viasat sux!

äöljasdgaasdg

TV1000 Kanavat huononee koko ajan kovaa vauhtia!
esm nytkin ohjelmalehtisen ensi illoissa ei mitään! suurin osa ruotsalaisia/norjalaisia yms ohjelmia... aaaaargh! ja tuosta minä vielä jopa maksan. Jopa selostuksetkin ovat alkaneet olla ruotsinkielellä pikku hiljaa. Discovery kanavan selostus kieli on jo kokonaan mennyt ruotsin/norjan kieliseksi... aaaargh!

ei maha kannattaa vaihtaa canal pakettiin, varmaan sekin jo muuttumassa ruotsinkieliseksi?

6

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksimiksi

      Viasatilla on sentään vielä ohjelmalehti. Minusta kummankin sateelliyhtiön ohjelmataso on vaan heikentynyt. Piristäisi varmaan alaa jos tulisi kolmas kilpailija näille kahdelle konkarille.

      • oma lehti!

        Se on vaan toi C More entertainment joka lopetti Canal lehden. Eikä C More entertainmentia (Canal ) pidä sekoittaa Canal Digitaliin! Ovat kaksi eri yhtiötä, Canal Digitalin omistaa norjalainen teleyhtiö Telenor, kun taas Canal kanavat omistavan C Moren omistaa monikansallinen SBS jolla myös mm. Iskelmä ja The Voice Radio ja The Voice TV.


    • Discoverya!

      Discoveryn sijaan Viasatilla on joku oma "tiede"- ja dokumenttikanavansa. Discovery löytyy kyllä Viasatin kilpailijan Canal Digitalin paketeista. Joten aloitus ontuu aika pahasti tuon Discoveryn suhteen..

      • määräaika

        Mistä hemmetistä sä kiskasit ton et kirjoittaja ois millään lailla missään kohtaa maininnut et Discovery kanava ois viasat paketissa?. Kirjoittajahan päättää pisteellä viasat osuuden ja mainitsee erikseen Discovery kanavan.

        T. Luetun ymmärtäminen


      • voisi päätellä
        määräaika kirjoitti:

        Mistä hemmetistä sä kiskasit ton et kirjoittaja ois millään lailla missään kohtaa maininnut et Discovery kanava ois viasat paketissa?. Kirjoittajahan päättää pisteellä viasat osuuden ja mainitsee erikseen Discovery kanavan.

        T. Luetun ymmärtäminen

        Jos viestin otsikko on Viasat sux ja se on Viasat-palstalla, niin miksi Discoverya edes mainitaan?


      • Jepse

        Niinpä! Miksi ihmeessä mitään ei saa edes Suomessa suomenkielisenä! Eikö se muka olisi kannattavampaa laittaa ohjelmat suomeksi eikä ruotsiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe