyt ei tarvi enää pelätä että koska modeemi heittää lopullisesti veivit.- ...
yksinpuhelua
- trackin cookies
tracking coocies voi olla mato,troija,vakoilu ohjelma tai virus.minulle tuli nortton heti kun se huomasi,että tracking cookies oli pieni vakoilu ohjalma,mato,troija tai virus.sen jälkeen joka päivä laitoin koneen tekemään f-securen koko koneen virus/vakoilu ohjelma tarkistuksen.ja nt se on tarttunut joihinkin tiedostoihini ja se on pahentunut
- mämmmikoura
Hei! Voisiko joku avulias ihminen kertoa rautalankamallin tuon trackin cookien häätämiseen, kun itse olen ihan käsi näiden koneiden kanssa?! Minulla on vista ja modeemina nettitikku, globe trotter. Kiitos!
- tännekin
jotain selventävää selitystä kiitos.
- kove
Se taitaa olla googlen evästeitä, ja harmiton, se tietääkseni kerää sun haku tietoja ja osaa niitten perusteella mainostaa sulle juttuja. On muute omallaki koneella tullu noita juttuja vastaan lähes joka norton tarkastuksessa
- rasittavat keksit
telewell sivu ei toimi. mulla tracking cookie ongelma vaa pahenee. nyt norton varottaa tracking cookieista ja luvattomista käyttöyrityksistä joka tarkistuksella, vaikka modeemi ei edes käytössä. cookieiden poisto nortonilla vaatii koko ajan enemmä toimenpiteitä ja ne aina vaa palaa uudestaan. alkaa vit...ut...aaa. apua?
- KYLLÄ MÄ TIIÄN
Keksit ei ole kovin haitallisia riittää että poistaa evästeet ja itte käytän spywareblasteria joka estää keksejen ja muidenkin virusten tulemisen ja vieläpä se toimii (:(:(:(:(:(:(:
- eivät vaarallisia
Älkää viittikö vauhkoilla niiden keksienne kanssa. Kaikki sivuthan niitä laittaa ja
jotkut sivut ei ees toimi, jos ne on estetty. Vaikka poistatte ne kahden minuutin
välein niin aina kun käytte jollain sivulla niitä tulee taas. - apua kaipaava
voisko joku selittää mistä löydän ton bios päivityksen 5 vuotta tracking cookies on jo ollu ja verkko on elisan
Joku sekopää trolli harrastaa yksinpuhelua. Koko juttuketju on pelkkää huuhaata.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eväste- fttd
norton löysi 31 tracking cookieta.
- Chuffi
voiko virus torjunta estää tämän viruksen? vai tuleeko se heti uudestaan jos se on positettu koneelta??
- Chuffi
poistettu***
"voiko virus torjunta estää tämän viruksen?"
Minkä viruksen?
"tuleeko se heti uudestaan jos se on positettu koneelta?? "
Tulee jos sallit selaimessa evästeiden käytön.- KKH2
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"voiko virus torjunta estää tämän viruksen?"
Minkä viruksen?
"tuleeko se heti uudestaan jos se on positettu koneelta?? "
Tulee jos sallit selaimessa evästeiden käytön.Voiko Tracking Cookies tiedoston estää? Kysyyky se esimerkiksi lupaa seurata evästeitä sekä sivuja missä käyt? Jos ei kysy mutta voi estää niin miten?
KKH2 kirjoitti:
Voiko Tracking Cookies tiedoston estää? Kysyyky se esimerkiksi lupaa seurata evästeitä sekä sivuja missä käyt? Jos ei kysy mutta voi estää niin miten?
Tällä tavalla voi estää http://aijaa.com/wy65yO
mutta monet sivut lakkaavat samalla toimimasta. Kokeile.
- Chuck Norris
Hmm... 1 1=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456