Mikä mahtaa Opel Vectra -98 1.8:a vaivata. Autolla on ajettu nyt 175.000 km. Ongelmana nykiminen etenkin liikkeellelähtiessä kone viileänä, mutta myös muulloin, vaikka kesken moottoritieajon. Nykimistä esiintyy nimenomaan kaasun painamisen yhteydessä. Tyhjäkäynnilläkin kone käy epätasaisesti. Autoon tehtiin venttiili- ja kansiremontti kun mittarilukema oli 150.000. Yksi venttiili paloi ja aiheutti kansiremontin. Sen jälkeen kone ei minusta ole ollut ihan entisellään. Korjaamo oli kyllä ihan kunnon paikka eikä mikään paja.
Mikä mahtaa Opel Vectra -98 1.8:a vaivata?
Pöllö.
1
472
Vastaukset
- qwet
Eli jos suurimman osan ajasta toimii ok niin voisi olettaa että kansi on paikallaan ja venttiilit ok. Onko sytytyspuoli kunnossa? Onko eritoten ennakonsäätö kohdallaan, piuhat kiinni?
Itselläni oli aikoinaan -89 mallin Opelissa 'mystinen vika', talvisaikaan, aivan kuin kaasari jäätäisi mikä ei kuitenkaan ollut kyseessä. Vikana oli juurikin nykiminen ja hyytyminen. Lopuksi selvisi että ehjältä näyttänyt sytytystulpan johto olikin eristeeltään viallinen, kun kiihdytettäessä moottori kallistui, rupesi johdosta iskemään läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669