ja niin se hiipuu, intomielien kirjoittelu tänne kuinka kova fani olenkaan, ja monestiko olen haudalla käynyt. Taisivat kiihkopellet vihdoinkin löytää sen oman elämän sieltä yliampuvan "suremisen" joukosta. Hyvää kesää :)
Ja hiipuu
4
593
Vastaukset
- Vanaha Väenö
Nyt miulla ei oo ees hampaeta ennee ku oon jo
niin vanaha, yli sata vuotta vanaha oon mie.
hammasliäkärj otti viimisetki hampaat poies ja
miulle laetettiin tekohampaat.
Niitä mie piän ja laetan ne yöks vesilassiin.
Oekeestaan on hienoo ku on ne tekohampaat
ku niillä voep tehhä hoetotätille jekkuja.
Mie joskus laetan miun tekohampaat
oviluukkuun josta lehti tulloo
uamulla ja sitten ku hoetotäti näkkööp
sen nii hiän alakaa kirkummaan ku luuloo
että joku rosvo on työntännä hampaansa
oviluukusta sissään.
Meinoon mie muitaki jekkuja niillä
hampaella tehhä ja kerron sitten siulle
että mitenkä hoetotäti on suhtautunna siihen
ku mie jatkuvasti pelleilen miun tekohampaella.
Joskus mie paan ne hampaat pattaan jos hoetotäti
on keittännä jottaen puurova, nii siitä puurosta
tulloo hampaat kauhaan ja hiän alakaa kirkummaan.
Mie oon tehnynnä jekkuu myös hammastahnalla.
Kerran laetoen sitä oven kahvaan ja ku hoetotät
avas oven ni hiän kirku ku tul kätteen tahnoo.
Se luulj että se on jottaen spermoo ja syytti
ukkoosa siitä asijasta.
Ja kerran mie tein silleen, että
laetoin johonki neljän viljan puuroon
kaupan perunasallaattija. Ja ku olin
laettanna sen siihen puuroon nii
hoetätät söe sitä puurova ja sano
sen jäläkeen että maestu omitueselta.
Mie oon vuan ilonen siitä ku saen tekohampaat
leluks itelleni. Ja kuha vielä suan rollaattorinki
nii sehän se vasta mukava lelu on ku mie
ajan sillä immeisii takkoo minkä ehin. - gbs
Kaipuu jäi - Kirkan elämäntyö säilyy. Kävin haudalla tai en. Mun ei tarvitse siitä erikseen mainita. "sydän" sanoo, että haluan kunnioittaa hyvää artistia ja osana siihen kuuluu haudalla käynti.
Elämä jatkuu - muistokonsertit lähestyvät ..... - gbs
Olen silloin tällöin käynyt Kirkan haudalla ja aina siellä on uusia tervehdyksiä ja kukkia.
Kirka oli sydämellinen ihminen ja karismaattinen artisti. Tulen pitkään kaipaamaan Kirkan laulua. - aito kunnioitus
En ymm.tekstiäsi ollenkaan!Ei ole kysymys siitä, kuka on kova fani ja kuka ei ja montako krt haudalla käynyt.Kirill oli mahtava ihminen ja häntä tullaan kaipaamaan!Olen käynyt haudalla kaksi krt,vienyt kukkia,vaikka kauempana asunkin ja aion käydä jatkossakin.käyntini ovat aitoa kunnioittamista Kiriliä kohtaan.Paras muisto on se,kun sain istua Kirkan kainalossa taxissa ja muistoksi sain vielä kasetin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765