Törmäsin tässä taannoin Sanaseppo nimiseen kännykkäpeliin. Ideana oli ratkaista 3 sanaa ja voittaa 100€. Aikaa oli 10 minuuttia per sana.
Idea oli ihan hyvä ja peli (www.sanaseppo.fi) mielenkiintoinen. Pelasin itse jopa muutaman varvin.
Jokunen aika sitten sain heiltä tekstiviestin jossa kerrottiin pelin muuttuneen: nyt oli mahdollisuus voittaa 1000€!
Sitten aloin tutkimaan tarkemmin. Arvaamalla sanan oikein voi voittaa 5€. Viisi euroa, mitä...!
Voittaakseen tuon 1000€ pelaajan tulisi tietää (arvata) 200 SANAA!!!!! Jokaisen ratkaisemiseen olisi "ruhtinaalliset" 2 min.
Eikä siinä kaikki: lähettämällä nuo 200 sanaa, tekstiviestit maksaisivat 400€!
Muutenkin säännöt olivat epäselvät ja alkoi tuntua, että peli oli vain suurta cuzetusta! Tuli mieleen, eikä kukaan valvo näitä kännykkäpalveluja? Soittoäänen tilatessa ainakin saa edes jotain vastineeksi.
Onko Sanaseppo peli silkkaa kusetusta?
2
1252
Vastaukset
- fdgdfgdfg
Pitää olla aika fakiiri että saa voitettua tuossa! Pienin voitonmaksu on 40€ eli 8 sanaa ratkaistava ja jokaisessa aikaa 2min hehehe..
Ja luulen että sanat vaikeutuu käsittämättömiksi jo parin sanan jälkeen jolloin 2min on todella lyhyt aika.
Ja sitten yksi mielenkiintoinen kohta säännöissä..
"Mikäli kirjaimista voidaan muodostaa useampi kuin yksi sana, ainoastaan palveluntarjoajan valikoima sana voidaan ohjelmistollisista syistä kelpuuttaa oikeaksi vastaukseksi."
=D voi ei..
Älkää vaan missään nimessä osallistuko tuollaisiin huijauksiin!!!- jezurc
"Mikäli kirjaimista voidaan muodostaa useampi kuin yksi sana, ainoastaan palveluntarjoajan valikoima sana voidaan ohjelmistollisista syistä kelpuuttaa oikeaksi vastaukseksi."
Itse asiassa ton edellä olevan vielä ymmärtää, mutta ton 40€ "voittamiseenkin" menee 8 viestia, eli 15€ ja risat, nettovoiton ollessa siis 25€. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää minkälaisii sanoja siellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275